Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Op myprox app staat er bij mijn verbruik dat ik in totaal 3584MB heb..... Heb een mobilus phone 20 abonnement maar ik ben al is een maand over dit totaal geweest wat ik zeer onwaarschijnlijk vindt...zelf 2700 MB... Hoeveel heb ik nu ECHT in totaal? Nergens te vinden. Grtn Bart
Mijn ouders hebben een BIZZ ALL IN PACK , toch haal ik slechts 1,5 mb/Per sec download als niemand op het inernet zit. Nadat ik de speedtest van proximus deed kreeg ik de volgende resultaten Max.: 27,7 Mbps download - 3,89 Mbps upload Min.: 15,4 Mbps download - 1,91 Mbps upload Hoe komt het dat ik zulke lage downloadsnelheden haal , het is voor mij voordeliger om via proximus fon/ telenet homespot te downloaden waar ik rond de 2,2 mb per second haal. Olivier
Beste, Ik had graag geweten hoeveel gratis belminuten ik momenteel nog heb. Alvast bedankt en vriendelijke groeten.
Vraag 1: Wij hebben net proximus familius zonder vast ip. Is het zo dat elke zoveel uur (36 uur?) de ppoe sessie geforceerd wordt herstart? Of is die ongelimiteerd, dus geen forcering elke zoveel uur? Ik vraag me af of er geforceerd een nieuw IP wordt toegekend. Vraag 2: IPv6 is actief voor heel veel proximus klanten, kan ik aan proximus vragen om het ook te activeren voor onze verbinding? En hoe zit dat met ipv6, is er ook een geforceerde renew?
Ik heb al sinds vanochtend geen bereik op mijn gsm (omgeving Leuven). Hij blijft naar netwerk zoeken. Kan nagekeken worden wat er aan de hand is?
Ik verblijf momenteel in Kos voor een vakantie. Ik heb wifi in het hotel en gebruik heel af en toe mijn mobiel internet. Maar aangezien Kos tot de EU behoort, zouden hiervoor toch geen extra kosten aangerekend mogen worden?? Gisteren kreeg ik plots een sms dat ik mijn abbonement met 10 euro overschreden had. Toen ik daarna mijnproximus bekeek, zag ik dat ik 60 euro in het rood zou staan? Wat is dit voor een service? Ik ben in de EU en ik zou moeten betalen voor mobiel internet? Bovendien sturen jullie altijd te laat als iemand het abbonement overschrijdt! Gisterenmiddag kreeg ik immers te horen dat ik zogezegd de avond voordien te veel verbruikt zou hebben. Wat kan ik er dan nog aan doen als het echt zo zou zijn? Heb al van veel proximusklanten gehoord dat zij een dag later op de hoogte gebracht worden, dan is het kalf toch al verdronken! Ik kom in België altijd toe met mijn abbonement, dus heb hier nog nooit mee te maken gehad, maar snap nu waar zij altijd over klagen. Ik hoop hier
Beste Proximus, Ik ben onlangs verhuist alles netjes doorgegeven aan de klantendienst. Op 12/09/2017 is de technieker langsgeweest om de internet vij de nieuwe woning te installeren. Deze kon toen niet doorgaan omdat er in de straat blijkbaar de internetkabel gebroken is/was. Hij melde dat aan de technischedienst en zei tegen mij dat er op die dag zelf of de dag erna iemand anders langskomt om de kabel te maken.Ik zou gebeld worden, tot de dag van vandaag heb ik geen enkele telefoontje gekregen.Ik belde zelf naar de klantendienst met de vraag wanneer er een technieker langskomt want we zitten al 1 week in de nieuwe woning zonder tv, internet of telefonie.Er bleek geen afspraak gemaakt te zijn om langs te komen en de eerst volgende dag zou op 26 september zijn.Dit is onaanvaardbaar.Ik zit wel met kinderen die zich vervelen of dat ze iets op de pc moeten maken voor school.Er werd mij een email gezonden dat de stratenplanning iogevraagd moet worden dan miet de gemeente toestemming gev
Ik heb vaak storingen op Proximus TV. Dit start eerst met enkele beeldonderbrekingen door stilstaand beeld en enkele kleine vierkantjes in het beeld. Na enkele minuten wordt dit alles nog versterkt en valt zowel beel als geluid weg en is enkel nog een trillend beeld van mozaïekbeelden met vierkantjes zichtbaar. Ik probeer dan telkens opnieuw de Decoder opnieuw op te starten maar met wisselend resultaat. In sommige gevallen moet ik zelfs de modem en vervolgens de decoder uitschakelen en weer opstarten om opnieuw Proximus TV te kunnen bekijken. Het resultaat is onvoorspelbaar en vaak is positief effect maar tijdelijk (van enkele minuten tot een uur). Enkele maanden geleden een nieuwe decoder ontvangen maar probleem blijft aanslepen. Als ik met Technische dienst van Proximus bel dan krijgt ik geen duidelijk antwoord behalve het opnieuw opstarten van modem en/of decoder. Ik verwacht een langdurige en definitieve oplossing voor dit probleem. Zonet nogmaals kwaliteit van de lijn gec
ik kan het verbruik van 1 gsm toestel niet zien in myproximus!
