Skip to main content
Beantwoord

NPO Teletekst

  • September 4, 2017
  • 4 reacties
  • 173 Bekeken

Mijn eerste schreden:
Om een duistere reden schijnt het 'normaal' te zijn dat de Nederlandse teletekst alleen via NPO-3 kan worden gezien; zo leerde ik bij telefonische navraag dienst storingen.
Bij NPO-1/2 krijg je: Teletekst niet beschikbaar. Is Proximus bereid hierwat aan te doen?
I.a.v. je gewaardeerde reactie, Hans

Beste antwoord door KimB

Excuses hiervoor, de teletekst zou ook nog gewoon moeten werken hoor. Ik heb het hier net even getest op NPO1 en krijg de teletekst pagina gewoon te zien. Kan je je decoder eens resetten en daarna nog eens testen?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • September 4, 2017
op npo1&2 kan je ook ondertiteling krijgen, als je naar de zender aan het kijken bent en op ok drukt, kan je via de menu de ontertiteling op nl zetten.

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 4, 2017
Dank voor uw antwoord, maar het gaat mij niet zozeer om de ondertiteling als wel de hele teletekst.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • September 4, 2017
Excuses hiervoor, de teletekst zou ook nog gewoon moeten werken hoor. Ik heb het hier net even getest op NPO1 en krijg de teletekst pagina gewoon te zien. Kan je je decoder eens resetten en daarna nog eens testen?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 4, 2017
Inmiddels raak ik wat wijs in de site. In een voorgaand topic zeggenze dat het bij sommige decoders niet en bij andere wel werkt (Waarom dat is weet niemand...). Ik heb er twee verschillende, zal het uitproberen.
Opnieuw bedankt, Hans