Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Een drietal maand geleden de overstap gemaakt naar proximus voor wat betreft vaste telefonie, mobiele telefonie, internet en digitale tv. We kijken nog kabel op één tv in, deze werkt sinds kort niet meer, een collega wist me te zeggen dat dit komt doordat telenet de kabeltv dan opzegt. Kan ik nu via proximus abonnement nemen op analoge tv voor 1 toestel? Alvast bedankt. Mvg, Caro
Ik heb een aantal maanden geleden een dubbele betaling gedaan. Dit bedrag werd vroeger automatisch van de volgende factuur afgetrokken, ik zie dat dit nu gewoon blijft staan als 'niet toegekend'. Hoe kan dit saldo gebruikt worden om (een deel van) de volgende factuur te betalen?
Beste, Binnen een week vertrek ik naar Kroatië op erasmus. Ik zal 5-6 maanden in het buitenland verblijven. Nu is mijn vraag of er zeker geen tijdslimiet qua maanden staat op 'roaming like at home'? Ze konden me hier omtrent niet verder helpen langs de telefoon en in de winkel van proximus, dus ik hoop nu meer informatie te krijgen. Alvast bedankt!
Gebruik nooit het e-mailadres dat je krijgt van je telecom provider, zoals x.y@proximus.be - of - u.v@skynet.be - of - a.z@telenet.be Maar gebruik enkel een gmail, hotmail, outlook of eigen e-mailadres. Hierdoor blijf je onafhankelijk van je telecom provider, want dit adres verandert niet als je van provider verandert. Het is idd niet leuk al je contacten met een adreswissel op te zadelen. En de vrije markt is onze beste bondgenoot, zie Easy Switch
Ik heb de proximus tv app geïnstalleerd en perfect kunnen inloggen. Maar er wordt geen tv gevonden in het wifi netwerk Nochtans is het een smarttv en is hij verbonden via wifi. Hoe kan ik dit probleem oplossen
Ik had vroeger reeds punten verzameld als klant. Nu blijkbaar onder myProximus moet men zich opnieuw lid maken om terug punten te verzamelen. Vallen de vorige punten dan allemaal weg???? Is er nog iemand die dit tegengekomen heeft? Kan iemand een tip geven om de vorige punten terug te winnen? Jammer...
Op 29/08 kreeg ik plots een sms dat er maar 5euro meer op mijn kaart staat terwijl ik al weken niets verbruikt had, zelfs niet gesmsd. Benieuwd vanwaar deze melding kwam wou ik mijn oproep en herlaadgeschiedenis bekijken maar zoals gewoonlijk is deze meer in technische storing dan wat anders. Nu vanmorgen lukte het éénmalig plots wel om een overzicht te krijgen en wat blijkt er is ±5cent verdwenen aan "data session" terwijl mobiele data steeds uitstaat en dit op een moment dat de GSM niet in gebruik was zelfs wifi stond op dat moment uit (wat ook meestal het geval is). Vanwaar komt dit data session verbruikt terwijl zowel wifi als mobiele data is uitgeschakeld op de GSM?
Geachte, Ik heb Generation Connect en een iPhone 4 maar ik kan geen MMS versturen of ontvangen. De instellingen heb ik via de handleiding gedaan die ik op site vond, heb hierna ook gereboot en geprobeerd enkele keren een MMS te versturen maar het lukt niet. Hopelijk kennen jullie het probleem. mvg, Yannick
Daarstraks een SIM kaart gekocht maar via de website identificieren lukt niet, link blijkt weg te zijn (foutcode 404) geprobeerd 5€ bij te laden maar dat lukt ook niet (gaat el van mijn rekening) wat nu?
Ik heb telefonisch een verhoging van data met 500mb aangevraagd voor gsm. Dit is nog steeds niet uitgevoerd weet iemand hoe lang dit duurt?
Hallo Indien we een opname willen bekijken selecteren we "kijken" maar de opname start niet op de decoder wist de opname.
Sinds kort kan ik geen programma's meer opnemen op het kanaal Nickelodeon jr. Wat is de reden hiervan? Dit was wel handig omdat hier enkele favoriete programma's van mijn zoon op komen.
Ik vind sinds kort mijn factuur niet meer terug via My Proximus. Vroeger kon ik die steeds downloaden maar nu vind ik het nergens meer terug. Kan iemand mij helpen? Dankjewel.
Ik wou in een app iets kopen via mijn abonnement maar toen kreeg ik de melding "user is not enabled for this service" daarna probeerde ik een de lijn sms ticket te kopen en kreeg ik een bericht me "Uw abonnement is niet ingesteld om sms-tickets aan te kopen. Voor meer info, bel 6000." Ik heb al van alle stappen enzo gevolgd maar de juiste heb ik nog niet hier gevonden Zou iemand mij kunnen helpen met het activeren? Mvg Tom
Ik ervaar iets vreemd bij het uitgesteld kijken van het VRT Nieuws via de ProximusTV app. De audiostroom wordt herhaaldelijk onderbroken door de "realtime" audiostroom. Dit maakt het uitgesteld kijken quasi onmogelijk. Ik gebruik de ProximusTV app op een Windows 10 HP Elitebook laptop. Versie 1.6.1.0 Ben ik de enige of zijn er nog met dit probleem? Indien een algemeen probleem, is dit bekend bij Proximus? Indien bekend, wanneer mogen we de fix verwachten?
