Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Goeiedag, Wij zijn onze pc een tijdje kwijt maar willen onze webmail wel nog kunnen opvragen, echter vinden we het paswoord nergens meer omdat de pc dit zelf moest onthouden. Hoe kan ik via een ander mailadres (zelfde klant) een nieuw paswoord opvragen aub?
dag het is nu al een tijdje dat ik een error code krijg op destiny 2 genoemd cabbage waardoor ik delen van het spel niet kan spelen doordat ik uit de game word gekick en ik heb al een paar dingen geprobeert om het op te lossen maar ie werkten niet een vriend met hetzelfde probleem heeft gezegd dat ik men PPPoE moet gebruiken hoe vind ik het account en het wachtwoord daarvan ?
In het verleden werd mijn gsm abonnement gedragen door mijn werkgever. Ik had als optie een roaming pakket wereldwijd twv 181.5 euro per maand. Bij het verbreken van mijn arbeidsovereenkomst werd mijn abonnement een herlaadkaart. Hierbij ben ik in 2 verschillende proximus shops geweest en heb ik naar de klantendienst gebeld om zeker te zijn dat er geen opties actief waren. Het antwoord was steeds dat alle opties gereset worden bij overstap naar een pay&go. Dit omdat op de app van proximus, de optie nog zichtbaar was. Een aantal dagen later sluit ik een volledig gerestricted abonnement af waar je niet meer kan verbruiken dan het bedrag van je abonnement zijnde 26.99 euro per maand. Ik belde een aantal malen naar de klantendienst om zeker te zijn dat er geen opties aanstonden. Na 2 dagen abonnee te zijn kreeg ik plots het antwoord dat de roaming bundel toch actief was. Ik heb onmiddellijk gezegd dat ik dit niet gevraagd heb en dat proximus geen recht had om dit te activeren en t
het lukt me niet om de iphone 8 te pre-orderen via myproximus. Ik krijg steeds de foutmelding dat alleen de eigenaar van de klantenfactuur dit mag bestellen...terwijl ik dat echt wel ben. Wat doe ik verkeerd??
Ik heb net mijn nieuwe aanrekening gekregen voor mijn pack. Er wordt 54€ aangerekend om 13MB mobiel internet teveel te hebben verbruikt. Ik had uw diensten er al op gewezen dat de Myproximus-app het verkeerde verbuik aangaf (ipv 3GB zoals dit moet zijn in een pack, stond er maar 1,5GB) MAAR volgens uw medewerkers op Facebook kon dit niet en lag dit aan de app en ging dit op de aanrekening berekend worden. Ik zie het. Graag een dringende rechtzetting.
Ik heb net ben ProximusFon account gecreëerd (op MyProximus) om me met mijn laptop te kunnen verbinden op een PROXIMUS_FON of PROXIMUS_AUTO_FON netwerk dat ik hier zie. Maar telkens als ik me inlog met de net aangemaakte account krijg ik na een tijdje in het inlog venster van PROXIMUS_FON de volgende foutboodschap in het rood "A timeout has occurred with the authentication server. Please, try again later." Ik geraak dan ook niet op het netwerk via PROXIMUS_FON. Hoe komt dit? Doe ik iets fout? Hoe kan ik dit verhelpen?
Ik was van 25/08 tot 10/09 in Spanje en wou daar mijn gsm als mobiele hotspot gebruiken om wat internet op mijn laptop te verkrijgen. Na een week zat ik door mijn data-verbruik (1,5 GB in mijn abonnement) en kreeg ik een sms'je van Proximus dat ik vanaf nu per extra MB zou worden gefactureerd, maar dat ik ook 500 MB zou kunnen kopen via de MyProximus-app. Ik probeerde dit onmiddellijk, maar bij bevestiging werd (een beetje overbodig) mijn login en paswoord gevraagd. Vermits ik dit niet meer wist, vroeg ik een nieuw paswoord aan en kreeg via sms een code. Bij ingave van de code om het paswoord opnieuw in te stellen, kreeg ik de melding dat er 2 accounts aangetroffen werden (very strange) en werd mijn voornaam en familienaam gevraagd. Toen ik dit opgaf kreeg ik de melding "Wij krijgen geen toegang to de MyProximus-service ... ". Ik probeerde nog een 3-tal keer met een ander paswoord dat ik opvroeg, maar kreeg steeds deze melding. Ik dacht foert, ik verbruik toch niet veel data, dus dat z
Sinds ik verhuisd ben werkt mijn TV overal niet meer. Als installatieadres staat nog steeds - reeds 2 maanden - mijn vorig adres én het lijnnummer van dat adres op de factuur én in my proximus. Ik kan zelf het facturatieadres aanpassen naar mijn huidige woonplaats maar het installatieadres, noch het lijnnummer krijg ik gewijzigd. Ik heb hiervoor een maand geleden de technical support gecontacteerd en dit zou bij de volgende factuur allemaal in orde moeten zijn. Ik heb de bewuste volgende factuur net geconsulteerd en betaald maar er is nog steeds niets gewijzigd. Ondertussen heb ik wel 2 maanden bijbetaald voor tv overal zonder het te kunnen gebruiken. Wanneer komt dit eindelijk in orde?😡 Indien nodig stuur ik de gegevens van mijn vorig en nieuw adres incl. klantennummer via een privébericht. Groet
Bij de factuur van september wordt de sms naar Duitsland aangerekend. Ik dacht nochtans dat roaming afgeschaft was sinds 15 juni.
