Skip to main content
Beantwoord

Vaste lijn

• October 14, 2017
  • 5 reacties
  • 378 Bekeken

ik heb een vaste lijn via mij tuttimus, ik heb hier een telefoon op aangesloten maar het rood lichtje blijft branden op de b-box en als ik die nummer bel dan gaat hij ook niet over en ik kan met de telefoon ook niet bellen. wat kan ik hieraan doen?

Beste antwoord door Charlotte.D

Evelien, kan je me via een privé bericht even je klantennummer doorgeven? Dan kijk ik even voor je na of je beschikt over een analoge telefoonlijn of over een telefoonlijn via internet. Groeten, Charlotte.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • October 14, 2017
Als je uw telefoon aansluit op de TF lijn ipv op de bbox3 zelf, werkt het dan

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • October 14, 2017
Ter info:

Hoe uw kabels/toestellen aansluiten
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cable_global_surf/particulieren/support/internet/internet-thuis/installatie-en-kabels/hoe-uw-kabels-aansluiten-of-nakijken.html

Opmerking:
Enkel indien u gebruik maakt van VoIP met Bbox v3+ én van een (specifiek) IP-telefoontoestel kunt u uw toestel op een gele poort op de betrokken Bbox aansluiten (en een gewoon op de groene)

P.S. tnx Martin (I was too fast)

Martin
  • October 14, 2017
In verband met je opmerking:
kan je mij even de link geven waar je dit gevonden hebt want bij proximus leggen ze dit anders uit ofwel zijn ze daar verkeerd natuurlijk met hun uitleg?

• Auteur
  • Apprentice
  • October 16, 2017
neen, dan ook niet

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • October 16, 2017
Evelien, kan je me via een privé bericht even je klantennummer doorgeven? Dan kijk ik even voor je na of je beschikt over een analoge telefoonlijn of over een telefoonlijn via internet. Groeten, Charlotte.