Beste, Ik merk op dat geen enkele zender Dolby surround ondersteunt. Muv Discovery HD en Netflix. Wanneer zou dit veranderen? Ik heb enkel Dolby Prologic2. Dat is niet echt Dolby maar toch beter dan de standaard stereo luidsprekers van de tv. Raar dat Proximus geen Dolby geeft in deze HD tijden...
Klantenrekening 26108671 Ik heb een factuur ontvangen van meer dan 60 euro, ondanks mijn limiet is ingesteld op 60 euro. Ik heb een factuur ontvangen van 80,33 euro. Kan u deze corrigeren, en min even nieuwe factuur bezorgen? Mvg, Katrien
We hebben thuis Tutimus met netflix, is het mogelijk om netflix te kijken op je laptop? Zo ja hoe dan? Nu kunnen we enkel op de tv naar netflix kijken
Beste, Vermoedelijk zijn ons de voorbije maanden dubbele kosten aangerekend. Op factuur 6738855460 kregen we een normale afrekening (€101,16) voor de maand juli. Vervolgens werden ons op factuur 6740780467 van augustus nog eens kosten voor een halve maand juli aangerekend. Nu is het wel zo dat we in juli verhuisd zijn (kosten €59), maar de kosten "abonnement" bedroegen maar liefst €153,33. Het is onmogelijk dat tegelijkertijd op ons oude en nieuwe adres gebruik werd gemaakt van uw diensten, want de modem is mee verhuisd op 26 juli. De "dubbele" aanrekening op factuur 6740780467 is volgens mij €56,70 (41,32 - 1,23 + 8,58 + 6,10 en 1,93, telkens voor de periode 13-31 juli). Bovendien werden op onze nieuwe factuur 6742699977 nog eens €12,39 eenmalige kosten aangerekend, zonder enige uitleg. Dank voor uw snel antwoord. Met vriendelijke groeten, Rudy Toye
Onze factuur van vorige maand en deze maand kloppen niet! Ik heb vorige maand naar de facturatie dienst gebeld en deze wist mij te zeggen dat ze de factuur gingen bevriezen en dat ik deze nog niet moest betalen daar ze idd niet klopte. Brief gekregen dat ze mijn klacht ontvangen hebben en binnen de 10 dagen gingen behandelen. Tot op heden nog niks gehoord!!!! Nu deze maand nieuwe factuur gekregen die weeral niet klopt. Er worden ons 3 decoders (24€) aangerekend waar van normaal 1 aan 8€ in het tuttimus pakket zit en 2 aan 5€. Heb al problemen gehad met proximus en heb het 6 maand moeten wachten op een oplossing. Nu heb ik minder geduld!!!, veel minder. Als de facturen niet in orde zijn tegen eind september mag test aankoop er zijn plan mee trekken en stap ik naar de pers en de media. Met andere woorden WIJ ZIJN HET STRONT BEU !!!!! mvg, Klant nummer 2262
Vorige week ben ik mijn decoder gaan inleveren met het gedacht dat die 8 euro huur van mijn factuur zou afgetrokken worden. Blijkt dit dus niet het geval en is de huur van je decoder in mijn pack inbegrepen. Niemand in de winkel die mij dat vertelde. Ik ben dus mijn decoder kwijt en mijn rekening blijft hetzelfde. Straf is dat.
