Skip to main content
Vraag

Prepaid-kaart is geactiveerd - werkt niet

  • September 29, 2017
  • 7 reacties
  • 336 Bekeken

Prepaid-kaart is geactiveerd, Mobile S abonnement is toegewezen, we hebben hiervan een bevestiging gekregen en reeds betaald! Gebeld naar 1973 maar we kunnen na 36u nog steeds niet bellen!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • September 29, 2017
toestel al eens volledig laten heropstarten?

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 29, 2017
Ja, iemand via chat gehad, maar die kon me niet helpen, klantendienst gebeld, maar instructies uitgevoerd, lukt niet
SIM kaart was gekoppeld aan een bepaalde firma en deze is overgezet op onze eigen naam. We moesten deze terug activeren en we hebben een Mobile S abonnement aangekocht en ook de SIM-kaart geïdentificeerd. Maar kreditwaarde blijft 0€. Klantendienst zegt: Gewoon wachten. Maar we wachten nu al meer dan 38u

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 29, 2017
GSM ook al volledig herstart. De vraag is nu hoe we kunnen controleren of dat abonnement toch effectief gekoppeld is aan de SIM-kaart

Martin
  • September 29, 2017
Ik weet niet of je een MyProximus account hebt anders moet je daar eens gaan kijken of je iets terugvindt
http://proximus.be/myproximus

Anders morgen eens laten natrekken door iemand van het proximus team
door eventueel een privébericht aan Het Proximus Team te sturen via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 29, 2017
Ja, maar daar kan ik het nummer niet toevoegen en het tweede heb ik al gedaan. Gewoon hopeloos ?

Martin
  • September 29, 2017
ik weet niet of ze je mss via het nummer 6000 (+32475156000) kunnen verder helpen!

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 29, 2017
Ok al geprobeerd. Lukt niet.