Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Sinds 1.5 jaar ongeveer zijn wij bij proximus. Sindsdien nog niet anders dan miserie gehad. Opnames niet kunnen bekijken of plots weg, onze telefoon werd tot 2 keer toe afgesloten terwijl alles betaald was (wel nog tv), etc, etc. Nooit een vergoeding gekregen voor alle miserie! Nu hebben we al weken last van storingen op de tv. Zenders blijven hangen (niet allemaal tegelijk), programma's lopen echt vast, etc. Hebben al meerdere keren gebeld. Telkens moeten we alles herstarten, resetten en al het gedoe dat erbij komt. Ondertussen herstarten we bijna dagelijks de tv. Leuk na een ganse dag werken. We betalen nochtans genoeg geld. Is er ook een echte oplossing voor het probleem of moeten we echt overstappen? Sorry voor het geklaag en de niet zo vriendelijke toon, maar na 1.5 jaar heb ik het echt wel gehad
Kreeg 2 maal een oproep van Proximus in het frans over “votre abonnement téléphonique” van nr 028995780 en 028995774, als ik zeg dat ik alléén nederlands spreek haken ze af : sorry geen nederlands.Wat ik zou willen weten is : komt dit echt van Proximus of is dit een scam zoals de vele oproepen van zogezegd Microsoft die ook constant bellen ?Dank U.
Het is vrij vervelend dat wanneer ik een opgenomen programma bekijk er steeds een (heel) deel van het vorige programma bij staat. Onlangs keek ik naar een opgenomen Winteruur en ik kreeg er maar eventjes een kwartier bij van Extra Time (wat me niet interesseert). Je kunt uiteraard doorspoelen, maar het kan toch niet moeilijk zijn om een opname stipt te laten beginnen, zelfs als het gepubliceerde beginuur verlaat/vervroegt. In de good-old days van analoge televisie kon dat in elk gevalvg
Wanneer ik de studio 100 go app open staan er slotjes op, als ik daarop klik moet je inloggen, als ik dat doe krijg ik gewoon een wit scherm.Dit blijft zo, als ik daarna de studio 100 go app terug open, staan de slotjes er nog steeds.Iemand idee wat het probleem is?Bij nazicht van het abonnement stellen ze vast dat het wel actief is.
Ik probeer al sinds 05/11/2019 onze punten van de firma in te ruilen.Dit lukt niet, krijg steeds foutmelding 404, oeps er loopt iets fout, deze pagina is niet meer beschikbaar.Heb al meerdere mails [ ref:_00D58Ztqo._5004IvSjLq:ref ] , telefoontjes en chats gedaan zonder resultaat.Kan dit opgelost worden zodat onze punten niet verloren gaan, wij willen deze indien mogelijk omruilen voor een gsm.
Ik heb al tuttimus, maar zou ik die tv kunnen bestellen?
Ik ben op 5 november overgestapt naar Telenet. Ik heb op 7 november een factuur gekregen waar de restwaarde binnen het pack (1-5nov) correct verrekend is. Echter is er op een ander telefoonnummer (!) apart internet, telefonie en gsm aangerekend voor een bedrag dat meer is dan wat ikj vroeger betaalde. Ik ben sedert gisteren aan het bellen naar de klantendienst maar blijkbaar komt er niemand tot een oplossing. Het ergste is dan nog dat iedere medewerker een ander antwoord geef (13/11) Persoon 1: Wij passen dit aan, bel misschien eens terug moest het nog niet in orde zijn tegen de vervaldag. (14/11) Persoon 2: Alles betalen, je krijgt dan wel je geld daarna terug. Dit is toch geen oplossing, gezien ik geen klant meer ben heb ik absoluut geen vertrouwen meer in dat ik het teveel terugkrijg en daarenboven is het de klant zelf die er weer zal mogen achterna gaan. De klant is toch koning?Jullie kunnen blijkbaar geen bedrag in mindering brengen nochthans een maand geleden lukte dat wel als t
Hoe kan ik via mijn vaste lijn mijn mailbox met voice berichten beluisteren ? Als ik naar 1969 bel, optie 2 selecteer en mijn telefoonnummer ingeef (034491817) krijg ik dat dit geen geldig voicemail bericht ismvg
Wil Proximus eindelijk eens werk maken van een deftige 4G verbinding en betrouwbare mobiele telefonieverbinding als je op de trein zit:Als ik van Brugge naar Brussel spoor heb ik gedurende 1/3 van de rit geen of zeer slecht ontvangst, soms maar E ipv 3G of 4G, en ter hoogte van Drongen en Bellem zelfs helemaal niets.Het ware nochtans zeer handig.