Geachte, wij hebben Reeds jaren het comfort pack bij jullie, betalen alles maandelijks. Nu was onze decoder stuk, we brengen hem naar de Belgacom winkel maar daar hadden ze geen reserve meer liggen, dus zeggen ze dat we naar de klantendienst moeten Bellen voor een Andere om deze te vervangen, blijkbaar was hij zo oud (een van de eerste decoders nog van Belgacom) dat hij het begeven had! We zouden gratis een andere krijgen, de decoder zit in dit pack verrekend!!! Ze leveren de nieuwe decoder de dag erna en nu krijgen we een factuur van 149 euro voor dat ding! We betalen de huur al, ik ga dat echt niet kopen! Een mail gestuurd maar na 14 dagen nog steeds niets terug gehad, ik ga deze rekening echt niet betalen! Das dubbel geld dat ze willen! Kan dit zomaar? Grtjs
Beste leden, Ik krijg op mijn Mac OS sinds enige tijd de website proximustv.be niet meer op. Ik krijg enkel een witte pagina met daarin aan de linker kant alle linken naar taal veranderen, livetv, tvgids ... mooi in 1 colomn links onder elkaar. Verder niets, wit wit en nog eens wit... Geen background, geen aanmeld venster, niets. Zowel bij Google Chrome, Safari als Firefox geprobeerd... Als je dan chat met een Proximus medewerker krijg je te horen dat ik het maar op een andere pc moet proberen... Jah een pc heb ik, een andere mac niet.. En op mijn Windows pc werkt het wel...
Hallo, We hebben thuis een b-box 2 waarop de wifi vrij traag is. Ik heb al geprobeerd een reset uit te voeren maar we halen nog steeds snelheden rond de 15 Mbps max wat vrij traag is. Boven hebben we echter een powerline adapter (wifi) zitten waar wel snelheden van 28 Mbps (max) halen wat nog steeds het absolute minimum is van de snelheden die mogelijk zouden zijn volgens de lijntest (Min 27,1 Mbps, Max 53,9 Mbps). De snelheidstesten werden uitgevoerd terwijl de digitale tv uit stond en geen andere apparaten op het wifi-netwerk waren aangesloten. Na wat rond lezen op de fora kwam ik tot de conclusie dat dit wel eens opgelost zou kunnen worden door de bbox te vervangen door een bbox3 waardoor we dan ook nog eens van vectoring zouden gebruik kunnen maken waardoor de snelheden nog hoger zouden liggen. Hiervoor heb ik naar de technische dienstvan proximus gebeld waar ik dit probleem heb uitgelegd, maar de persoon had nog nooit van vectoring gehoord en vertelde me dat ze enkel een re
Hallo zoals ik al eerdere topics heb gezien heb ik ook een probleem met Destiny 2 . Ik krijg ook de error code Cabbage en ik heb vandaag een nieuwe BBOX 3 gekregen maar ze raden me aan de andere poorten open te zetten. Ik heb geen idee hoe ik dat moet doen.
hallo men klantnummer is 620002974 al van 29/08 ben ik aan het wachten op jullie technieker om alles hier in orde te brengen wat betreft tv en internet ik wordt echter aan de telefoon van het kastje naar de muur gestuurd met de meest bizarre reden's 1 er was zogezegd fraude gepleegd op dit adres maar dat kan niet want is een nieuwbouw dat hier 14jaar staat en altijd telenet geweest 2 dan wisten jullie zogezegd niet welke technieker jullie moesten sturen 3 nu is het dossier in behandeling bij volgens jullie een niet te contacteren dienst Met men gsms overgaan was geen probleem waarom moet het zolang duren voor internet en tv Heb ooit eens een tweet van een stand up comedian gelezen ivbm proximus problemen 1u nadien opgelost maar jij wij zijn werk mensen en geen bv's zit momenteel bij telenet met tv en internet gsm bij jullie dus niets in pakket weet jullie hoeveel schade dat betekent op einde maand
Beste, Ik heb enige tijd geleden een contract aangegaan 45+ smartphone. En zou graag weten hoeveel de verbrekingsvergoeding is wanneer ik deze NU opzeg. Kan ik deze ergens online terug vinden? Reden van opzeggen, omdat bij de concurrentie er wel mogelijkheid is om gratis naar je partner (binnen zelfde abonnement te bellen).
