Skip to main content
Beantwoord

Betaling via telefoonabonnement voor activatie AppleID werkt niet

  • October 8, 2017
  • 4 reacties
  • 338 Bekeken

Sayagata
Hey,
Ik heb zopas een iPhone gekregen. Om Apps te downloaden in de App Store heb ik een AppleID nodig. Dit heb ik kunnen aanmaken, maar het lukt me niet om de betaalmethode via m'n telefoonabonnement te laten gaan. Ik krijg steeds de melding dat ik contact moet opnemen met m'n provider.
http://prntscr.com/guov7v

Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen, want klantendienst Proximus is vandaag blijkbaar niet open.

Beste antwoord door AzizA

Hallo Sayagata,

Ik heb een order opgemaakt om de dienst M-Commerce op je gsmnummer te activeren. Dit kan tot 24 duren vooraleer het is verwerkt.

Groetjes,

Aziz
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • October 8, 2017
op zondag wordt hier niet gereageerd maar wel op de helpdesk 0800 22 800
kan deze info je soms wat verder helpen >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_store/particulieren/support/klantenzone/kosten-controleren/betaalnummers-sms-en-en-apps/apps-spelletjes-of-nummers-betalen-via-proximus.html

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • October 13, 2017
Dag Sayagata,

De dienst M-Commerce, dat het mogelijk maakt om betalingen te doen via de gsm en deze te laten factureren op de Proximus factuur, staat momenteel niet actief op jouw gsm nummer.

Mogen we M-Commerce voor jou activeren?

Groetjes,

Antonella

Sayagata
  • Auteur
  • Apprentice
  • October 13, 2017
ja, indien deze activatie niets extra kost, ik kan op de Proximus-site namelijk niets vinden over M-Commerce... , ik wil gewoon toegang tot de App store.

http://prntscr.com/gwycfv

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • October 14, 2017
Hallo Sayagata,

Ik heb een order opgemaakt om de dienst M-Commerce op je gsmnummer te activeren. Dit kan tot 24 duren vooraleer het is verwerkt.

Groetjes,

Aziz