Hallo, inloggen in My proximus is geen probleem maar we geraken niet aan de Enjoy deals en wedstrijden. Weet iemand een oplossing? Krijgen foutmelding in bijlage.
Vraagje. Enerzijds heb ik volgens de mypx app 2.85 TB van 5.85 TB verbruikt,In de details van deze maand staat echter dat ik slechts 65 GB heb verbruikt. 65 GB en 2.85 TB zijn toch niet hetzelfde, integendeel. Welke cijfers moet ik nu geloven?
Ook bij ons werkt de pickx app niet. Wij zijn nieuwe klant, ik heb zojuist de my proximus app gedownload. Dit werkt, maar bij de pickx app komt er altijd de foutmelding dat de account niet gekoppeld is aan een pickx account...
Hallo, Eerder deze week heb ik getracht om een vraag te stellen via de Proximus chat. Ook vandaag heb ik een poging ondernomen. Is het niet het opzet van een chat om mensen snel van antwoord te kunnen zijn?Tot nu toe blijft mijn vraag onbeantwoord. Vrij onprofessioneel vind ik dat.Als er geen chat agenten beschikbaar zijn, dan zou de chat beter afgesloten worden, maar dat is niet het geval.Wie kan me alsnog verder helpen?.
Na wat problemen met de Wi-Fi extender van Proximus ben ik vandaag overgegaan naar de Wi-Fi Booster van Proximus, deze lijkt nog meer problemen te geven. De Wi-Fi extender zend zijn eigen Wi-Fi signaal uit, maar verloor vaak connectie met de modem zonder terug te willen verbinden met de modem tot ik hem volledig reset met veel geduld. Nu overgeschakeld naar een Wi-Fi Booster, deze verliest om de minuut zijn connectie, en wanneer de Wi-Fi Booster zijn connectie verliest, komt de TV tot stilstand. De Wi-Fi Booster verliest zijn connectie nog vóór dat ik hem verplaatste, hij zat op twee meter afstand van de modem. Ik weet totaal niet meer wat te doen om mijn Wi-Fi te verbeteren op een hoger verdiep, dat waren twee oplossingen met apparaten voor Proximus, maar beide oplossingen zijn niet ideaal. Mochten er nog oplossingen zijn hoor ik het graag, ik heb al jaren problemen maar nooit een goede oplossing gevonden.
Dag, sedert donderdag 7 nov heb ik geen verbinding meer met internet.Uiteraard werken ook tv en en vaste telefoon niet meer.Na telefonisch kontakt is een technieker langs geweest op zaterdag 9 nov. Die heeft me meegedeeld dat er een kortsluiting ondergronds is waarbij een ploeg lassers dient langs te komen.Ondertussen is mijn mobiele data opgebruikt. Ik heb al mijn punten opgebruikt om zoveel mogelijk mobiele data te kunnen verzamelen.Ondertussen al 50 GB buiten bundel, € 60 gefactureerd.Facturatie werkt blijkbaar sneller dan herstelling.Gezien het lange WE verwacht ik een tf voor herstelling pas 12 nov. Ben dan reeds een week afgesloten van internet/tv/tf.Kan ik ergens gratis mobiele data krijgen ter compensatie. Wat met de factureerde €60 voor mobiele data buiten bundel Men heeft me ook nog eens een bijkomend abonnement voor extra 10 Gb van €30 aangesmeerd.Wil eens bekijken
Wanneer ik de studio 100 go app open staan er slotjes op, als ik daarop klik moet je inloggen, als ik dat doe krijg ik gewoon een wit scherm.Dit blijft zo, als ik daarna de studio 100 go app terug open, staan de slotjes er nog steedsWel vervelend voor de kinderen,Je moet de pass kopen om de filmpjes te bekijken en dan moet je tegen je kind zeggen dat het niet werkt
Gisteren (11-11-2019) bleek mijn vaste lijn ‘dood’ te zijn. Hoogstens enig gekraak. Naar mijn vaste lijn bellen leverde een ingesprektoon op. Via een chat met ‘Johanna’ werd dit opgelost door de lijn te resetten. Testen wees uit dat de lijn inderdaad weer ‘leefde’. Met dank aan Johanna.Maar gisteravond bleek de lijn weer ‘dood’ te zijn. Dus vroeg ik deze ochtend (12-11-2019) weer een chatsessie aan. Maar tot nog toe krijg ik steeds de melding dat er geen chat-agenten aanwezig zijn. Bovendien blijkt de optie met e-mailcontact niet te werken; ik krijg steeds opnieuw het advies om te bellen of me te laten bellen. Maar met een dode lijn gaat dat echt niet lukken.Vandaar mijn dringende verzoek op deze website (in de hoop dat een Proximus-technicus meeleest): Wilt u aub de vaste lijn zodanig resetten dat dit blijvend is. Alvast mijn dank voor uw reactie.
