Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Zover ik kan lezen, is er in de laatste jaren niet veel veranderd . Had de app weer willen aanschaffen maar ik denk dat ik die € 4,95 beter aan iets anders kan uitgeven! Of zie ik dat verkeerd?
Al sinds 19 oktober 10:00 uur geen verbinding tv en Internet meer.er is een leiding geraakt tijdens werken Door eandis of een firma die in hun naam werken. Ik en een heleboel andere klanten in de buurt zitten dus al bijna 3 dagen zonder tv en Internet ik heb al verschillende keren de helpdesk aan de telefoon gehad maar die sturen mij telkens van het kastje naar de muur."mijnheer dit kan nog wel een paar dagen duren"vertellen ze zonder blikken of blozen.eerst moesten ze wachten op een vergunning van de gemeente dan wou de firma die de de schade had veroorzaakt niet tekenen enz enz maar en ales ik dan via my proximus mijn lijn check staat er dat er geplande werken zijn en als ik verdere ga krijg ik de melding "er moet een technieker bij mij komen en zo worden we dus niets wijzer ja dat er niets aan gedaan wordt ik dacht dat er bij proximus permanente ondersteuning was en dat ze er wel iets aan zouden doen. Ik ben toch erg sterk aan het overwegen om te veranderen.niet zozeer omdat er ee
Tv-series die je op je grondvesten doen daveren. Gelukkig bestaan ze vandaag de dag wél. Zo is er nu met The Handmaid’s Tale een nieuwe topreeks, die je bij het nekvel zal grijpen. Gebaseerd op het boek van Margaret Atwood, die trouwens ook een rol vertolkt in deze met liefst acht Emmy Awards overladen serie. Lees het hele artikel hier
Beste, Ik snap niet waarom we geen extra credentials krijgen als we een fixed IP huren, laat ons zeggen dan onze dynamische IP voor belgacom TV en netflix en dergelijke zou werken. Daar naast als je een fixed IP optie zou huren waarom geven ze dan geen extra user en passwd voor PPPoe Fixed IP. Dan kan er toch geen conflict ontstaan tussen de 2 en werkt je tv + netflix in "fully routed" mode en kan je met PPPoE passtrough jou vaste ip opvragen. Zou dat geen mooie oplossing zijn voor de particulieren die toch wat extra willen en die hiervoor toch +-30€/maand extra neer tellen. Dan vraag ik mij ook af of een Fixed IP alle poorten open laat zodat je zelf de poorten kan beheren op je eigen firewall? Want in de opties van de bbox 3 zie ik enkel 80,443 en 23 staan. Graag jullie mening, Mvg, Bjorn en Christine
Bewakingsfirma Russo Security krijgt elke dag talrijke noodoproepen. Zowel rechtstreeks van klanten als van alarmcentrales zoals Connexcenter. Of grote namen uit de sector zoals G4S en Securitas. Lees het hele artikel hier
hallo proximus ik heb op 15 september. een iPhone 8 gereserveerd wacht er nog altijd op
Beste, Heeft de BBOX3 een modem only versie (bv voor business), dat gewoon PPOE maakt of zelfs gewoon signaal doorgeeft naar een Fortigate 50E die PPPOE connectie maakt? Of eventueel een "omvormer" van telefoon aansluiting naar CAT5? Maw: een alternatief voor een BBOX3 router dat feitelijk een modem had moeten blijven? Voor men start met bridged te zetten, al gedaan en dit zijn mijn ondervindingen: Wat ik ook tevens heb opgemerkt is dat als je de login gegevens uit je bbox3 haalt dat deze dan tijdelijk handelt als een bridged modem. Maar na +/- een maand vult deze zelf de credentials in en maakt PPPOE connectie tot grote ergernis want blijkbaar is dual PPPOE niet meer supported. Dus @Proximus, oplossing graag want BBOX3 is niet geschikt voor iets meer dan huis en tuin gebruik.
Sinds de laatste up-date van MyProximus kan ik m'n 4G-verbruik niet meer checken via de app, noch via internet. Al meerdere malen contact gehad met Proximus (chat, gebeld, ... ) en nog steeds geen antwoord ! Graag DRINGEND advies !
Ik ontving vandaag een email van Netflix dat Proximus eenzijdig mijn Netflix abonnement opgezegd heeft ! Als reden geven ze "Proximus let us know that they were unable to bill your account through your Proximus subscription", dus ik begrijp dat Proximus beweert dat ze het Netflix abonnement niet kunnen doorfactureren via mijn Proximus rekening. Nochtans stond Netflix de voorbije maanden op mijn rekening en heb ik keurig mijn rekeningen betaald. Zou het kunnen dat Proximus alle Netflix abonnementen opgezegd heeft omdat Netflix de prijs verhoogt ? Of kan er een andere reden zijn ? Is er nog iemand die vandaag dezelfde mail kreeg ? De schade is miniem : ik heb gewoon mijn abonnement weer geactiveerd (en moest hierbij de nieuwe prijs aanvaarden, vandaar mijn vermoeden), maar hoe dan ook : ik vind dat Proximus eerst met mij had kunnen communiceren. Weeral fout dus...
De app op mijn gsm werkt niet zo geeft hij in Engelstalig en verbruik blijft op zelfde bedrag staan ondanks dat deze 8 dagen geleden betaald is
Na bijna 20 jaar bij Telenet ons laten overhalen om Proximus klant te worden, een vriendelijk dametje over de vloer gehad en die had ons een downloadsnelheid van min 130 Mb beloofd, Al verschillende Speedtest gedaan en kom niet boven de 30Mb Zijn dat geen valse beloftes ?
