In juli verzekerde een medewerker van het contact center dat mijn mobiele data automatisch zouden geblokkeerd worden bij meerkost van 50 EUR en dat dit de goedkoopste en makkelijkste oplossing was om verder te surfen in juli. Recent ontving ik een factuur van 512 EUR.
Mijn lijn werd geblokkeerd en terug gedeblokkeerd omdat ik zonder dit zo te interpreteren (wilde enkel doorgeschakeld naar een operator) in het keuzemenu op betalingsbelofte had gedrukt. Binnen 3 dagen zonder betaling zou het opnieuw geblokkeerd worden. Een medewerker van het contact center wilde niet ingaan op mijn vraag om dit te herbekijken. Ondertussen krijgen we via facebook geen antwoord (via FB om een geschreven spoor te hebben, in het verleden hebben jullie me 2 maanden voor een technisch probleem telkens met andere antwoorden aan tel het bos ingestuurd). Tevens heb ik bij de ombudsdienst telecom een klacht ingediend.
Alvast bedankt voor reactie
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.



