Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Bij bestelling van de diensten heb ik aangegeven dat ik Facebook als favoriete app wil, die ik dus kostenloos (zonder aanrekening verbruik) kan gebruiken. Nu staat deze nog steeds op de standaard What's App. Zowel gisteren als vandaag al eens geklikt op Facebook en 'geaccepteerd' en is dan zogezegd in behandeling... Iemand hier oo ervaring/problemen mee?
Vandaag een automatische update gekregen van Firefox (52.0) en zoals te verwachten was wordt Silverlight vanaf nu niet meer ondersteund. Op mijn Linux laptop kan ik vanaf nu geen ProximusTV meer bekijken. Reeds lang wordt er via dit Forum op gewezen dat Silverlight dood is. Kunnen de Proximus medewerkers al of niet bevestigen of er nog een toekomst is voor de browserversie van ProximusTV
Vorige week nog eens geprobeerd om ineens met " serie opnemen" te programmeren. Dat werkt toch niet zoals het hoort. Is er nog iemand met dit probleem of heeft er iemand een oplossing???? Nu programmeer ik nog altijd elke week programma per programma. Dat is ook nuttig hoor, kan je ineens heel de tv gids uitpluizen 🙂 en heb je zeker alles gelezen en gezien :) Dit moet toch anders kunnen?? Bij de "concurrent" werkt dit wel perfect en zonder problemen. thanks
Een Prox medewerker gaat bij de dokter met een pijnlijke klacht. Sorry, zegt deze, dit mag ik niet onderzoeken, het zou je privacy schenden. Dit antwoord kreeg ik te horen op de helpdesk bij een vraag over mijn lopend verbruik en uitgaven! Bij de 4de call kreeg ik uiteindelijk wél respons - van een medewerker die de absurde regel negeerde. Blijven proberen dus en
hoe kan ik online mijn huidig mobiel abonnement (ook proximus) upgraden naar mobilus M??
Ik heb net een email ontvangen dat er vandag een technicus zal langskomen. Ik zou graag de afspraak annuleren maar ik weet niet hoe. Als er een technicus moet langskomen graag op voorhand laten weten zodat er iemand thuis op hem wacht. Alvast bedankt Ahmed FAKHR ALDEEN
De zender AB4 verdwijnt en wordt vervangen door ABXplore vanaf 13 september. Deze zit in heel België in het basisaanbod. De programmatie lijkt in elk geval beter dan die van AB4. "De zender brengt hoofdzakelijk docu-reality. Het aanbod is zeer gevarieerd: menselijke of technologische uitdagingen, verrassende reizen in gevaarlijke gebieden, verhalen van avonturiers, ervaringen met gevaarlijke dieren, autotuning, enz." (https://www.mediaspecs.be/groupe-ab-lanceert-abxplore-rmb-doet-de-regie/) De zender lijkt dus een beetje te doen wat ook al op trek en Discovery getoont wordt. andere bron: http://www.abxplore.be/ http://www.lalibre.be/dernieres-depeches/belga/le-paysage-audiovisuel-francophone-accueille-la-chaine-abxplore-qui-remplace-ab4-599b9951cd70d65d2585cef5
Beste, Op 28 april ging ik langs bij een Proximus-shop voor het openen van een nieuw GSM-abbonement voor mijn dochter. Dit kon niet automatisch bij het bestaande pack geplaatst worden aangezien het pack op mijn echtgenote haar naam staat enkel achteraf telefonisch volgens de verkoper. Wanneer mijn echtgenote naderhand telefonisch contact met jullie opnam kon dit blijkbaar enkel via het aanpassen van het pack. Nu een telefoontje of 6/7 later staat de teller van ons abbonnement op 122,45 euro, terwijl dit op 1 juni 74 euro bedroeg. Daar komt nog eens bij dat het telefoonnummer van mijn dochter dubbel gefactureerd wordt, 16 euro in pack en 15 euro op mijn naam??? Wanneer dit tegen volgende week niet officieel via mail recht gezet wordt ga ik ten rade bij de concurrentie, ik neem aan dat zij wel zonder problemen mijn abbonnement kunnen rechtzetten. Mvg, Guy Robberecht
DE PROGRAMMATIE VAN VIER OP DONDERDAG IS NU AL VERSCHILLENDE KEREN VERANDERD. HET WAS EERST VERKEERD EN DAN JUIST. NU IS HET WEER VERKEERD. IK WIL VERMIST OPNEME ZOALS VERMELD IN DE PROGRAMMATIE VAN VIER. MAAR PROXIMUS VERANDERD HET STEEDS NAAR EEN FILM DIE NIET OP VIER GEPROGRAMEERD STAAT Hoe komt dit
Waar kan ik een bewijs van betaling sturen van een open staande faktuur ?
