Beantwoord
Netflix
ik heb eerst een maand gratis netflix gehad van netflix zelf. Nu zou ik nog recht hebben op 3 maanden Netflix bij het afsluiten van een Tuttimus contract op 25 nov 2016. Volgens de klantendienst Proximus zou ik zonder problemen van het één naar het ander overstappen. Maar ik ben niet gerust in de uitleg van de klantendienst. Is dit effectief zo?
Beste antwoord door KoenN
Dag smeiltje,
De code moest inderdaad voor 15/04/2017 geactiveerd worden.
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik alles voor je na.
Alvast excuses
Koen
De code moest inderdaad voor 15/04/2017 geactiveerd worden.
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik alles voor je na.
Alvast excuses
Koen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
