Skip to main content
Beantwoord

Kan cloud niet activeren

  • August 31, 2017
  • 3 reacties
  • 166 Bekeken

Code 2055 altijd weergegeven

Beste antwoord door Wim VL

Dag Luc, je moet blijkbaar nog via je myproximus je registreren voor cloud. Hier vind je meer info:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_acc/particulieren/support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/een-cloud-account-aanmaken.html MVG, Wim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • August 31, 2017
Dag Luc, je moet blijkbaar nog via je myproximus je registreren voor cloud. Hier vind je meer info:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_acc/particulieren/support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/een-cloud-account-aanmaken.html MVG, Wim

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 31, 2017
Bedankt Wim het is in orde gekomen door uw medewerking

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • August 31, 2017
Graag gedaan.