Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
ik heb eerst een maand gratis netflix gehad van netflix zelf. Nu zou ik nog recht hebben op 3 maanden Netflix bij het afsluiten van een Tuttimus contract op 25 nov 2016. Volgens de klantendienst Proximus zou ik zonder problemen van het één naar het ander overstappen. Maar ik ben niet gerust in de uitleg van de klantendienst. Is dit effectief zo?
Onmogelijk momenteel om ProximusTV toepassing te gebruiken op zowel iphone of computer. In bijlage 2 knipsels van de meldingen die ik krijg als ik wil kijken via men PC of men iphone. Oplossingen?
De herfst staat met al zijn guurheid voor de deur. Of je het nu wilt of niet. En dat vertaalt zich in lekker veel nieuwe spannende én duistere series en films op Netflix. Ideaal voor een goeie, lange avond voor de buis. Lees het hele artikel hier
Alles behalve evident om bij P een klacht in te dienen. Kort samengevat: 1.ik vind het niet aanvaardbaar dat P geen reserve onderdelen meer aanbiedt in zijn eigen winkels 2. Dat wegens een defecte decoder op vrijdag namiddag er minstens moet worden gewacht tot dinsdag om eventueel via B Post een nieuwe decoder te ontvangen 3. Dat je die nieuwe decoder dan maar zelf moet installeren 4.als die decoder al van tevoren defect is kan je de hele lijdensweg herbeginnen 5.als ipv de decoder de modem defect is moest ik minstens tot dinsdag wachten om die eventueel eigenhandig te vervangen, dan had ik noch telefoon noch internet noch TV 5.Dat ik voor 30 dagen abonnement betaal +huur decoder, maar minstens 4 dagen waaronder een weekend geen TV zal kunnen zien. 6. Ik merk aan de topics op dit forum dat er weinig kans bestaat op een schadeloosstelling en of op het voorkomen van dergelijke vervelende situaties. 7. Ik ben al 50 jaar klant bij Proximus maar overweeg nu serieus van naar de concurrenti
Beste... Wij zijn vanaf gisteren al aan het proberen om netflix aan te sluiten op onze decorder. Wij zijn nieuwe klanten en dit lukt blijkbaar niet. We hebben alles gedaan zoals ze ons dat voorgedaan hebben maar telkens als we op het einde willen kiezen voor proximus factuur krijgen we de melding " deze betalingsmethode is momenteel niet beschikbaar probeer het later opnieuw of neem een andere betalingsmethode" heb net op het forum gelezen dat er nog iemand dit probleem had en 1ne thomas p heeft dit opgelost... kan het hier ook opgelost worden aub???
Ik heb WiFi thuis, zowel mijn laptop als mijn laptop van het werk zijn erop aangesloten. Nu heeft mijn zoon ook een laptop gekregen en bij hem kan ik mijn WiFi er niet op zetten. Ik krijg steeds de foutmelding "Wi-Fi heeft geen geldige IP-configuratie". Iemand enig idee wat dit wilt zeggen? Wat kan ik eraan doen?
Beste, Ik probeer naar een gsm nr te bellen van mijn gsm en slaat op voicemail en krijg een venstertje met melding : sim1: uitgaande doorgeschakelde oproep. Hoe komt dit of wat wil dit zeggen? mvg, Hilde
Sinds begin Juli van dit jaar tracht ik een abonnement voor internet en TV over te dragen naar een andere persoon. We hebben namelijk een appartement verkocht en de nieuwe eigenaar wou graag het Proximus abonnement overnemen. Na contact met het callcenter hebben we de nodige documenten opgestuurd. Na meerdere telefoons , een schriftelijke klacht, ... nog steeds geen regeling. Wat een service!!! En dit omdat wij tevreden waren van Proximus en hierdoor ook andere mensen overtuigd hebben om met Proximus in zee te gaan!!! Ondertussen blijven wij de facturen betalen en krijgen telefonisch telkens de bevestiging dat het zal opgelost worden.... Dit is een bedrijf als Proximus onwaardig!!!