ik heb tot op heden het factuur van juli 2017 nog niet gehad wanneer kan ik dit verwachten gewoonlijk komt dit rond de 20 st van de maand
Hoe kan ik de restwaarde van mijn mobiele telefoon zien als ik mijn abonnement nu zou afsluiten?
Nog iemand dit probleem? Heb een Mobilus 25 € abo en dit start telkens de 16de van de maand. Mijn mobiel internet verbruik staat op 5%, en toch wordt er me al 1.50 € 'Extra Surf Volume' aangerekend?! Ook bij mijn man komt er al 1 € bij terwijl hij ook nog maar aan 11% van zijn verbruik zit! Na twee maal te bellen naar de klantendienst krijg ik telkens de melding, we weten niet waar dit vandaan komt! U kan wachten tot de factuur wordt afgesloten en screenshots nemen als bewijs en dan daarna de factuur betwisten en u zal de bijkomende kosten niet moeten betalen. Vind dit absoluut geen oplossing... Nog iemand dit probleem?
Indien je nog vragen hebt of een bepaalde oproep wel of niet betalend is werd er een handige tool aangemaakt. Selecteer het land waar je verblijft en het land naar waar je wilt bellen, kies je abonnement en je ziet direct wat de eventuele kosten zijn. Klik hier voor het openen van de tool. Steven
Medialaan lanceert een eigen Premium TV abonnement vanaf vandaag met 18 zenders inclusief opnames maken voor offline kijken op smartphone of tablet. In het Premium aanbod zitten de kanalen van MEDIALAAN (VTM, Q2, Vitaya, CAZ, VTMKZOOM, KADET en Qmusic), VRT (Eén, Canvas en Ketnet), SBS (VIER, VIJF en ZES), aangevuld met nieuwkomers Discovery (Eurosport, TLC en Discovery Channel) en FOX (National Geographic en Nat Geo Wild). Nog niets bekend over de kwaliteit van de streams, maar je kan 1 maand gratis proberen. Daarna 9.95 EUR. http://medialaan.be/nl/lancering-stievie-premium http://www.tijd.be/tech-media/media-marketing/Medialaan-lanceert-antwoord-op-Netflix/9924472?ckc=1&ts=1503315606 https://nieuws.vtm.be/cultuur-media/medialaan-lanceert-stievie-premium http://www.standaard.be/cnt/dmf20170821_03027462
Waarom duurt het zolang (nu al 13 dagen) alvorens er gereageerd wordt door PX op mijn vraag? Bericht zowel openbaar als privé geplaatst!!!
