beste,
Ik belde net met 0800 22500 omdat ik vragen had bij een factuur. Los van het feit dat de factuur dan toch blijkbaar in orde was zoals ze opgesteld was, gaf uw medewerker mij voortdurend de minachtende indruk (alsof ik de grootste dommerik was die er bestond). Ik had vragen met 1 bepaalde lijn op het factuur (blijkbaar ten onrechte) maar zij begon steeds over iets anders als ik daar over begon. Op een gegeven moment zei ik haar op verontwaardigde toon dat "haar toon" me niet beviel waarop ze zei "dat mijn toon haar ook niet beviel en dat het dan beter was dat we het gesprek afsloten" alhoewel ik nog vragen had over het veranderen naar een ander tariefplan. Want blijkbaar was het tariefplan dat ik heb hopeloos verouderd. Enfin, ik ben absoluut niet te spreken over deze mevrouw. Ik ben en blijf nog altijd de klant. Ik wens nog altijd geïnformeerd te worden over een alternatief tariefplan.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
