Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe telefoon gekocht op aanraden van Proximus en niet nodig

  • September 13, 2017
  • 2 reacties
  • 178 Bekeken

Op 15/8/2017 blikseminslag in onze straat. Vaste lijn defect. Na informeren bij proximus : lijn in orde, mijn toestel defect. Seffens ben ik een nieuw toestel,gaan kopen : 62,93€. Aansluiten : nog geen verbinding. Terug bellen naar Proximus : ja het zal je lijn zijn , te hnieker zal.langskomen. 29/8 technieker. Het is de lijn niet uw toestel. Ander ploeg komt. Op 7/9 techniekers buiten nieuw kabel geplaatst. Alles gaat, oud toestel ook geprobeert : niet defect. Vandaag gebeld naar Proximus en de uitleg gedaan. Heel vriendelijke dame .men zal mij voor die 22 dagen dat ik niet kon telefoneren 20€ terugbetalen. Maar mijn onnodige aankoop -door hen -kunnen ze niet terug betalen. Ik bind dit niet correct. Wat kan ik daar aan doen?

Beste antwoord door KoenN

Dag Jennyvd,

Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contacntr)

Dan kijk ik alles voor je na.

Mvg, Koen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • September 13, 2017
Euch niets ... Je kan hopen op een commerciële geste ..

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • September 14, 2017
Dag Jennyvd,

Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contacntr)

Dan kijk ik alles voor je na.

Mvg, Koen