Kan iemand mij alstublieft contacteren, want ik geraak niet wijs uit mijn laatste factuur. Ik heb mijn factuur voor juli voldaan, ben ondertussen overgestapt naar een ander tariefplan en vind op mijn factuur van augustus een aanrekening voor augustus én voor een halve maand juli (nogmaals een aanrekening voor juli??). Bovendien ben ik bang dat ik recent aan de telefoon een tariefplan voor mijn zoon toegezegd kreeg dat in het productenoverzicht niet eens bestaat? Klantnummer: 620393685
Beste, Op 26 juli ll. werd ik Proximus klant. Bij de aanvraag in de winkel hebben we vermeld we graag een pakket tv + internet + vaste lijn + gsm nummer hadden gehad. Toen werd ons gezegd dat een gsmnummer pas toegevoegd kon worden na installatie. Na de installatie zijn we terug naar de winkel gegaan, om dit aan te vragen. Momenteel zijn we 23 augustus (exaxt 4 weken later en meer dan 20 telefoontjes later met de klantendienst) en het gsmnummer zit nog steeds niet in ons pakket. Steeds krijgen we te horen dat dit heel binnenkort zal opgelost worden, maar nu duurt het ons toch wel wat heel lang ... Gelukkig zijn de problemen met vaste telefoon en proximus TV app al opgelost. Jammergenoeg ook hier meerdere keren moeten voor bellen met een niet al te vriendelijk antwoord van de medewerkers ... Ons geduld raakt stilaan op ... Hopend op een antwoord en dat dit toch opgelost geraakt ! Jens
Ik probeer reeds op alle mogelijke manieren mijn ADRES aan te passen via My-Proximus Dit lukt voor het fakturatieadres en voor het postadres maar niet voor het gewoon adres waar ik woon. Ook via de klantendienst (telefonisch) of via de klachtendienst geen succes. Weet iemand hoe het dan wel kan ? (btw het is geen verhuis ofzo, enkel de A in bus toevoegen want anders zitten ze bij de buren zoals een tijdje geleden bij een reparatie) Thanks op voorhand
Als je 4G gebruikt en je komt aan een wifi hotspot dan schakel je over op wifi, bij telenet kon je met 4 (die in het abonnement zijn) inloggen op hun telenet hotspot hier bij rpoximus blijkt dit maar voor 1 gebruiker te gaan, gaat men dit in de toekomst veranderen zodat elke gebruiker in het abonnement ook een wifi inlog krijgt, want zo gaat het 4G gebruik er bij mijn kinderen wel sneller door met hogere facturen tot gevolg
De programmagids is regelmatig verdwenen. De decoder terug opstarten is dan de oplossing. Waardoor komt dit?
Vorige week wou ik mijn abonnement wat upgraden in een proximus center. Daar wist mijn mij te vertellen dat dit niet ging, omdat mijn overeenkomst van mijn vast lijn te oud zou zijn?? Begrijpe wie begrijpen kan ??? Dus het gaat niet, dan zoeken we naar een andere oplossing. Dit was Mobile Vikings. Nu weigert Proximus mijn nummer vrij te geven. Ik hoop dat dit vandaag nog in orde kan komen, anders gaan al onze GSM, Datacards, internet en vast telefonie nog deze week weg bij proximus. mbg Ivo Creve.
De laatste weken staan er opnames in "mijn planning" die ik niet programmeer! Nu staat er in de planning: Flying to the ends of earth voor di 29/8 op canvans, is al de tweede keer dat dit programma er in staat. Nooit van dat programma gehoord, vorige week stond het één journaal in mijn planning! Wie neemt er dat nu op? Heb vanmorgen modem en decoder V5 gereset, toch is het daardoor niet opgelost. Is er hier nog iemand met dit probleem? Hoe oplossen? mvg.
Na een redelijke tijd van stabiliteit (lees: infrastructuurwerken in de wijde omgeving zijn klaar) is het weer van dat! :-( Er zijn vandaag een paar "testputjes" in de straat gegraven om de nutsleidingen te lokaliseren en 't is prijs: internet valt regelmatig (korte tijd) uit. :-( Zie PM voor details.
als ik naar tv kijk blijft mijn beeld stil staan en na een tijd komt er onverwachts probleem op en als ik naar een andere zender zap is er geen probleem . Hoe komt dit? Ik heb een nieuwe modem nieuwe bakjes voor in het stopcontact .
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.