Sinds ik verhuisd ben werkt mijn TV overal niet meer.
Als installatieadres staat nog steeds - reeds 2 maanden - mijn vorig adres én het lijnnummer van dat adres op de factuur én in my proximus.
Ik kan zelf het facturatieadres aanpassen naar mijn huidige woonplaats maar het installatieadres, noch het lijnnummer krijg ik gewijzigd.
Ik heb hiervoor een maand geleden de technical support gecontacteerd en dit zou bij de volgende factuur allemaal in orde moeten zijn.
Ik heb de bewuste volgende factuur net geconsulteerd en betaald maar er is nog steeds niets gewijzigd.
Ondertussen heb ik wel 2 maanden bijbetaald voor tv overal zonder het te kunnen gebruiken.
Wanneer komt dit eindelijk in orde?😡
Indien nodig stuur ik de gegevens van mijn vorig en nieuw adres incl. klantennummer via een privébericht.
Groet
TV overal werkt niet meer sinds verhuis
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
