Skip to main content

Proximus uitgeroepen tot snelste mobiele netwerk

  • September 29, 2017
  • 5 reacties
  • 376 Bekeken

Mobiel surfen, ook jij doet het wellicht de hele dag door. En terecht! Daarom onderzocht een gekende consumentenorganisatie hoe snel ons mobiele netwerk en dat van onze concullega’s is. En wat blijkt? Proximus komt overduidelijk als beste uit de bus.
Lees het hele artikel hier
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • September 29, 2017
Titel aanpassen a.u.b. = snelste mobiele netwerk

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • September 29, 2017
Mobiel surfen, ook jij doet het wellicht de hele dag door. En terecht! Daarom onderzocht een gekende consumentenorganisatie hoe snel ons mobiele netwerk en dat van onze concullega’s is. En wat blijkt? Proximus komt overduidelijk als beste uit de bus.
Lees het hele artikel hier

PX proficiat. Maar hoe is het dan nog steeds mogelijk dat een heleboel klanten met internet nog op ADSL zitten met een snelheid van max. 10 Mbps. Leggen jullie als PX dan U prio niet op de verkeerde plaats.

  • Apprentice
  • September 30, 2017
Mobiel surfen, ook jij doet het wellicht de hele dag door. En terecht! Daarom onderzocht een gekende consumentenorganisatie hoe snel ons mobiele netwerk en dat van onze concullega’s is. En wat blijkt? Proximus komt overduidelijk als beste uit de bus.
Lees het hele artikel hier

PX proficiat. Maar hoe is het dan nog steeds mogelijk dat een heleboel klanten met internet nog op ADSL zitten met een snelheid van max. 10 Mbps. Leggen jullie als PX dan U prio niet op de verkeerde plaats.

Proximus mobiel en Proximus vaste producten werken met verschillende technologieeën. Zoals je waarschijnlijk al weet is Proximus een grote investering aan het doen om de technologie in België te verbeteren voor de vaste producten. In een aantal (zeer) dun bevolkte gebieden zijn bepaalde wijzigen echter gewoon niet haalbaar voor hen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • September 30, 2017

Proximus mobiel en Proximus vaste producten werken met verschillende technologieeën. Zoals je waarschijnlijk al weet is Proximus een grote investering aan het doen om de technologie in België te verbeteren voor de vaste producten. In een aantal (zeer) dun bevolkte gebieden zijn bepaalde wijzigen echter gewoon niet haalbaar voor hen.

Dat is allemaal heel mooi maar nietemin een hoop reklame blah blah ... Proximus draait er de hand niet voor om, om in deze probleemgebieden de gebruikers een "maxi" abo aan te smeren terwijl ze al op voorhand weten dat de klant maar "micro" kan verwachten gezien hun "andere technologie" 🙄 ... een opener beleid zou hun sieren en het zou anderzijds de reeks klachten hier drastisch verminderen ... zeker indien ze op een faire manier de pijs die de klant voor moet betalen voor een krakkemikkige aansluiting zouden weten aan te passen !
PS verder heb ik weinig vertrouwen in instanties die zichzelf heilig verklaren ... zeker zonder de mirakels ..

Mutlie
  • October 1, 2017
Mobiel surfen, ook jij doet het wellicht de hele dag door.

Neen, dus.

En terecht! Daarom onderzocht een gekende consumentenorganisatie hoe snel ons mobiele netwerk en dat van onze concullega’s is. En wat blijkt? Proximus komt overduidelijk als beste uit de bus.
Lees het hele artikel hier


Als dit een verwijzing is naar o.a. de kaart van Belgie die in een paar kranten is verschenen kan ik voor mijn directe omgeving vooral bevestigen dat die kaart correct is. Ietsje verder volledig rood (is geen ontvangst, ook geen klein beetje) en hier "on the spot" ... nou ja. :-| Mobiel surfen doen we toch niet. (zie andere topics)