Skip to main content
Antwoord

Nieuwe simkaart en toch geen oproepen of sms

  • November 5, 2019
  • 12 reacties
  • 1081 Bekeken

Ik heb een Samsung S4. Vandaag nwe Simkaart gaan afhalen omdat vorige niet meer werkte in toestel ( ook niet in andere Gsm ) 

Als ik oproep of SMS wil maken , krijg ik melding niet aangemeld bij netwerk of bericht wordt verzonden van zodra dienst beschikbaar is . 

Ik heb een prepaid kaart waarop nog voldoende krediet staat .

Ik krijg regelmatig melding " kan nu niet downloaden " 

Weet iemand raad ? 

Beste antwoord door smoking

@herlinde8 : mijn probleem geraakte opgelost via technische dienst proximus en via tussenkomst van petronella ( moderator ) . 

Blijkbaar was de nieuwe simkaart pas na vele uren ( en via tussenkomst technische dienst ?) werkzaam .

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

12 reacties

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • November 6, 2019

@smoking Kan je het betrokken gsm-nummer en simkaartnummer even aanvullen in je profielgegevens zodat we dit voor jou kunnen nakijken? Geef je even een seintje zodra je dit hebt gedaan? Groetjes, Antonella


  • Apprentice
  • November 13, 2019

hier hetzelfde probleem, maar niet alleen met mijn abonnement maar ook die van mijn kinderen.

via de chat kan men ons niet helpen blijkaar.

hier wel?


  • Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • November 13, 2019

@herlinde8 : mijn probleem geraakte opgelost via technische dienst proximus en via tussenkomst van petronella ( moderator ) . 

Blijkbaar was de nieuwe simkaart pas na vele uren ( en via tussenkomst technische dienst ?) werkzaam .

 


  • Apprentice
  • November 13, 2019

ok dat belooft dus. ik ben al aan het wachten van gisteren voormiddag….


Martin
  • November 13, 2019

Waarschijnlijk heb je ook al het toestel eens volledig laten heropstarten 


  • Apprentice
  • November 13, 2019

oh ja , al zo een 30 keer zeker

 


Martin
  • November 13, 2019

@herlinde8 blijkbaar hebben de mensen van het proximus forum team hier op je probleem nog niet gereageerd om eens na te trekken waar het probleem zich situeert !


  • Apprentice
  • November 13, 2019

@Martin nee nog niet, hopelijk raakt het nog opgelost vandaag want das niet de bedoeling he


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • November 13, 2019

@herlinde8 

er zijn verschillende nummers actief met een abonnement : kan je in je profiel een gsm nr aanduiden waarop we je kunnen bellen om te overlopen waar het probleem kan zijn ?

groetjes,

Tina


  • Apprentice
  • November 13, 2019

@tina.b , das al 1 van de problemen, ik kan niet gebeld worden…. ik heb mijn nummer en simkaartnummer in mijn profiel gezet zodat jullie deze info al hebben

en geen enkel telefoonnummer werkt


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • November 13, 2019

@herlinde8 

vermelde simkaart van het nummer dat eindigt op 35 komt niet overeen met geactiveerde simkaart onder onze prod… zou moeten eindigen op 372 .. 

we kunnen wel via privébericht meer info uitwisselen en communiceren, zonder dat het allemaal openbaar is :-)

ik stuur je een privébericht met zo veel mogelijk info, ok ?

groetjes

Tina

 


  • Apprentice
  • November 13, 2019

@tina.b ok, graag