Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste, In het verleden al meerdere pogingen gedaan om proximusfon te activeren zonder resultaat. Onlangs had ik dit willen gebruiken maar lukte dus NIET omdat het niet aktief staat op mijn modem....! Aangezien ik aan het verbouwen ben kan ik niet aan mijn modem, vraag is of iemand van proximus dit kan activeren voor mij? Graag had ik de fon kunnen gebruiken! Geert Buelens FA002934 Thx Geert B
Graag had ik de definitie geweten van de ethernet status leds aan de achterzijde van de b-box3. Deze definitie is niet terug te vinden in de handleidingen en de support afdeling van Proximus kan mij hier ook niet verder in helpen omdat ze zelf ook niet beschikken over deze informatie. Wie kan mij deze definitie geven?
Beste, Mijn premimum punten vervallen op 20/09/2017 ik ben al twee maand bezig om een GSM toestel ge kopen deels geld deels punten. Deze GSM is constant niet beschikbaar op de website en in de winkel wordt ik ook aan het lijntje gehouden. Ik probeerde reeds twee mail te bellen maar na meer dan een uur telefoneren ben ik alleen nog maar doorverbonden van de ene dienst naar de andere. Ik ben dit beu. Punten geven die je niet kan gebruiken ...
Ik ben op zoek wat de opzegtermijn is binnen een afgesloten mobilus M abonnement
Heb sinds een paar dagen de bbox2 (werkte niet meer goed) omgeruild voor een bbox3. Blijkbaar kan ik nu niet meer draadloos video's streamen op de Apple Tv omdat het netwerk niet ondersteund wordt. In bijlage de tekst die op de doos van de Apple Tv (zwarte doos, hopelijk tekst leesbaar) vermeld staat. Als ik het goed begrijp, kan ik nu niet meer draadloos streamen? En moet ik een ethernet-kabel aansluiten? Heel vervelend, mijn Apple doosje moet vlakbij de tv staan, maar die staat "mijlenver" van de router verwijderd;-(
Ik kan mijn gsm nummer niet meer doorschakelen op de iPhone.het is enkel Proximus in combinatie met iPhone IOS11 die het probleem veroorzaakt. Als ik de simkaart van Sunrise (Zwitsers abonnement) in de iPhone steek , dan kan ik het Zwitserse nummer wel degelijk doorschakelen. Please Proximus zorg voor een oplossing. Ik gebruik deze functie wekelijks, daar ik in Zwitserland te werk gesteld ben.
Met mijn Samsung SIII MINI kan ik een email versturen en in de rubriek "Volgopties" vragen (aanvinken) of de bestemmeling mij een een "Leesbevestiging " en/ of "Ontvangstbevestiging " wil sturen. Ik vind deze optie niet terug bij mijn SAMSUNG GALAXY J5. Weet iemand of deze optie bestaat bij de Samsung Galaxy J5? Dank voor info.
Wij wachten al sinds 27 septemter 2017 op een technieker heb verlog genonem op aanwezig te zijn niemand gezien gebeld naar proximus een hoop onwaarheden er zou 5 oktober 2017 weer een technieker lang komen weer verlof gepakt op die dag ook niemand gezien bellen en als maar bellen niemand kan een goed uitleg geven wat er gaande is naar een proximus center gegaan ze zeggen dat alles in orde komt maar niets is in orde we zijn dagen en weken veder en ineens krijgen wij een telefoon dat de technieker donderdag of vrijdag komt weer 2 dagen verlog genomen weer niemand dus intotaal 4 dagen vrij genomen om op een technieker te wachten ik heb de hoop al op geven op nog langer te wachten het er geen woorden proximus doe wat aan jullie service want dat is zeer slecht
Volgens testmy.net is mijn downloadsnelheid 9,5 Mbs. Dat is aanmerkelijk lager dan het door Primus toegezegde minimum van 18,5. Wat te doen?
ik heb een vaste lijn via mij tuttimus, ik heb hier een telefoon op aangesloten maar het rood lichtje blijft branden op de b-box en als ik die nummer bel dan gaat hij ook niet over en ik kan met de telefoon ook niet bellen. wat kan ik hieraan doen?
Geachte Ik heb een abonnement van unlimited calls, maar toch worden hiervoor nog steeds elk gesprek aangerekend. Ik heb hiervoor reeds vorige maand gebeld. De telefoniste heeft mij een terugbetaling gegeven van dat bedrag, helaas staat dit na meer dan twee weken nog steeds niet op de rekening. Volgens de website zou dit moeten worden afgetrokken van de volgende facturen. Helaas kloppen de volgende facturen niet, want nog steeds wordt elk gesprek apart nog eens aangerekend. Daarnaast wordt het abonnement van unlimited calls ook nog aangerekend. Het is reeds de zoveelste keer dat ik hiervoor contact moet opnemen met de klantendienst. Steeds met een onbehulpzaam antwoord. Hopelijk kan ik via deze weg wel hulp krijgen. Indien dit niet zou mogelijk zijn, zal ik mij genoodzaakt voelen over te stappen naar Telenet. Met vriendelijke groeten Klantnummer: 610937421
Als ik mijn verbruik nakijk op mypx zie ik staan kadofilm beschikbaar 1 hiervan weet ik dat je die kan halen uit het speciale aanbod. maar heb hier nog een tweede optie nl video's op aanvraag beschikbaar( aantal 3 )kan ik die gebruiken uit de volledige selectie films of beperkt dit zich ook tot dat speciale film aanbod en zijn die gratis.
