Skip to main content
Vraag

Puntensaldo

  • August 15, 2017
  • 3 reacties
  • 282 Bekeken

Ik had vroeger reeds punten verzameld als klant.
Nu blijkbaar onder myProximus moet men zich opnieuw lid maken om terug punten te verzamelen.
Vallen de vorige punten dan allemaal weg???? Is er nog iemand die dit tegengekomen heeft? Kan iemand een tip geven om de vorige punten terug te winnen?

Jammer...
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

S1M0N3
Forum|alt.badge.img+2
  • Apprentice
  • August 16, 2017
Beste Mrfrb,

uw punten blijven 24 maanden geldig. Daarna komen zij te vervallen.

Hier kan u daar meer informatie over vinden:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_club_collect/particulieren/support/klantenzone/premium-club/premium-club-punten/punten-sparen-voor-premium-club-of-bizz-club.html

Martin
  • August 16, 2017
hey Mrfrb
stuur best een privébericht aan Het Proximus Team, zodat ze je instellingen kunnen natrekken, via :
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 4, 2017
Dank, maar is nog geen 2jaar geleden (denk ik ;))

Beste Mrfrb,

uw punten blijven 24 maanden geldig. Daarna komen zij te vervallen.

Hier kan u daar meer informatie over vinden:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_club_collect/particulieren/support/klantenzone/premium-club/premium-club-punten/punten-sparen-voor-premium-club-of-bizz-club.html