Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik had graag het surfgedrag van de kids gelimiteerd gezien daar zijn frequent over de limiet gaan, al dan niet verwittigd door Proximus sms. Is er een mogelijkheid om 3G/4G gewoon te stoppen wanneer hun totale limiet van 1GB + 2GB overschreden is zodat ik niet steeds weer voor een forse meerkost kom te staan? VerwittigingsSMS'n zijn blijkbaar onvoldoende daar deze weinig of niets zeggen voor hen.
Door een fout van mij en mijn bankapp heb ik een dubbele betaling gedaan,hoe wordt dit opgelost aub Het gaat over €29,23 betaald op 31aug en 1sept....
ik kreeg vorige week een mail van Proximus BIZZ, zie onder. echter : - de link vraagt om nieuwe account aan te maken - ik heb er al een ! - online in My Proximus - BIZZ club zie ik ook niets staan om een keuze te maken IEMAND SUGGESTIES ???? Blaas snel uw kaarsjes uit! Gelukkige verjaardag, Patrick! Voor deze gelegenheid geven we u graag een Bizz Club-geschenk. Doe uzelf een plezier: maak snel uw MyProximus–account aan en het geschenk is van u*. Geniet volop van deze heugelijke dag! Het Proximus-team
Ik ben een fervent mountainbiker. ik zag daarstraks iemand rijden met een fietstenue van Proximus. iemand een idee waar die te krijgen zijn?
Heb zoals elk jaar een mail ontvangen op mijn verjaardag met daarin een link voor geschenkkeuze waar ik dan meestal voor de punten kies. De mail van dit jaar heeft echter een link die niet juist is. Als ik er op klik dan opent de login pagina van mijn proximus. Aanmelden lukt, maar daarna komt er een ronddraaiende cursor en er gebeurt niets, ook niet na lange tijd. Wat kan er mis zijn ? Link is getest in edge, internet explorer en google chrome zonder resultaat ! Heeft het iets te maken met het feit dat men me tegenwoordig als zakelijke klant geregistreerd heeft? Mijn abonnement bij proximus heb ik al jaren en is afgesloten als particulier. Ik heb wel een handelsregister op mijn naam voor een klein bijberoepje maar dat heeft niets te maken met mijn proximus pack, ik breng die facturen nooit in en heb dat nooit gevraagd ook. Graag oplossing voor de Verjaardagspunten en mij terug in de computer zetten als PRIVE !
Is deze app. offline? Ik krijg altijd een "serverfout" zowel op Android smartphone en tablet als op PC met de Windows 10 app.
Je internet toegang via mobiele data buiten Belgie kan ongeweten geblokkeerd staan, op je laptop zie: Myprox/Mijn Prod/je_GSM_nr/configureren/opties/instellingen Het blokkeren via de GSM app is nog onduidelijker: Myprox/Mijn Prod/Roaming/Data roaming CAP De uitleg van prox is "none" - helemaal géén dus...
Ik woon in de VSA en ben daar klant bij T-mobile. Van uit de VSA bel ik mobiel zonder probleem naar Cuba. Echter, van zodra ik in België ben, waar Proximus de mobiele diensten voor T-mobile verzorgt kan ik niet langer mobiel naar Cuba bellen. In de VS weet T-mobile mij te zeggen dat Proximus het mobiel telefoonverkeer met Cuba blokkeert. Bij Proximus heb ik nog niemand gevonden die mij kan verklaren waarom dit gebeurt, of die mij kan bevestigen dat het wel degelijk Proximus is die mobiele gesprekken met Cuba , als partner van T-Mobile US , blokkeert. Met een Proximus vaste lijn kan ik immers naar Cuba bellen, echter aan een 2,5 x hoger tarief dan mobiel met T-mobile het geval zou zijn. Waar ligt de verantwoordelijkheid: bij Proximus? of bij T-mobile? en hoe kan dit verholpen worden?
Mijn dochter is maandagavond de proximuswinkel binnen gestapt om een nieuwe micro simkaart voor haar nieuwe gsm. Men vertelde haar dat het een paar uren zou duren eer deze actief zou zijn. We zijn ondertussen 72 uren verder en er zit nog geen leven in de simkaart. Hoeveel is een paar uren ? Mioet ik teruggaan naar de winkel om een nieuwe simkaart ? Haar oude kaart werkt nog steeds. 's Nachts doet ze de kaart uit haar oude gsm en elke morgen hoopt ze dat haar nieuw exemplaar werkt...tevergeefs...
