Skip to main content
Beantwoord

Opzeg Proximus

  • August 6, 2017
  • 4 reacties
  • 294 Bekeken

Wat moet er concreet binnengebracht bij een Proximus center of opgestuurd worden via UPS als je al je diensten van Proximus tv+internet opzegt?

Beste antwoord door NickyL

Dag rsca_rsca, hierbij moeten de modem en decoder terug gezonden via een Kiala punt in je buurt, je krijgt een document met een code voor de terugzending, vraag steeds een bewijs! Groetjes, Nicky
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • August 6, 2017
- decoder + netadapter + afstandsbediening (aangekochte decoders mag je behouden uiteraard)
- Bbox modem + netadapter (aangekochte bbox mag je behouden )

Best eens bellen naar 0800 22 800
of Je kan ook opzeggen via www.proximus.be/opzeggen.
De Ups labels worden je via e-mail opgestuurd.

  • Auteur
  • August 7, 2017
- decoder + netadapter + afstandsbediening (aangekochte decoders mag je behouden uiteraard)
- Bbox modem + netadapter (aangekochte bbox mag je behouden )

Best eens bellen naar 0800 22 800
of Je kan ook opzeggen via www.proximus.be/opzeggen.
De Ups labels worden je via e-mail opgestuurd.


Dus in 2 dozen wordt alles teruggestuurd? Binnenbrengen bij een center kan niet meer?

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • August 7, 2017
Dus in 2 dozen wordt alles teruggestuurd? Binnenbrengen bij een center kan niet meer?
Inderdaad, de te volgen procedure staat hier beschreven.
Groetjes,
Wim

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • Antwoord
  • August 7, 2017
Dag rsca_rsca, hierbij moeten de modem en decoder terug gezonden via een Kiala punt in je buurt, je krijgt een document met een code voor de terugzending, vraag steeds een bewijs! Groetjes, Nicky