Mijn skynet mail adres lijkt perfect te werken in beide richtingen, maar mails ontvangen van een belgacom.net adres lijkt niet (meer) te lukken . Het versturen van mails van het belgacom.net adres naar mijn professionele mail lijkt wel te lukken. Iemand enig idee ? Ik gebruik de webversie als mail client (webmail.skynet.be).
abonnement Proximus- mobilus S full control) Vrijdag is nieuw krediet van maand september gestart, zaterdag voormiddag melding krediet van 1,5 GB bijna op is. Zaterdag 18 u, mobiele data op. Er wordt voor 15 euro opgeladen. Zaterdag 20.30 u rest er nog 3 euro van het krediet. Dataverbruik heeft niet constant aangestaan, zelfs meer niet dan wel ...
Dag, iedereen Normaal gezien let ik niet zozeer op mijn internetsnelheid van ongeveer 28 Mbps, maar op de site van Proximus heb ik onlangs opgemerkt dat mijn internetsnelheid voor internet comfort eigenlijk 50 Mbps moet zijn. Ik vind dit wel eigenaardig aangezien dat ik al meer dan jaar met een tragere snelheid aan het surfen ben... Komt dit probleem enkel bij mij voor? Graag wil ik terug mijn originele downloadsnelheid. Alvast bedankt.
Beste, Vermits ik nergens een emailadres kan vinden voor adreswijziging, dan maar via deze weg: Klant 25053697 BTW BE0544952334 Nieuw adres (zie ook KBO): BVBA THE NEXT BIG IDEA Dok Noord 7A bus 501 9000 GENT Dank om dit asap door te willen voeren, Rudi
Ik ben nu al drie dagen bezig om mijn simkaart actief te krijgen. Ik heb zelfs contact opgezocht via twitter en zij zeiden dat mijn simkaart het nu zou moeten doen. Ze hebben me verzekerd dat mijn simkaart op actief staat en ze hebben de roaming blokkade eraf gehaald, maar ik heb nog altijd geen bereik. Ik ben in Nederland, dus zeer vervelend dit! Ik heb een prive bericht verstuurd op zaterdag via dit forum en nog altijd geen reactie terug gehad. Word ik uberhaupt nog geholpen? Zo niet, waar kan ik een klacht indienen? Er is mij verzekerd dat ik mijn simkaart met belwaarde meteen kon gebruiken in het buitenland, dus wat is er aan de hand en waar blijft de service?
Hoi, gisteren ben ik in Lanaken langs een Proximus winkel gegaan om een prepaid simkaart te kopen. Ik kom zelf uit Nederland en heb hem mijn NL paspoort gegeven om mijn simkaart meteen te activeren. Ik heb hem nadrukkelijk gevraagd of ik de simkaart morgen(dus vandaag zondag 2/9) kan gebruiken als ik hem in mijn telefoon zet in Nederland. Hij antwoordde daarop ja en ik hoefde verder niks te doen. Ik heb de simkaart er net in gedaan en ik heb geen netwerk? Ik kan ook niet bellen naar het gratis 0800 nummer omdat ik in Nederland ben. Wat moet ik nu doen? Ik kan ook niet meer even snel over de grens en ik heb het telefoonnummer vandaag nog nodig om mee te kunnen bellen of gebeld worden!
Beste, Door wijziging in de voorwaarden bij mijn werkgever, was ik genoodzaakt om mijn abonnement bij Proximus stop te zetten. Ik had echter nog een heleboel Premiumpunten, maar de krantenzone werkte niet meer voor mijn account. Enkele dagen terug ontving ik een mail met de boodschap dat ik mijn punten nog kon omruilen. Het lukte nog steeds niet. Ik stelde de vraag aan de helpdesk (30549408), waarna ik werd opgebeld om te zeggen dat ik dit gewoon via 1910 kan doen. Ik heb dus gebeld, maar je moet je telefoonnummer ingeven, waarna de computer zegt dat inloggen met dit nummer niet mogelijk is. Weet er iemand raad? Alvast bedankt! Grts Joke
Ik heb deze maand een nieuwe Proximus installatie : bbox3 plc adapter( 1 led) 1 wifi extender om de tv aan te sluiten ( 2 leds) nu heb ik een extra wifi extender gekocht om internet te hebben op een andere plaats in het huis, maar ik krijg die niet gesynchroniseerd kan die plc adapter meerdere wifi extenders aan?
So I finally get the mail from proximus to go on my proximus and pick up a date when the technician can come to install the internet related stuff. Which I do immediately, given the length of time it took proximus to decide to send it. I click on the link in the mail, get on the website to schedule a day and time for the technician to come over and do his thing. But, surprise; first I notice there aren't any availabile days for the technician; every damn day shown is marked in blue (according to the legend, it means technician not available). Then I notice that from the first page when clicking on "next" it jumps over the second page, rith on the third page. Also there's no possibility to mark any day in the calendar with my availability. So now I ask you, customer service from proximus, are you kidding me? You send me a mail asking me to mark the days and times I am available, and then not allowing me to make any selection? With the experiences I had with proximus until now, it's no w
Mijn eerste schreden: Om een duistere reden schijnt het 'normaal' te zijn dat de Nederlandse teletekst alleen via NPO-3 kan worden gezien; zo leerde ik bij telefonische navraag dienst storingen. Bij NPO-1/2 krijg je: Teletekst niet beschikbaar. Is Proximus bereid hierwat aan te doen? I.a.v. je gewaardeerde reactie, Hans
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.