Beste, Sinds de laatste update voor iphone "iOS 10.3.2" werkt het doorschakelen niet meer. Zoals gebruikelijk geef ik **21*telefoonnummer# in, maar dit geeft een foutmelding. Ook via de instellingen doorschakelen lukt niet. Het nummer blijft laden. Ook heb ik nog met code ##21# geprobeerd om eventuele doorschakelingen op te heffen, maar ook helaas zonder resultaat. Verder heb ik ook geprobeerd: - heropstarten - andere iphones met zelfde iOS geven ook dit probleem. Op onderstaande url lees ik dat het het probleem ligt bij de aanbiederinstellingen van iPhones, die van versie 28.0 naar versie 28.3 is gegaan. https://forum.simyo.nl/bellen-netwerk-85/waarom-lukt-het-doorschakelen-niet-meer-38401 Wie kan hiermee helpen?
Zie pb op forum. Iemand enig idee wat men eigenlijk moet doen om een aansluiting te krijgen bij proximus? Bellen, shops en PB op forum werken blijkbaar niet... Overstappen naar andere provider lijkt mij nog de enige oplossing.
ik heb een half jaar mijn kaart niet gebruikt in verband met een andere gsm nu moet ik hem weer gebruiken en ik heb geen netwerk meer kan niks ontvangen en verzenden wat nu? want ik heb dat nummer nodig
Ik kreeg onderstaande mail van een mailadres @proximus-aanrekening.be en vind dit een zeer verdacht bericht,... Klopt dit? Groeten Frederik Dit bedrag wordt NIET aangeboden aan uw financiële instelling voor automatische domiciliering. Onlangs hebben wij geprobeerd uw aanrekening ter betaling aan te bieden bij uw financiële instelling. Dit is helaas niet gelukt. Waarschijnlijk stond op het moment van betaling geen of onvoldoende saldo op uw zichtrekening. Domiciliëring is niet meer mogelijk. Hoe kunt u wel betalen? U kunt uw aanrekening betalen via Bancontact / Mistercash. Volg zorgvuldig de onderstaande stappen: 1. Klik op aanrekening handmatig betalen. 2. Vul bij 'EUR' het totaal te betalen bedrag in € 78,72. 3. Kies bij Betaalmethode voor 'Bancontact / Mistercash'. 4. Bij 'Bitcoin adres' kopieert en plakt u de volgende code: 18HF4s8pvDRcMm49DYYF1aML8jf49d43cJ 5. Ga akkoord met de Algemene Voorwaarden. 6. Klik op 'Ko
Herken jij de valse berichten? Doe de test: klik hier
Gisteren per e-mail een bericht ontvangen dat mijn domiciliëring niet was doorgegaan en dat ik het vermelde bedrag handmatig moest overschrijven. In de eerste plaats heb ik geen domiciliëring en zou ik moeten betalen via een bitcoin-adres. Ik denk niet dat dit de werkwijze is van Proximus?
Mijn domiciliëring is geweigerd omdat ik onvoorziene kosten had. Word deze automatisch er afgehaald als er weer genoeg opstaat?
Wanneer ik mijn punten wil omruilen dien ik mijn contactgegevens aan te passen (emailadres invullen). Dit is echter reeds ingevuld. Wanneer ik het dan nogmaals probeer in te vullen krijg ik de melding dat ik het later opnieuw dien te proberen vanwege technische storingen. Dit reeds meer dan een week aan een stuk. Wanneer ik de klantendienst te pakken probeer te krijgen via chat, dan sluiten ze deze gewoon af. Ondertussen ben ik al wat punten mislopen.... Wat kan ik nog doen/best doen?
Op 15/8/2017 blikseminslag in onze straat. Vaste lijn defect. Na informeren bij proximus : lijn in orde, mijn toestel defect. Seffens ben ik een nieuw toestel,gaan kopen : 62,93€. Aansluiten : nog geen verbinding. Terug bellen naar Proximus : ja het zal je lijn zijn , te hnieker zal.langskomen. 29/8 technieker. Het is de lijn niet uw toestel. Ander ploeg komt. Op 7/9 techniekers buiten nieuw kabel geplaatst. Alles gaat, oud toestel ook geprobeert : niet defect. Vandaag gebeld naar Proximus en de uitleg gedaan. Heel vriendelijke dame .men zal mij voor die 22 dagen dat ik niet kon telefoneren 20€ terugbetalen. Maar mijn onnodige aankoop -door hen -kunnen ze niet terug betalen. Ik bind dit niet correct. Wat kan ik daar aan doen?
vorige week heb ik de laatste firmware geïnstalleerd op de printer. Sindsdien verbindt hij slecht 1 min en dan is er een time out. Volgens canon ligt het aan de router. Enig ID? Iets met een vast IP adres instellen... hoe doe ik dat? WPS lukt maar dan voor 1 min... help! cheers
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.