Mijn eerste schreden:
Om een duistere reden schijnt het 'normaal' te zijn dat de Nederlandse teletekst alleen via NPO-3 kan worden gezien; zo leerde ik bij telefonische navraag dienst storingen.
Bij NPO-1/2 krijg je: Teletekst niet beschikbaar. Is Proximus bereid hierwat aan te doen?
I.a.v. je gewaardeerde reactie, Hans
Beantwoord
NPO Teletekst
Beste antwoord door KimB
Excuses hiervoor, de teletekst zou ook nog gewoon moeten werken hoor. Ik heb het hier net even getest op NPO1 en krijg de teletekst pagina gewoon te zien. Kan je je decoder eens resetten en daarna nog eens testen?
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.