Beantwoord
Mobilus
het tarief van mobilus is onlangs gestegen van 14 naar 15.99 euro. Waar om wordt de klant niet op voorhand ingelicht over de tariefstijging? Kan dit zomaar?
Beste antwoord door LorentzV
Dag Smeiltje,
Vanaf dat Mobilus S beschikbaar was tot 01/08 was dit €15, misschien dat deze pagina je wat verder helpt:https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_more_mobile_data/particulieren/discover/news/bits-and-bytes/jouw-hoop-mobiele-data-wordt-nog-een-pak-groter.html en https://nl.forum.proximus.be/nieuws-3/proximus-trekt-het-inbegrepen-mobiele-datavolume-drastisch-omhoog-vanaf-1-augustus-2017-39413. De prijsstijging van 01/08 werd gecommuniceerd via de factuur, via een pers bericht, via nieuwsbericht op onze website en via onze sociale media pagina's. Ook is het vermelden van wijzigingen via de factuur de verplichte communicatie methode bij Belgische wet.
Groetjes,
Lorentz.
Vanaf dat Mobilus S beschikbaar was tot 01/08 was dit €15, misschien dat deze pagina je wat verder helpt:https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_more_mobile_data/particulieren/discover/news/bits-and-bytes/jouw-hoop-mobiele-data-wordt-nog-een-pak-groter.html en https://nl.forum.proximus.be/nieuws-3/proximus-trekt-het-inbegrepen-mobiele-datavolume-drastisch-omhoog-vanaf-1-augustus-2017-39413. De prijsstijging van 01/08 werd gecommuniceerd via de factuur, via een pers bericht, via nieuwsbericht op onze website en via onze sociale media pagina's. Ook is het vermelden van wijzigingen via de factuur de verplichte communicatie methode bij Belgische wet.
Groetjes,
Lorentz.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.