Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
IK wil met email contact opnemen met proximus maar helaas vind ik de knop mail ons niet. graag een link aub. Bedankt
Beste, Ik had reeds een support ticket aangemaakt bij mijn hosting provider (Versio). Echter stuurt deze mij door naar jullie, zeggende dat het probleem aan jullie kant ligt. Hier onder het support ticket dat naar Versio verstuurd is geweest: Één van onze klanten (Aventi) ondervind zeer veel problemen met hun mail. Ze krijgen telkens emails terug binnen met foutboodschappen zoals (zie afbeelding in bijlage voor de mails): host s01.spamexperts.axc.nl [185.182.56.9] SMTP error from remote mail server after end of data: 550 To contains invalid characters. host mx101.skynet.be [195.238.20.25] SMTP error from remote mail server after RCPT TO:: 550 #5.1.0 Address rejected. bo.struyf@skynet.be host mx101.skynet.be [195.238.22.25] SMTP error from remote mail server after RCPT TO:: 550 #5.1.0 Address rejected. Dit zorgt ervoor dat ze een heel aantal mails van hun klanten missen. Bij hun vorige website hosting provider hadden ze hier echter geen problemen mee. Dit doet m
Ik zie op myproximus dat ik 5500 punten staan heb, maar als ik dit wil raadplegen om ze in te ruilen krijg ik de melding dat ik geen autorisatie heb. Hoe komt dit?
hallo, als ik op laptop mijn outlook mails skynet open via outlook ze lees of verwijder , gaan deze ook weg op mijn samsung galaxy gsm A3, er moet dan iets mis zijn met synchronisatie denk ik ... welke instellingen op gsm te wijzigen hier ? die op laptop kunnen vermodelijk blijven staan niet ?
Beste forum gebruikers. Ik ben in N.Y. city, gebruik mijn smartphone alleen voor surfen met wifi en what's app.video gesprekken met wifi. Daarnaast 7 sms-jes en 1 kleine pdf gedownload over mobiel internet. Dit verbruik is ook zo zichtbaar in My Proximus. En toch ontvang ik twee waarschuwingen via sms omwille van hoog gebruik en staat mijn verbruiksaldo ondertussen al hoger dan 81 eur. Hoe komt dit? Bedankt voor jullie hulp.
Hallo iedereen Kan iemand me helpen? ik heb in mijn mailbox een email gekregen van proximus dat ik mijn punten kan inruilen,maar nu druk ik op de mail en komt er op het scherm 403 u hebt geen toegang tot deze toepassing kan iemand me hiermee helpen? dankjewel
Hoe lang duurt het vooraleer een abonnement in orde gebracht wordt? Ik heb begin vorige week mijn aanvraag gedaan, maar dit is nog steeds niet in orde. Alleen kan ik bij proximus zelf de vraag niet stellen, aangezien ze je dan naar de werkgever doorsturen....Ik heb een nieuwe kaart en 4G die geactiveerd moeten worden. Mijn telefoonabonnement was al bij Proximus.
Als ik naar proximus bel vertellen ze mij dat ik in de proximus winkel een klachtenmail moet laten sturen maar in de winkel weten ze niet hoe ze dit moeten doen?? Hoe kan ik dan klacht indienen na een uur ben ik hier geraakt ja maar nog altijd geen klacht kunnen indienen.. hoe zit da hier??
Wij hebben sinds een 5tal jaar een abonnement bij mobistar. We zijn nu even aan het vergelijken en vinden overal bij de abonnementen de (verplichte??) optie 'dataphone' terug. Is dit extra bij een abonnement+smartphone te nemen en wat houdt het precies in?
Op mijn laatste factuur werd plots 2 € aangerekend voor Bouquet All Sports NL , alhoewel dit in her verleden steeds gratis was (inbegrepen in Maxi Pack) Graag een verklaring hiervoor.
als ik mijn punten aan eengoede doel schenk, krijg ik dan een fiscaal attest?
is het mogelijk het centrum van blindgeleide honden , genaamd het BCG toe te voegen tot jullie goede doelen dat zou ik prettig vinden alvast beddankt
Beste, mijn internet/digitale tv werkt niet meer nadat jullie het zonder enige waarschuwing hebben afgesloten. Alles is betaald. (heb hier ook overschrijvingsbewijs van) Nu het volgende probleem is dat ik +/- 3 dagen zou moeten wachten voordat het terug in orde gebracht zou worden? Met bewijs van betaling zou dit toch sneller kunnen gaan?
