Skip to main content
Vraag

Al 10 weken wachten op huisaansluiting

  • September 14, 2017
  • 5 reacties
  • 217 Bekeken

Zie pb op forum.


Iemand enig idee wat men eigenlijk moet doen om een aansluiting te krijgen bij proximus?
Bellen, shops en PB op forum werken blijkbaar niet...
Overstappen naar andere provider lijkt mij nog de enige oplossing.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • September 14, 2017
reageren ze dan niet op je aanvraag voor aansluiting :
https://www.proximus.be/nl/id_cr_building/particulieren/discover/verhuizen-of-bouwen/je-gaat-bouwen.html
of voor zelfstandigen
https://www.proximus.be/nl/id_cb_planbuild/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/discover/verhuizen-of-bouwen/u-bouwt.html

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 14, 2017
Voor particulieren.
Ze reageren wel, maar er wordt niets opgelost.
Het is een "intern IT probleem" krijg ik steeds als antwoord.
Onderstussen wel al 2 maand zonder internet thuis.

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • September 14, 2017
Een "intern IT-probleem" lijkt mij zeer eigenaardig
Kijk eens na of je op dit moment wel aansluitbaar bent op je nieuwe adres

Proximus:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_tvcheck/particulieren/producten/tv/proximus-tv-abonnement/beschikbaarheid-van-proximus-tv.html#/input

EDP-net (= Proximus netwerk)
https://www.edpnet.be/nl/thuis/internet.html

Eventueel tijdelijk/definitief uitkijken naar een andere leverancier
https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/easy-internet-home

Martin
  • September 14, 2017
Als voor proximus deze hier > https://www.proximus.be/nl/id_cr_tvcheck/particulieren/producten/tv/proximus-tv-abonnement/beschikbaarheid-van-proximus-tv.html#/input
geen resultaat geeft, wat soms het geval is, probeer dan hier wat dit geeft:
lijntest

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 14, 2017
Beschikbaarheid is geen probleem.
Mijn aanvraag zit al 2 maand geblokkeerd in het intern ordersysteem( zie bijlage) maar niemand onderneemt iets.
Buitengooien die IT dienst!