Goedemiddag, Zijn hier nog meer mensen die door Proximus toch worden gefactureerd voor EU roaming, wat volgens de laatste EU wetgeving nu kosteloos moet zijn? Zo ja, dan hoor ik het graag, want ik denk dat een klacht met meer mensen meer effect heeft. Vriendelijke groeten, Macaviity
Op mijn factuur staat bij Televisie voor de eerste maal "Proximus TV applicatie" bij de periode van 01/09-30/09. Ik heb evenwel niets nieuws aangevraagd. Wat is dit en hoe kan ik het eventueel verwijderen?
bij meerdere bestellingen bij wijnvoordeel probeerde ik - ten onrechte besef ik nu - mijn kortingscodes voor €10 in te voeren. Deze werden 1 keer aanvaard, maar de twee volgende keren niet. De korting werd dus niet toegepast, maar de bons ben ik wel kwijt, en dus ook 1.400 premiumpunten. Is er een mogelijkheid om deze weer op mijn account te krijgen ?
Vandaag werd de proximus decoder en modem geinstalleerd. Wij hebben het tuttimus pakket waarbij we kunnen kiezen voor netflix. Dit had ik graag geactiveerd. Om dit te kunnen doen moet ik echter een Myproximus aanmaken en hiervoor heb ik een activatiecode nodig (die ik pas zal ontvangen bij een eerste factuur) OF die kan aanvragen via onze vaste lijn. Jammer genoeg hebben wij geen telefoon in huis en zitten wij nu dus vast. Is er nog een andere mogelijkheid om netlfix te activeren?
Nieuw klant en niet veel kennis over proximus tv
Hallo Proximus, Bij deze mijn klacht. We zullen beginnen met het feit dat ik 2 facturen niet betaald had en daardoor ik op pay en go ben gezet door jullie. Eigen schuld zullen we maar zeggen. Wat hierna volgde is ronduit belachelijk voor woorden. Na telefonisch contact te hebben gehad met de klantendienst op 16 augustus om te melden dat de 2 facturen werden betaald en ook al werden ontvangen door jullie werd mij verzekerd dat mijn abonnement die zelfde dag terug geactiveerd zou worden. Ook even navraag gedaan waarom ik zoveel moet betalen op een abonnement van 45€ ( moest 111€ betalen) bleek dat ik ruim over mijn data ging en zij rade mij de M formule van mobilus aan. Als mijn abonnement was geactiveerd moest ik even terugbellen om dit te verandern. Even een bijkomstigheid, ik ontving alle communicatie van proximus in het frans, ook daar was al meerdere keren over gecommuniceert maar dit kregen jullie blijkbaar niet voor elkaar om dit naar het nederlands te zetten, na een dag wachten
Ik heb momenteel een "smart + 65" abonnement (24m) met iphone 6 (64gb). Mijn factuur bedraagt dus elke maand €65. Het contract voor de iphone loopt nog tot 27/09/17, maar mijn facturatie periode loopt van 16/08/17 t.e.m. 15/09/17. Ik wil graag overstappen naar "Full control s" van €15,99 per maand + "data optie" €20 per maand gedurende 24 maanden + €299 (voor iphone 7 128gb). Er werd mij in de proximus winkel en door de klantendienst verteld dat ik indien ik nu mijn abonnement opzeg ik aan "contractbreuk" doe, en dus de restwaarde van mijn iphone moet betalen (logisch). Volgens de medewerker van de winkel is de restwaarde van mijn toestel €17, op de website staat €20,87 en in mijn contract staat €27,12. Wat is dus nu eigenlijk de correcte restwaarde?? Ook vroeg ik me af of ik (indien ik vandaag opzeg) voor de facturatie periode van 16/08 t.e.m. 15/09 dan toch nog het volledige bedrag (€65) moet betalen, of dat er een bedrag in vermindering zal worden gebracht omdat ik vanaf vandaag dan
Ik ben twee weken in Canada geweest. Na mijn thuiskomst werkt mijn G4 niet meer, ik kan ook geen sms meer versturen. Als ik via 'myproximus' ga, dan zie ik dat er een technisch probleem is, maar dat kan toch niet al 10 dagen duren ?
Instellingen van een kopie bewaren op server binnen outlook 2010 lukt niet met gevolg dat er amper mails binnenkomen op Outlook 2010 waar of hoe moet dit ingesteld worden ? Op webmail ? Of op Outlook2010 ?