Reeds meer dan een jaar krijg ik emails van esurvey@proximus.com gericht aan j.dewit@skynet.be maar op mijn emailadres/account e.dewit@skynet.be. Meestal gaat het over een tevredenheidsonderzoek inzake een herstelling van de vaste lijn, internet of TV lijn terwijl er aan onze toestellen of internet niets hersteld werd. Ook kreeg ik een email i.v.m. achterstallen die dringend betaald moesten worden. Meer dan een jaar geleden had ik alle correspondentie hieromtrent bijgehouden en Proximus ging dit probleem oplossen. In de veronderstelling dat dit allemaal in orde was heb ik dan ook het ganse pakket weg gedaan. (spijtig). De miserie is terug al maanden herbegonnen of nooit opgelost geweest. Ik heb meermaals geprobeerd dit aan te kaarten, maar tevergeefs, ofwel lacht men mij als klant uit (hoorbaar), ofwel zegt men doodleuk: " indien de email gericht is aan j.dewit@skynet dan moet je die gewoon negeren en deleten. Dit vindt ik alles behalve klantvriendelijk. Mijn laatste contact op de lijn
Bij verzenden email vanuit mijn Skynet account krijg ik volgende foutboodschap: "The server responded: 421 #4.4.5 Too many connections from your host". Wat moet ik doen aub?
Beste, graag wil ik terugkomen op mijn factuur met referentie 6704905886. Ondanks het wegvallen van de roamingtarieven binnen EU vind ik nog steeds vrij hoge roamingkosten of kosten voor datagebruik die mijn tarief in België ver overschrijden. Kan u toelichten waar dit vandaan komt? Mvg, Harry
Beste, op 14 dagen tijd heb ik al 3x moeten bellen om te vragen waar de 2de decoder blijft. Telkens wordt er gezegd dat er geen bestelling werd geplaatst. Ik hoop dat de 3de keer de goede keer is. Kan er iemand nakijken of dit gebeurd is? de decoder zou aanstaande donderdag bij de carrefour aankomen. mvg,rachel
Sinds kort is op de website de mogelijkheid om een programma als "serie opnemen" verdwenen. Komt deze optie nog terug, of moet de opname elke dag opnieuw geprogrammeerd worden?
Goeiemiddag ;-) Steeds als ik naar het buitenland (vooral Nederland - Frankrijk)ga, kom ik tot de vaststelling dat de roaming op mijn GSM niet werkt. Kunnen jullie dit nakijken? Aangezien ik dit weekend opnieuw 3 dagen in Nederland ben. Alvast bedankt!
(mogelijk staat dit in de verkeerde rubriek?) 'k Weet wel dat PX liever heeft dat men voor de nieuwe packs gaat maar men had mij wel iets kunnen laten weten toch over oud versus nieuw? Ik kom er nu op uit dat ik mijn korting verlies (waarvan ik niet eens wist dat ik ze kreeg! zoveel voor de informativiteit van PX naar de klanten!) en nu voor dit comfort pack 70,85 € betaal! OK, ik heb een sim kaart erbij (die ik niet gebruik) maar als ik mijn prijsevolutie bekijk over het laatste handerhalf jaar dan zitten daar toch een paar rare sprongetjes in ... denk ik. Ga ik nu op de web site kijken naar de aangeboden producten, dan zie ik Familus staan voor 67 € (en "neen" ik hoef helemaal geen bundels!) tijdelijk(?) in promotie voor 42 € maand gedurende 6 maanden (nog een staaltje rare rekenkunde als men daar "zonder bundel aanvinkt"!) Klopt dat soort info? Kan iemand van de crew dat hier bevestigen aub? Waar zit het addertje?
