Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Na een reset heeft mijn decoder nieuwe firmware geïnstalleerd. De gebruikers interface is nu vernieuwd en meer grafisch. Dit heeft tot gevolg dat alles trager reageert, ik blijkbaar geen programma informatie in de toekomst meer kan raadplegen en er minder zenders op het programma overzicht staan zodat ik meer moet scrollen. Waarbij scrollen met de de knoppen om een tv kanaal hoger of lager te selecteren niet meer werkt zoals vroeger om per pagina te scrollen. Daarbij komt nog dat de informatie die de decoder op het schermt toont nu onnodig meer plaats inneemt. Met de vorige software moest ik af en toe een reset uitvoeren omdat opnames wel eens misliepen. Wel dat gebeurt nu met de nieuwe software ook nog. Ik kan begrijpen dat er een software update uitgevoerd wordt maar dan had Proximus beter werk gemaakt van meer betrouwbaarheid in plaats van meer toeters en bellen. Ik heb deze decoder gekocht, ja ik ben nog een van de gelukkige die niet eindeloos voor een gebrekkige decoder mo
Hoe gaat eea in zijn werk? Ik heb een "oude" klassieke sim kaart maar heb nu een nieuwe telefoon. Moet ik nu een nieuwe P&G nano-sim kaart kopen met behoud van nummer en beltegoed? In om het even welke PX winkel? Og hoe wordt dat "overgedragen? TIA
Beste, Ik heb een halfuurtje geleden netflix aangevraagd omdat dit in ons abonnement zit gratis. Ze gingen de codes per post opsturen zeiden ze maar kan ik die via email krijgen nu? mvg,
Wat moet er concreet binnengebracht bij een Proximus center of opgestuurd worden via UPS als je al je diensten van Proximus tv+internet opzegt?
sedert juni 2017 plots na 2 jaar facturatieadres gewijzigd, tot op heden nog steeds niet in orde na verschillende telefoons, aanvraag om facturen online te beheren, telkens van klantendienst dat het in orde komt, maar tevergeefs, hoe lang gaat dit nog duren ,,,,
Ik heb net gebeld met de klantendienst van Proximus rond mijn recht op sociaal tarief voor internet maar begrijp het niet helemaal. Toen ik mijn klantennummer doorgaf zij de medewerker dat mijn sociaal tarief op "actief" staat. Betekent op actief staan dat het al goedgekeurd is? Tijdens mijn eerste gesprek met de klantendienst vorige week zij de medewerkster dat ik er recht op had en dat ik formulieren zou moeten invullen en mijn attest van FOD moest opsturen naar het BIPT (belgisch instituut voor postdiensten en telecommunicatie). Ik heb niks moeten invullen of opsturen. Ook zij ze dat er een aanvraag wordt gedaan bij het BIPT voor goedkeuring. Is deze aanvraag nu gebeurd? Ik begrijp het niet meer. Groetjes Lotte Uytterhoeven
In het kader van de afschaffing der roamingprijzen kreeg ik een mail dat ik via My Proximus MB zou kunnen aankopen als mijn abo niet toereikend is. Het tarief €5 voor 500MB. Nu zou ik graag willen weten waar dit dan staat want ik vind dit niet terug in My Proximus. Zowel in de PC als de App versie niet te vinden.
toen ik onlangs in antwerpen met de metro wilde rijden had ik natuurlijk een ticket nodig. maar kon dit niet kopen met mn gsm omdat mn abonnement dit niet toeliet. kan ik dit ergens instellen
Ik probeer al enkele weken via my proximus punten in te leveren , maar als ik de keuze maak voor gratis belminuten , krijg ik steeds de melding dat het om technische problemen niet mogelijk is . Nu loopt er dit weekend zelfs een actie met betrekking tot black friday , dat er 10 % van de gebruikte punten zullen terug gegeven worden , maar nu werkt het nog steeds niet .
dag mensen, rond de 20ste juli heeft samsung de beveiligingsupdate voor de s8 en s8+ uitgerold de meeste hebben deze update al ontvangen maar ik heb deze update nog steeds niet en we zijn al augustus hoe komt dit? houd proximus deze update tegen ofzo? groetjes
zijn er hier ook nog mensen die proximus contacteerden en na een week nog geen reactie kregen ? Mss was het ook omdat ze iets van proximus moesten krijgen of andere zaken. Ik kwam dit graag te weten mvg An
Goed voorzien zijn we op vakantie vertrokken; app geïnstalleerd, filmpjes en boeken gedownload; en na 2 dagen begaf de app het. Blokkeerde volledig bij het bekijken van een Bumba-boekje. We konden niets meer doen, buiten de app verwijderen en met hoop dat de WiFi-verbinding soelaas zou bieden, hebben we alles weer geïnstalleerd. Helaas gaf de app bericht dat 'de regio' maakte dat we niets konden downloaden. Tolerant als we zijn, hebben we gewacht tot we weer thuis zijn, helaas echter werkt nu niets van de Wanagogo app. We kunnen alle foto's en mappen zien, mijn zoon tikt aan wat hij wil zien, maar niets reageert. Heel onze lijst met downloads lijkt bevroren. We hebben de app niet eens gratis mogen uitproberen (na dit gratis aanbod op de ene dag, was het plots niet meer mogelijk op de andere dag), maar tot nu toe nog maar een paar uur plezier van gehad. Telefonisch is het een ramp om door het menu te geraken, als ik dan bij technische storing uit armoe dan maar Proximus-tv selecte
Ik kan momenteel noch bellen, noch berichten sturen met mijn gsm!! Mijn rekeningen zijn betaald tot op de laatste cent... ik kan niemand bereiken van proximus via mail of via de website...ik kan ( natuurlijk) niet bellen naar het opgegeven klantennummer... hoe word ik geholpen???