Vorige week ga ik naar een Proximus winkel Meir Antwerpen, om een GSM aan te kopen met bijhorend abonnement. Ik ga de winkel binnen komt er een man aan die verantwoordelijk is voor het onthaal en de klant inschrijft. De man vraagt exact waar ik precies voor naar de winkel kom, ik leg hem uit dat ik op zoek ben naar een nieuwe iPhone gekoppeld met abonnement, waarop deze antwoord dat er momenteel geen enkel Apple toestel meer voorradig is en dat het de fout is van Apple die niet wil leveren???Ok, nogal verwondert ga ik buiten daar Proximus toch veel reclame maakt voor Apple?Een kwartier later bedenk ik me en ga terug naar de winkel om toch meer info te vragen over mijn huidig abonnement, er is een andere man voor het onthaal en deze verwijst me door naar een medewerker, ik leg uit aan de medewerker wat mijn bedoeling was om een iPhone aan een abonnement te koppelen en dat ik het spijtig vind dat er geen Apple meer beschikbaar is! De medewerker kijkt verbaasd en komt na het bekijken van
Inloggen Cloud onmogelijk!!ik gebruik myProximus login zoals vermeld in myproximus + paswoord, er gebeurd niets!!Geen melding van verkeerde login of paswoord, komt steeds terug op het beginscherm.Sinds 1,5 week bellen naar 0800 nr, mails krijgen met linken waar ik niets kan mee doen etc.. Het begint serieus op mijn systeem te werken. mail gekregen dat cloud geactiveerd staat “wat ik trouwens al wist” en toch gebeurd er niets!!!!!!!!!!!!!!!!!Gevraagd om cloudlogin te resetten om daarna volledig op nul te herbeginnen, zonder gevolg.Momenteel app verwijderd, wacht op reactie om opnieuw te installeren op PCklant nr 2222326
Ik heb sinds enkel maanden het gevoel dat ik geen HD meer kan ontvangen. Vroeger had je op 600 de gewone versie en 650 de HD versie. Maar sinds een paar maand kan je de gewone versie niet meer krijgen. Althans dat heb ik horen zeggen. Het probleem bij mij is dat de HD verdwenen is. Als ik naar de tv gids kijk dan zou dit HD moeten zijn maar mijn ogen zeggen wat anders. Ik heb al naar mijn instellingen gekregen en HD staat nog steeds actief.Zijn er nog mensen die dit probleem ervaren of weten hoe dit op te lossen.
Op mijn factuur staat dat in oktober enkele keren vanaf mijn vast nummer naar het nummer 1970 is gebeld, op tijdstippen dat er zelfs niemand in huis was. Er werden geen kosten aangerekend, maar ik vind dit toch heel vreemd. Weet iemand wat dit is, of hoe zoiets mogelijk is?
Ik heb een Samsung S4. Vandaag nwe Simkaart gaan afhalen omdat vorige niet meer werkte in toestel ( ook niet in andere Gsm ) Als ik oproep of SMS wil maken , krijg ik melding niet aangemeld bij netwerk of bericht wordt verzonden van zodra dienst beschikbaar is . Ik heb een prepaid kaart waarop nog voldoende krediet staat .Ik krijg regelmatig melding " kan nu niet downloaden " Weet iemand raad ?
Bij het logistiek centrum van Proximus duurt het klaarmaken van een zending (nieuwe decoder) wel héél lang… Status om 00:56 : Je pakje wordt momenteel klaargemaakt door de afzenderOndertussen zijn we 18 uren later ( 18:56) en is het pakje nog steeds niet bij Bpost aangekomen.Vandaag al paar keer contact opgenomen met klantendienst maar blijkbaar kunnen zij niets ondernemen en moeten we afwachten….. Hoelang, dat weet niemand :(Spijtig genoeg enkel verzending via logistiek centrum en geen andere mogelijkheid om een defecte decoder te vervangen. Iemand enig idee hoe we logistiek centrum kunnen wakker schudden ? :/
BesteIn mijn BBOX3 web admin zie ik een ip adres dat totaal niet klopt met de mogelijkse reeksen.10.1.1.2MAC 00:08:55:41:00:25Zijn er nog mensen die dit hebben?Is dit is van PX?Dat MAC adres zou overeen komen met de NASA?
ik heb een vaste telefoon maar die is stuk en ik verhuis binnenkort. Het is dus het moment om dat abonnement vaste telefonie op te zeggen. maar ik wil uiteraard wel mijn adsl verbinding voor internet behouden. Kan dit technisch? misschien eens nakijken welke internetverbinding ik precies heb aub via m’n vast nummer 056/666 296 en ik heb een b-box3.dank voor een snel antwoord.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.