Skip to main content

Helpdesk gezocht

  • August 4, 2017
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

Ik kan momenteel noch bellen, noch berichten sturen met mijn gsm!! Mijn rekeningen zijn betaald tot op de laatste cent... ik kan niemand bereiken van proximus via mail of via de website...ik kan ( natuurlijk) niet bellen naar het opgegeven klantennummer... hoe word ik geholpen???
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • August 5, 2017
Dag Leen, wil het graag met je oplossen, kan je ons alvast het betrokken nummer bezorgen per privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Groetjes, Nicky

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 5, 2017
bedankt voor je antwoord NickyL,
Mijn probleem werd ondertussen opgelost ... ik ben naar een Proximus winkel geweest en daar hbbenzemij eennieuwe simkaart gegeven. Probleem opgelost!
Groetjes,
Leen

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • August 7, 2017
OK, bedankt voor je feedback. We zijn blij dat het opgelost werd. mvg, Tina