Vandaag de rekening van mijn zoon zijn GSM gekregen, 3 x kosten van Sharazoo aangerekend ten bedrage van 24 euro, klantendienst van Proximus is van dit fenomeen al maanden op de hoogte en doen hier niks aan, regelrechte schande van U proximus, U beschermt Uw klanten niet en als gelijk welke frauduleuze firma onterecht geld vraagt op slinkse wijze, moeten wij zelf maar zien dat dit kan worden rechtgezet.
Hallo Het gebeurt wel eens incidenteel dat op het eind van de maand het downloadlimiet van 100GB bij ons wordt bereikt. Jammer genoeg steeds vaker aangezien websites, films, games,... steeds zwaarder worden. Proximus is nog niet mee verder overgegaan naar een download limiet van 150GB zoals Telenet, maar goed... Na het bereiken van de limiet wordt de snelheid terug geschroefd naar 1MBps. Alleen merk ik dat ik maar een max. haal van 120 KBps. Dat is slechts 10% van hetgeen er beloofd wordt. Hiermee valt amper mee te werken. (7 min voor ik uiteindelijk op dit forum zat) Mocht ik nu 700-800 KBps halen tot daar aan toe. Maar 120 KBps is te weinig. Graag reactie. Alvast bedankt
Code 2055 altijd weergegeven
Regelmatig loopt mijn cloud vol, als ik dan ga zien is er van mijn Bascecamp database iedere maal een versie toegevoegd op het moment dat ik iets wijzig. Dit is overbodig want het programma zelf maakt een automatische backup. Ook van die backup wordt dus iedere keer inde cloud een oude versie opgeslagen waardoor het volume constant omhoog gaat. Als ik die oudere versies wil verwijderen moet ik dit één per één doen.... van handig gesproken ! Er staan er momenteel zo'n 200 oude versie sop en die wil ik in één keer verwijderen, hoe moet dit. Ik vind ook nergens een instelling waar ik het opslaan van vorige versies kan 'disablen'. Echt practisch en gebruiksvriendelijk is dit allemaal niet, is hier een oplossing voor, om die redenen heb ik ook mijn mailbox moeten verwijderen uit de cloud want die maakte dagelijkse een 'vorige versie' van zo'n 400Mb waardoor na enkele dagen mijn cloud vol was zonder echt iets bij te zetten !!
Het beheer van de mailboxen, en voornamelijk het instellen van aliassen zou verhuisd zijn via de menu - keuze "Mijn producten". Als je daar onderaan echter kiest voor het Proximus Mail (Ik neem aan dat de Skynet mailboxen daar ook moeten tussen zitten) kom je in een loop terecht en krijg je steeds dezelde melding, zonder dat je daadwerkelijk kan gaan beheren.
Eigenlijk wel grappig: Op 10/08 op dit forum de vraag gesteld waarom ik al jaren voor internet en vaste telefoon meer moet betalen dan voor vaste telefoon, tv en internet. Nicky L communiceerde of ik mijn proximusnr etc door wilde geven op een prive forum aldus gedaan. Heidi E communiceerde op 23/08 dat mijn zaak onder nr 30586630 was doorgegeven aan de daarvoor geschikte afdeling. Tot nu toe 30/08 nog niets gehoord . Kortom wat hebben dit soort forums voor zin en wat doen de Nicky L, Heidi E etc behalve zaken doorgeven die in de prullenbak verdwijnen. Zeg dan gewoon ga lekker naar een andere provider dan hoef er ook geen overbodige energie gebruikt worden. Het laatste ga ik nu doen dag Proximus na 34 jaar.
Hoe lang duurt het vooraleer een Pay&Go kaart actief wordt na identificatie en betaling (in 1 actie)? Het gaat om een GSM nummer dat ik overneem van mijn bedrijf en daar had IT gezegd dat dit na een uur in orde zou zijn. Uren later is dit nog niet het geval, maar misschien was de verstrekte informatie niet correct? Graag hoor ik hoe lang het kan duren. En duurt het opniuew zolang om het over te zetten van Pay&Go naar een abonnement?! Bovendien is er een fout op de Proximus site: bij betaling krijg je een foutmelding na ingeven van betling, maar het bedrag gaat wel van de rekening 😞. Zo driedubbel betaald. Kan dit worden opgelost?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.