Mobiel surfen, ook jij doet het wellicht de hele dag door. En terecht! Daarom onderzocht een gekende consumentenorganisatie hoe snel ons mobiele netwerk en dat van onze concullega’s is. En wat blijkt? Proximus komt overduidelijk als beste uit de bus. Lees het hele artikel hier
Ik ben als KMO'er 5 dagen onterecht afgesloten geweest van alle diensten van Proximus: TV, Internet, Telefoon/GSM, datakaart bedrijfswagen. Het zou gaan om een onbetaalde factuur, die wel degelijk was betaald. Tijdens het verlengd weekend nul support ! Ik heb nu eindelijk weer aansluiting, inmiddels alle overschrijvingsbewijzen ingestuurd, maar wil een klacht indienen hierover. Totaal onduidelijk op de website hoe en waar dit kan, blijkbaar goed afgeschermd (bewust ?)! Kan iemand mij hierover informeren en emailadres of iets dergelijks doorgeven ?
Ik bel mijn vrouw op haar mobile of sms, en er is geen spoor terug te vinden op haar telefoon dat ik gebeld heb, of geen sms-bericht binnen gekomen, ... tenzij enkele uren later... Zelfde verhaal als ik een vriend opbel of sms. Is wel maar op één enkele dag gebeurd. Ik had goed signaal en bevond me thuis, waar ik normaal probleemloos bel. Hoe kan dat? Is er iets fout met mijn smartphone?
Ik kan niet inloggen op mijn tv app. Iemand een idee wat dit kan zijn? Met dank,
sedert enige dagen kan ik geen emails versturen naar personen met een email eindend op me.com (van apple) . Ik heb al verschillende mogelijkheden geprobeerd; Ik had spamfighter op mijn computer en die heb ik al verwijderd. De persoon naar waar ik stuur heeft ook een skynet account waarvan de emails worden doorgestuurd naar me.com. Ik heb live mail en via dit komt er niets door niet op me.com en niet via skynet. Met outlook idem. Via proximus emails, dus via de website lukt het enkel via skynet die het dus doorstuurd naar me.com. rechtstreeks naar me.com lukt niet. Naar een ander persoon die enkel me.com heeft lukt het ook niet daar krijg ik ze zelf niet verstuurd. Iemand een idee hoe dit zou komen of hoe ik iets aan mijn instellingen moet veranderen. Het is nog maar een dag of twee.
Er werd onlangs een Nederlandstalige app gedownload om te werken met call connect[ dus via gsm app). Het is geen letterlijke vertaling van de vorige Engelstalige app en de rubrieken komen niet overeen. Nu blijkt er geen handleiding er van te bestaan....wat nu ...want nu werkt niet alles meer naar behoren
voorheen met mijn Win Vista had ik nooit problemen met inloggen voor Skynetblogs , nu met Win 10 lukt het niet , is er iets veranderd aan de instellingen van en voor de blogs ? 😿
Sinds enkel dagen krijg ik spamberichten van Skynet (komende van de Filipijnen, India) op mijn privé skynet mailadres (ik ZOU cadeaubons gewonnen hebben ten bedrage van 500 en 1000 Euro). Dit is zeker spam want ik speel nooit mee met spelletjes via het internet. Ik krijg ook zo'n rare mails binnen van NMBS, Hubo, Carrefour en andere grote bedrijven met afzender uit India, Filipijnen, Duitsland, enz. Maar dat ik nu van Skynet bestookt wordt met zo'n mails vind ik er toch over. Ik ben waarschijnlijk niet de enige die zo'n mails binnenkrijg? Wat doe ik er mee? Ik doe ze nooit open en delete ze, maar ik heb schrik dat 1 van mijn gezinsleden eens per ongeluk gaat openen ..en welke gevolgen zal dit dan hebben? Proximus/Skynet/bELGACOM kunnen jullie hier iets aan DOEN?
