Skip to main content

Vraagje factuur

  • September 14, 2017
  • 4 reacties
  • 166 Bekeken

Ik ben al jaren klant bij proximus maar elke maand krijg ik 15 euro omdat ik mijn factuur 7 dagen na datum betaal, om dit probleem op te lossen zou ik willen vragen de maandelijkse facturen te veranderen van betaaldatum?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 15, 2017
Hallo inske,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen en dit samen met de betaaldatum dat u graag had gewenst.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 15, 2017
nummer 03/8776266

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • September 16, 2017
Deze werd doorgezonden, betaaldatum gaat nu tussen 7de en 10de zijn! Groetjes, Nicky

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 16, 2017
dank u, het factuur staat op naam van marc van barel, heiligstraat 15 te 2620 hemiksem grts