Skip to main content
Vraag

Inloggen cloud werkt niet

  • November 13, 2019
  • 2 reacties
  • 357 Bekeken

Inloggen Cloud onmogelijk!!

ik gebruik myProximus login zoals vermeld in myproximus + paswoord, er gebeurd niets!!

Geen melding van verkeerde login of paswoord, komt steeds terug op het beginscherm.

Sinds 1,5 week bellen naar 0800 nr, mails krijgen met linken waar ik niets kan mee doen etc.. Het begint serieus op mijn systeem te werken. mail gekregen dat cloud geactiveerd staat “wat ik trouwens al wist” en toch gebeurd er niets!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gevraagd om cloudlogin te resetten om daarna volledig op nul te herbeginnen, zonder gevolg.

Momenteel app verwijderd, wacht op reactie om opnieuw te installeren op PC

klant nr 2222326

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • November 13, 2019

Inloggen Cloud onmogelijk!!

ik gebruik myProximus login zoals vermeld in myproximus + paswoord, er gebeurd niets!!

Geen melding van verkeerde login of paswoord, komt steeds terug op het beginscherm.

Sinds 1,5 week bellen naar 0800 nr, mails krijgen met linken waar ik niets kan mee doen etc.. Het begint serieus op mijn systeem te werken. mail gekregen dat cloud geactiveerd staat “wat ik trouwens al wist” en toch gebeurd er niets!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gevraagd om cloudlogin te resetten om daarna volledig op nul te herbeginnen, zonder gevolg.

Momenteel app verwijderd, wacht op reactie om opnieuw te installeren op PC

klant nr 2222326


hi, kan je even de app op nieuw installeren en dit nogmaals proberen ?


  • Auteur
  • Newbie
  • November 13, 2019

Heb nog niet anders gedaan dan installeren, uninstall, pc hetstarten, weer installeren. Niets helpt.