Ik heb reeds enkele weken een probleem, 2 TV toestellen in twee plaatsen, regelmatig ( ongeveer om het 1/2 uur valt het tv beeld uit op storing, enkel op één op geen enkele andere zender. Op OK drukken en soms gaat het dan terug maar meermaals lukt het niet, schakel ik over op een andere zender dan heb ik terug beeld!!
Hoe kan ik zien of de telefoonlijn een analoog of digitaal signaal heeft?
Prepaid-kaart is geactiveerd, Mobile S abonnement is toegewezen, we hebben hiervan een bevestiging gekregen en reeds betaald! Gebeld naar 1973 maar we kunnen na 36u nog steeds niet bellen!
Hier ben ik terug na enkele maanden geen problemen te hebben ondervonden. Mijn Ethernet-verbinding werkt niet meer. Tot gisteren was er geen probleem. Ik heb een reset van de modem gedaan en de kabel op een andere LAN-poort aangesloten maar ik krijg geen internetverbinding meer. Kunt u nagaan wat het probleem is?
Ik betaal altijd via my proximus maar al heel de maand kan ik mijn factuur niet zien. Als ik bij factuur details aanklik ga ik niet door naar de site. Ik kan dus mijn factuur niet raadplegen en ook niet betalen daardoor. Ik heb mijn factuur nu opgevraagd. Maar dat gaat nog een paar dagen duren dus kan ik ook niet betalen.
Heb vandaag een chromecast gekocht. Wanneer ik via de ipad, ios11, via proximus tv naar de chromecast stream dan crashed de app steeds. Nog andere mensen die het zelfde probleem hebben? Kan niet testen via ios10 omdat alle apparaten reeds de update naar ios 11 gekregen hebben.
Nieuwe Iphone gekocht, leuk! Bij installatie wil ik mijn reservekopie van mijn iCloud op mijn nieuwe Iphone plaatsen, maar lukt niet. Ik krijg de melding dat de verefficatiecode verstuurd is, maar krijg geen sms. Ook de optie om te bellen en de code door te geven lukt niet. Apple zegt me dat de fout bij Proximus ligt, iemand die me hier verder kan helpen?
Ik krijg ontstellend veel spam binnen. Via Outlook 2016 lukt het niet om de domeinnamen en/of individuele adressen te blokkeren. Zij verwijzen me door naar Skynet om het te doen aan de bron. In de Proximus mail zie ik bij de configuratie dat ik emailadressen en -domeinen kan blokkeren. Het lukt me ook om individuele adressen toe te voegen. Maar het lukt me niet om een hele domeinnaam vb. @urgenso.be in te voeren. Kan iemand mij helpen? Waarschijnlijk gebruik ik een verkeerde syntax.
Hallo, Ik heb begin augustus een aanvraag ingediend om mijn Full Control abonnement stop te zetten op 31 augustus. Midden augustus heb ik in een Proximus verkooppunt een gsm met abonnement gekocht (DataPhone Optie + FullControl). Begin september stond er op MyProximus dat mijn tariefplan veranderd was naar een Pay&Go herlaadkaart. Ik ben op dat moment ook terug gegaan naar de winkel waar ik de gsm gekocht heb om dit probleem op te lossen, aangezien ik anders een boete zou krijgen voor contractbreuk. Dezelfde dag was het opgelost en na een paar dagen was de info ook aangepast in MyProximus. Op 13 september krijg ik een factuur van meer dan €400. Toen ik naar de klantendienst belde, kreeg ik als antwoord dat de financiële dienst mij zou contacteren, maar dat ik toch €9,68 moest betalen om in orde te zijn. Dit heb ik meteen gedaan, ondertussen heb ik al meerdere keren gebeld naar de klantendienst, maar niemand kan mij vertellen hoe lang dit kan duren?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.