Skip to main content
Beantwoord

Sim kaart activeren

  • January 14, 2016
  • 5 reacties
  • 24283 Bekeken

Mijn dochter is maandagavond de proximuswinkel binnen gestapt om een nieuwe micro simkaart voor haar nieuwe gsm. Men vertelde haar dat het een paar uren zou duren eer deze actief zou zijn. We zijn ondertussen 72 uren verder en er zit nog geen leven in de simkaart. Hoeveel is een paar uren ? Mioet ik teruggaan naar de winkel om een nieuwe simkaart ? Haar oude kaart werkt nog steeds. 's Nachts doet ze de kaart uit haar oude gsm en elke morgen hoopt ze dat haar nieuw exemplaar werkt...tevergeefs...

Beste antwoord door yves1

Klantendienst gebeld en de nieuwe kaart zou binnen 2 uren actief moeten zijn, fingers crossed.
Bedankt Marleen !
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • January 14, 2016
Het kan gebeuren dat men 'vergeten' is die sim kaart te activeren. Neem contact op met de klantendienst en de technische dienst van de mobiele telefonie kan dat onmiddellijk in orde brengen.
Ik wens je dochter veel plezier met haar nieuwe GSM!

080022800 : Klantendienst

  • Auteur
  • Motivator
  • Antwoord
  • January 14, 2016
Klantendienst gebeld en de nieuwe kaart zou binnen 2 uren actief moeten zijn, fingers crossed.
Bedankt Marleen !

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • January 14, 2016
Fingers crossed! Anders blijven aandringen.:)

vandaag een sim kaart gekocht
mijn nummer is 0475398371
code door gezonden naar men gsm maar
niet gekregen 't is een kaart van 15 euro
andy hoornaert
vlaamsandwhite@gmail.com

  • Apprentice
  • September 1, 2017
Ik heb net hetzelfde probleem. In de winkel zei men me gewoon even gsm te herstarten en dat het dan zou werken. niet dus...