Skip to main content

Favoriete app blijft op What's App staan??

  • August 24, 2017
  • 2 reacties
  • 152 Bekeken

Bij bestelling van de diensten heb ik aangegeven dat ik Facebook als favoriete app wil, die ik dus kostenloos (zonder aanrekening verbruik) kan gebruiken. Nu staat deze nog steeds op de standaard What's App. Zowel gisteren als vandaag al eens geklikt op Facebook en 'geaccepteerd' en is dan zogezegd in behandeling... Iemand hier oo ervaring/problemen mee?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • August 24, 2017
Moest een antwoord van het proximus team te lang uitblijven kun je hen een privébericht sturen met je vraag en gegevens, via onderstaande link:
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679    
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • August 24, 2017
Dag Filip, hebben de nodige aanpassingen kunnen doen, kunnen wij nog iets voor je doen? Groetjes, Nicky