Skip to main content

Activeren Mobilus S nog steeds niet na 7 dagen!

  • September 8, 2017
  • 4 reacties
  • 231 Bekeken

Beste Proximus

Ik heb op 31 augustus 2017 namiddag mijn smartphone + sim ontvangen abo Mobilus S
tot op vandaag heb ik nog steeds geen Actieve kaart ik wordt van de klantendienst naar de winkel gestuurd en anders om , Ik begin het op mijn system te krijgen ervan .
Graag een antwoord hoe komt dat het zolang moet duren als ik andere hoor die ontvangen toestel + sim en kunnen 2 uur na activering bellen enzo..... zeggen via klantendienst en winkel bel 1973 of 6000 via smartphone naar gaat niet niet aangemeld op netwerk krijg ik steeds .

Met vriendelijke groeten

Liebens Louis
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • September 12, 2017
Beste

Mocht dit probleem nog niet opgelost zijn:
schakel uw telefoon uit en vervolgens opnieuw in
indien actief hoort u uw eigen telefoonnummer indien u belt naar 1973
indien nog steeds niet actief stuur een prive bericht naar
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
of stuur een klacht naar ombudsman telecom

Martin
  • September 13, 2017
Hallo Liebens Louis,

moest je eventueel een twitter account hebben dan zou ik langs deze weg eens een bericht sturen
(via Facebook kan het ook natuurlijk).
via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus
via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 16, 2017
Beste Martin ,

Het probleem is opgelost mijn nummer zat was in het system bij jullie door dat hij niet actief
kwam , ondertussen heb ik wel een 2de mobiel nummer erbij genomen naar zonder smartphone
nu is mijn vraag kan ik deze stopzetten want ik gebruik naar eentje ervan .

Mvg Liebens Louis

Martin
  • September 16, 2017
stuur hiervoor best ook een privébericht aan het proximus team zodat zij dit verder kunnen afhandelen
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679