Na herhaalde gesprekken met de klantendienst hebben die mij zelf aangeraden, bij gebrek aan expertise in internationale telefonie, om hier hulp in te roepen. Dus op goed geluk. Eind juni, toen de roaming kosten reeds afgeschaft waren, waren we in Spanje. Achteraf was onze verbazing groot toen we voor de telefoon van mijn echtgenote bovenop de abonnementskosten nog eens een kleine 30 euro moesten bijbetalen voor roamingkosten. De situatie is dat mijn echtgenote Spaanse is en het ging steeds over uitgaande gesprekken naar haar moeder (Spaans mobiel nummer), dus in Spanje, met Belgisch naar Spaans mobiel nummer. Het rare is dat op de factuur soms voor ditzelfde nummer de prefix +34 staat en dan worden ze niet aangerekend en soms staat er geen +34 en begint de nummer meteen met 600 (Spaans mobiel nummer) en dan worden ze wel aangerekend. Nochtans zijn we niet dicht bij een grens geweest, noch boottochten of zo. Bij Proximus hebben ze zelf geen idee hoe dit kan, maar durven ze niet
Ik wou even melden dat er sinds afgelopen woensdag een "technisch probleem" is om TV-pakket-opties te annuleren.
Klantnummer 604456076 Op 30/05/17 ging ik langs om de facturatie van mijn mobiel tel nr 0495/xxx (stond op het bedrijf N) bij te voegen naar mijn privé (vaste tel 09/xxx + internet + TV) Pas eind juli was dit eindelijk in orde nadat ik diverse keren Proximus had gecontacteerd en enkele dagen zonder mobiel nr zat - als langdurige trouwe klant vroeg ik gewoon om deze aanpassing - doch door foutieve handeling van een van uw medewerkers is dit misgelopen - bovendien wilde ik géén beperking van mobiele tel zoals nu het geval is tegen een buitengewone extra kost van 56,17 Euro. Daarom mijn vraag om mij te dringend contacteren voor een aanpassing én een financiële tegemoetkoming voor alle last en extra kost! Bedankt. Dirk V. xxx@gmail.com [Edit Wim: gevoelige info verwijderd]
In juli verzekerde een medewerker van het contact center dat mijn mobiele data automatisch zouden geblokkeerd worden bij meerkost van 50 EUR en dat dit de goedkoopste en makkelijkste oplossing was om verder te surfen in juli. Recent ontving ik een factuur van 512 EUR. Mijn lijn werd geblokkeerd en terug gedeblokkeerd omdat ik zonder dit zo te interpreteren (wilde enkel doorgeschakeld naar een operator) in het keuzemenu op betalingsbelofte had gedrukt. Binnen 3 dagen zonder betaling zou het opnieuw geblokkeerd worden. Een medewerker van het contact center wilde niet ingaan op mijn vraag om dit te herbekijken. Ondertussen krijgen we via facebook geen antwoord (via FB om een geschreven spoor te hebben, in het verleden hebben jullie me 2 maanden voor een technisch probleem telkens met andere antwoorden aan tel het bos ingestuurd). Tevens heb ik bij de ombudsdienst telecom een klacht ingediend. Alvast bedankt voor reactie
Beste Ik ben onlangs veranderd van betaalmethode bij Proximus. Vooreerst kreeg ik mijn facturen per post, maar heb dit veranderd naar domiciliering. Op 28 augustus krijg ik een factuur waar het volgende op vermeld staat: "Dit bedrag zal aan uw financiële instelling ter betaling aangeboden worden op 12 september 2017". Dit is de eerste factuur die ik kreeg nadat ik de domiciliering heb ingeschakeld. Allereerst vroeg ik mij af of ik dit nu moet overschrijven, of dat deze automatisch op 12 september, via domiciliering, van mijn rekening zal gaan? Ten tweede; ik heb een abonnement van 15 euro/maand. Zoals op de samenvatting van de factuur beschreven staat: 'Mobilus S FullCont'. Ik heb altijd 15 euro moeten betalen, maar op deze factuur (van 28 augustus) staat dat ik nu 15,67euro moet betalen. Waarom is dit gewijzigd? Ik heb namelijk mijn limieten niet overschreden en heb niet gebeld naar het buitenland. Zou u mij hierop een antwoord kunnen bieden? Alvast bedankt. Met vrie
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.