De Franse Advocatenorde van de Balie van Brussel is in de gebouwen rond het Poelaertplein altijd online. Proximus installeerde er een beveiligd wifi-netwerk met privétoegang. Lees het hele artikel hier
Sinds een paar dagen heb ik op onregelmatige tijdstippen onderbrekingen van mijn verbinding met Proximus. Echter zes maanden geleden had ik ook deze problemen. Er werd toen tweemaal een techineker gestuurd waarna de problemen opnieuw kwamen en uit zichzelf verdwenen. Echter nu zes maanden later is het terug van dat! Bij het kijken van ProximusTV en/of het surfen moet ik vaststellen dat mijn modem uit het niets herstart. Alle apparatuur werd reeds bij het eerste maal vaststellen van deze problemen vervangen door de technieker, dit om de mogelijke oorzaak van het probleem van de apparatuur volledig te kunnen uitsluiten. Daar dezelfde problemen nu opnieuw voorkomen lijkt het mij niet aan de apparatuur te liggen maar aan de systemen/centrale van Proximus. Als ik surf naar MyProximus en mijn verbindingstijden raadpleeg zie ik dat mijn modem, voorheen om 24 uur 's nachts, maar nu om de zoveel uur (om de 2, 4, 10 uur) een herstart uitvoert door het verliezen van signaal met de systemen
in my proximus is er geen optie factuur betwisten. hoe moet het dan?
Onlangs is mijn Pack gewijzigd naar Tuttimus. In dit Pack is Netflix gratis inbegrepen. Ik ging hiervoor een code ontvangen maar tot op vandaag is mij deze nog niet gemaild. Kunnen jullie deze mailen zodat ik de TV app kan activeren.
Ik heb een nieuwe simkaart en wou de pincode wijzigen maar het lukt me niet Iemand een idee?
het tarief van mobilus is onlangs gestegen van 14 naar 15.99 euro. Waar om wordt de klant niet op voorhand ingelicht over de tariefstijging? Kan dit zomaar?
Beste, kan ik een sms versturen via onze camera bewaking @home programma webcam xp zodra e beweging is dat ik sms krijg.
Overweegt Proximus om betalingen via de bancontact app mogelijk te maken ?
Vandaag is mijn gsm afgesloten,ik heb mijn factuur uit het oog verloren maar had wel gisteren al betaald. Wat moet ik nu doen
Hey, Ik heb zopas een iPhone gekregen. Om Apps te downloaden in de App Store heb ik een AppleID nodig. Dit heb ik kunnen aanmaken, maar het lukt me niet om de betaalmethode via m'n telefoonabonnement te laten gaan. Ik krijg steeds de melding dat ik contact moet opnemen met m'n provider. http://prntscr.com/guov7v Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen, want klantendienst Proximus is vandaag blijkbaar niet open.
Beste, Hoe werkt eigenlijk het systeem van meest gewaardeerd? De ranking is een wel een beetje raar, vooral het verschil tussen de top en de andere meest gewaardeerde leden is wel heel veel. Groeten, familievandesype
Aangezien er in priveberichten met de moderators geen printscreens kunnen worden geplaatst (raar maar waar) plaats ik hier maar mijn speedtest die ik net weer heb gedaan. Ik haal heeel soms een max snelheid van 25 Mbps, en dan bedoel ik echt heel soms. Het grote deel van de tijd haal ik nog geen 10Mbps. Ik heb hier al een leger aan techniekers over de vloer gehad en ook zij krijgen het blijkbaar niet klaar om een deftige en stabiele verbinding te leveren. Bel ik de klantendienst zeggen ze alles is perfect van hieruit. Dit is intussen al jaren aan de gang dat ik telkens met hetzelfde probleem blijf zitten. Ik heb al zeker een 10 nieuwe Bbox3’s gekregen (want dan zou het probleem moeten opgelost zijn), Resset’s van de modems, nieuwe poort in de centrale, straat open gebroken en op en nieuwe lus gelegd enz... . Niet zo lang geleden kwam er zelfs een technieker over de vloer die het ook niet echt kon verklaren blijkbaar en deze zei doodleuk “ het licht misschien aan uw visbak meneer
Ransomware - zoals WannaCry - is een nieuwe vorm van cybercriminaliteit waarbij criminelen via een phishing-e-mail, een bijlage of een besmette website een stuk software naar de computers in uw bedrijf sturen. Die gijzelsoftware plaatst de harde schijf achter slot en grendel. Zolang er geen losgeld wordt betaald, kan niemand nog bij de gegevens. Lees het hele artikel hier
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.