Skip to main content
Vraag

Extra Surf Volume??!!

  • August 23, 2017
  • 6 reacties
  • 118 Bekeken

Nog iemand dit probleem?

Heb een Mobilus 25 € abo en dit start telkens de 16de van de maand.
Mijn mobiel internet verbruik staat op 5%, en toch wordt er me al 1.50 € 'Extra Surf Volume' aangerekend?!

Ook bij mijn man komt er al 1 € bij terwijl hij ook nog maar aan 11% van zijn verbruik zit!

Na twee maal te bellen naar de klantendienst krijg ik telkens de melding, we weten niet waar dit vandaan komt! U kan wachten tot de factuur wordt afgesloten en screenshots nemen als bewijs en dan daarna de factuur betwisten en u zal de bijkomende kosten niet moeten betalen.

Vind dit absoluut geen oplossing...

Nog iemand dit probleem?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

RedsFan
Forum|alt.badge.img+4
  • August 23, 2017
Kan zijn van te bellen naar een betalend nummer dat dit erbij komt.

Martin
  • August 23, 2017
hoe valt dit dan onder de noemer "Extra surf volume" ?

RedsFan
Forum|alt.badge.img+4
  • August 23, 2017
Oei te vlug gelezen, surfvolume 🤓

Martin
  • August 23, 2017
Geen vuiltje aan de lucht, dit kan bij iedereen voorvallen, en ik ben er geen uitzondering op ☺️

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 24, 2017
Is idd iets van surfvolume.

Kreeg enkel het advies om dagelijks een screenshot van ons scherm te nemen.
Maar is toch raar dat mij dit nu aangerekend wordt?

Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • August 24, 2017
.. we weten niet waar dit vandaan komt! U kan wachten tot de factuur wordt afgesloten en daarna de factuur betwisten..
Dit is idd de standaard prox werkwijze: de klant wordt volledig genegeerd.
In een gewone handelszaak is zoiets ondenkbaar! Je gaat er nooit meer binnen.
Is dit onkunde, onverschilligheid of arrogantie?