Beste, wegens ene technisch probleem kan ik niet extra volume aanvragen; Zoudne jullie dat asap voor mij kunnen doen, is nml echt heel dringend om mijn werk af te werken.... Alvast bedankt en mvg
Beste Proximus Ik heb op 31 augustus 2017 namiddag mijn smartphone + sim ontvangen abo Mobilus S tot op vandaag heb ik nog steeds geen Actieve kaart ik wordt van de klantendienst naar de winkel gestuurd en anders om , Ik begin het op mijn system te krijgen ervan . Graag een antwoord hoe komt dat het zolang moet duren als ik andere hoor die ontvangen toestel + sim en kunnen 2 uur na activering bellen enzo..... zeggen via klantendienst en winkel bel 1973 of 6000 via smartphone naar gaat niet niet aangemeld op netwerk krijg ik steeds . Met vriendelijke groeten Liebens Louis
Op 04/02/2017 heb ik een gsm gekocht en nu heb ik gemerkt dat de adapter om op te laden niet meer werkt... De gsm zelf laadt wel op als ik een andere adapter probeer... Kan ik deze gewoon naar de winkel doen om deze om te ruilen in garantie?
Na een privébericht - waarin ik enkel om uitleg vroeg - kreeg ik een SMS dat mijn wijziging was uitgevoerd. Welke wijziging ??? De helpdesk bevestigde dat mijn GSM Smart+ zomaar naar Mobilus was omgezet... Omdat ik de bijhorende prijsverhoging van 45% niet slikte, betrof het plots een vergissing. Na 5 min verkoopspraat bleek de trouwe klant zijn oude korting dan toch niet te zullen verliezen. Maar toen ik op dit voorstel wilde ingaan bleek het plots niet meer te kunnen. Voor dergelijke praktijken heb ik het juiste woord nog niet gevonden. Hoedanook Prox kan kiezen: korting behouden of klant verliezen.
hallo op m'n vaste lijn als er iemand belt komt er geen nummer op enkel privé hoe is te op te lossen. zit dit niet in de tuttimus abonnement Mvg
Om mijn opnames te bekijken via tv overal op pc krijg ik volgende mededeling binnenkort beschikbaar in deze browser in afwachting kan je internet explorer gebruiken om je opnames te bekijken.Ik gebruik geen IE wegens slechte ervaringen maar wel firefox 55.0.3 ,tv kijken is geen probleem werkt perfect.Weet er iemand wanneer dit beschikbaar gaat zijn in firefox. Grtz
Bij het raadplegen van app's op tv (lotto,weer,nieuws,..... )krijg ik steeds de melding dat deze diensten tijdelijk niet beschikbaar zijn en dit is al een hele tijd zo.Weet iemand wat hier de oorzaak kan van zijn en hoe kan ik dit oplossen of ligt de oorzaak bij px zelf. Grtz
beste, Ik belde net met 0800 22500 omdat ik vragen had bij een factuur. Los van het feit dat de factuur dan toch blijkbaar in orde was zoals ze opgesteld was, gaf uw medewerker mij voortdurend de minachtende indruk (alsof ik de grootste dommerik was die er bestond). Ik had vragen met 1 bepaalde lijn op het factuur (blijkbaar ten onrechte) maar zij begon steeds over iets anders als ik daar over begon. Op een gegeven moment zei ik haar op verontwaardigde toon dat "haar toon" me niet beviel waarop ze zei "dat mijn toon haar ook niet beviel en dat het dan beter was dat we het gesprek afsloten" alhoewel ik nog vragen had over het veranderen naar een ander tariefplan. Want blijkbaar was het tariefplan dat ik heb hopeloos verouderd. Enfin, ik ben absoluut niet te spreken over deze mevrouw. Ik ben en blijf nog altijd de klant. Ik wens nog altijd geïnformeerd te worden over een alternatief tariefplan.
Ik ben twee maanden geleden naar proximus overgestapt en heb Familuis M besteld en vorige maand merkte ik dat 750gb per maand te weinig was voor mij en volgende optie was Bizz office 3TB maandelijks maar het is beetje duur voor mij, omdat ik alleen internet nodig heb wil naar telenet overstappen, bij proximus moet je pakket kopen , alleen internet kan niet. Nu mijn vraag is, als ik nu ga opzeggen met proximus moet ik dan verbrekingsvergoeding betalen aangezien dat ik het voor maar paar maanden heb? Ik heb net proximus gebeld en zo'n vrouw zei dat ze niet telefonische kan vertellen???
Ik ben al jaren klant bij proximus maar elke maand krijg ik 15 euro omdat ik mijn factuur 7 dagen na datum betaal, om dit probleem op te lossen zou ik willen vragen de maandelijkse facturen te veranderen van betaaldatum?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.