Omdat deze klacht al kenbaar is bij proximus maar weinig reactie daarop probeer ik het via deze weg. In het proximuscenter te wijnegem werd er in ons pack een voetbalzender bijgevoegd op onze aanvraag. De persoon die dit regelt vond dat er teveel cloud applicaties stonden en ging een aantal dingen opzeggen. Niet wetende dat de cloud werd opgezegd waar al mijn foto's instaan. Ramp! Ik kan niet meer aan mijn foto's die mij dierbaar zijn. Al verschillende keren gebeld met proximus die mij vertelde dat het wel terug in orde zou komen maar tot hiertoe geen succes. Als ik weer moet bellen ...terug heel de uitleg!!! Blijkbaar verdwijnen al de foto's na 1 maand na opzeg. Ik heb dit nooit gevraagd!!! HELP ik wil men foto's terug... gr Maria
Sinds gisteren kunnen wij een aantal programma's niet meer herbekijken op verschillende zenders. In de tv gids staan die in lichtgrijs gekleurd en als je erop klikt krijg je enkel de melding zendercatalogus. Is het vanaf nu betalend om iets her te bekijken?
De Proximus Wi-Fi Bridge (Technicolor TG234) gebruik je normaal om je TV decoder over wifi te verbinden met je Proximus b-box modem. Je kunt de TG234 echter tzt instellen als repeater (versterker) voor je wifi toestellen (PC, tablet, mobieltje) in de omgeving van je TV. Werkt enkel voor de 5GHz band, spijtig. De setup is nogal omslachtig, zie pag 14 v/d manual: https://img.tim.it/sdr/documenti/guide/wifi-bridge-technicolor-manuale-utente-eng.pdf
Ik ben momenteel de overstap aan het maken naar Proximus. Ik heb een brief ontvangen met de configuratiegegevens voor internet. Kan het zijn dat de internet-referentienummer anders is dan de nummer van de vaste lijn? Ik heb aangegeven de nummer van de vaste lijn te willen behouden en in de 'Bevestiging van aanvraag' staat ook mijn vastelijnnummer in de rubriek 'telefonie'. Het zou jammer zijn dat ik mijn nummer niet kan over zetten.
Hi, I want to create an account to use wifi hotspots. But always when I open "Wifi hotspots" in my proximus account, I get this "Dear user, due to a technical problem it is temporary not possible to access this application. Our apologies for this inconvenience." And it is already two weeks since I see this... What is the problem? Thanks.
Ik ben overvallen geweest in zuid Frankrijk twee weken terug gsm gepiekt en de rest... . daarvan aangifte van gedaan bij de politie. Heb mijn nr laten blokkeren . Heb nu een nieuwe sim kaart alles werkt naar behoren terug met het zelfde gsm nr. Nu wil ik dat mijn gestolen gsm niet meer bruikbaar is voor de dieven ! ik heb het nr van mijn toestel doos ligt naast mij . Is dit mogelijk om te zorgen dat de dieven er niks nog mee zijn . wie help mij ? hoe wat te doen. Vrg francky
Hallo, Ik heb internet comfort in een pack (internet + digitale TV + mobile). Volgens jullie website zou ik volgende snelheden moeten halen: Piekuren tussen 19 u en 23 u : Max.: 96,7 Mbps download - 19,2 Mbps upload Min.: 47,1 Mbps download - 1,7 Mbps upload ik heb even een speedtest gedaan en ik haal maar volgende snelheden (test uitgevoerd rond 22u) Kunnen jullie even nakijken waarom mijn snelheid zo aan de lage kant is? Kan ik misschien zelf iets ondernemen? Bedankt
Hallo, Heeft DTP nog zin nu roaming in Europa afgeschaft is? Wij gebruiken deze voornamelijk vanuit F en NL naar België. Emmanuel
beste, Weet er iemand hoe het zit met de Roamings voorwaarden in Lanzarote.
In theorie belooft Proximus 100 mb/s te moeten behalen, maar ik haal maximum 20 mb/s via de 5GHZ kanaal. Ik bel naar de klantendienst en die zeggen dat ze niets kunnen doen omdat we al een VDSL2 kabel hebben. "Via een wifi-netwerk kan je maximaal 50 mb/s behalen" zeggen alle hulpverleners. Dit kan niemand mij wijs maken. Ik verwacht geen 100 mb/s, maar op tenminste 70 mb/s. Ik betaal voor internet van hoge kwaliteit, maar ik krijg totaal niet wat ik verwacht. Vandaag een snelheidstest gedaan op een lijn van Telenet en hiermee behaalde ik 190 mb/ downloadsnelheid en 18 mb/s uploadsnelheid via WiFi, maar volgens Proximus kan je maar 50 mb/s via WiFi behalen, oei oei. Puur schandelig en er wordt niets aangedaan om dit op te lossen. Er wordt geen technieker gestuurd niks. Wat is jullie oplossing hiervoor?
Goeiedag, Deze morgen Norton 5 aangekocht via MyProximus, zouden daarna spoedig een code ontvangen. Wanneer kan ik deze verwachten a.u.b?
sedert dat ik met Win10 werkt kan ik mij niet meer aanmelden op mijn blog(s) , weeral een stunt van Skynet ? wat een goede betaler allemaal kan hebben ! maar ja , diegene die niet betalen hebben ze liever , want daar sturen ze een deurwaarder naartoe en komt er meer bij ! best opgeven en uitkijken om iets anders. ofwel mijn internet opzeggen en andere opties ! 🤓
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.