Ik had mij recent de Swipebox aangeschaft die zoals aangekondigd gebruiksvriendelijk is en ook goed werkt voor foto's, YouTube etc. Enkel voor het Swipen van zelf opgenomen filmkes van enkele minuten werkt het Swipen helaas niet. Ik krijg wel geluid en om de 30sec. een volgend beeld uit het filmke. Via 080022800 heb ik gisteeren een storingsnummer gekregen waarmee ik de Swipebox meteen kon inleveren in de Proximusshop van aankoop. Het volledige bedrag werd meteen terugbetaald. Ook op de Demo-Swipebox, met Smartphone van de shop, werkt alles behalve het Swipen van filmkes. Vandaag kreeg ik tel. feedback dat er een onderzoek opgestart wordt en ik eerstdaags feedback zal krijgen. Ik hou het forum op de hoogte van zodra ik iets zinvol verneem. Soms nog iemand met zelfde (BUG)ervaring?
welke zenders zitten er vandaag in het entertainment-pakket? als ik hier even rondkijk op de site zouden het er 16 moeten zijn. als ik kijk bij myproximus dan staan er 12 zenders als ik dit zou bestellen. dus wat is het nu?
Hallo, Wat moet ik doen : mijn telefoon is geblokkeerd omdat ik volgens jullie factuur niet heb betaald van april. Ik zag echter dat ik een foutje maakte in de gestructureerde communicatie, waardoor jullie automatische check mijn factuur niet zal herkend hebben. Ik kan jullie een betalingsbewijs sturen, maar heb geen directe E-mail en zet mijn gegevens niet graag publiek. mvg
Ik krijg al een maand of 3 niet kloppende facturen, tot meer dan €1100-. De klantendienst al vaak opgebeld maar er komt geen oplossing. Steeds creditnota's en dan weer een onjuiste factuur. Packs die 2 keer of 10 keer aangerekend worden. Ik ben het nu meer dan beu aan het worden en zou graag een definitieve fatsoenlijke oplossing zien. Als dit niet mogelijk is dan zit er niks anders op dan over te stappen naar een andere provider
Sinds enkele dagen verlies ik internet connectie wanneer ik een apple time capsule koppel aan mijn vaste internetverbinding. De modem werk normaal en werd getest door proximus. Mijn Bizz IP box geeft daarentegen een rood licht bij IP . Daar had de technicus geen deftig antwoord op en stelde dat het om een zuiver intern probleem gaat daar waar dit reeds jaren zonder problemen werkt. Heeft iemand ervaring. Deze technicus kende er blijkbaar niet veel van. De vorige keer had ik iemand die schijnbaar wel op de hoogte was.
Weet iemand van wie het instrumentaal intermezzo is wanneer proximus 11 niet live is?
ja, ik weet dat de die purperen balk, die trouwens zowat 1/4 van het scherm inpalmt, kan uitgeschakeld worden bij het veranderen van zender. Echter nog steeds niet bij het stilzetten, en bij uitbreiding ook vooruit-en achteruit spoelen (dit topic heb ik trouwens een jaar geleden al eens aangehaald). Die balk vind ik in veel omstandigheden héél ergerlijk. Concreet: in het programma "De zevende dag" vandaag wou ik zien wat de juist naam is van die Catalaanse vertegenwoordiger in het debat. Zijn naam en functie verschijnen op het scherm - onderaan - maar nèt iets te snel. Stilzetten is uiteraard geen oplossing, want die purperen balk maskeert immers alle relevante informatie. (zelfs met mijn neus tegen het scherm zie ik helemaal niets, omdat die info een roze en lichtbruine achtergrond heeft). Kan die balk niet gewoon doorzichtig gemaakt worden? Of zo niet, dan bovenaan het scherm geplaatst worden, waar meestal geen relevante informatie staat? PS: zo ook bijvoorbeeld in de docum
Ik gebruik sinds geruime tijd (jaren) een prepaid card, gewoon op tijd voor € 20 herladen en genieten van Proximus.... tot deze zomer. Sinds half augustus krijg ik - telkens wanneer ik tracht een mobiele deinst te bereiken in elk EU-land ONMIDDELLIJK een sms verstuurd dat mijn KREDIET ONTOEREIKEND IS. Dat terwijl de prepaid card € 26 waard was. Op de website staat duidelijk vemeld dat minimum € 1,50 vereist is om bijvoorbeeld "te internetten". Blijkbaar slaagt men er niet niet in om dit probleem op te lossen, als klant kan ik dus ook geen gebruik maken van de beloofde diensten. En ja... alle diensten op de smartphone zijn correct geactiveerd. En neen ik ben niet alleen met mijn probleem. Via het 080022800 kwam ik samen met de operator tot de conclusie dat ik veranderen van provider waarschijnlijk de enige oplossing is. Maar ik geef het nog een kans. Komt er nu eindelijk een oplossing of gaan we er hier ook mee lachen zoals in de PROXIMUSwinkel(s)? Nee toch?
Beste, Ik wens internet en digitale televisie van Scarlet te nemen. Er is echter nog geen telefoonlijn binnen in huis. Voor zover ik begreep moet er een kabel van aan de ingang van de woning waar de kabel binnen moet tot aan de rooilijn een pvc-buis met trekdraad worden voorzien. Ik heb echter nog twee vragen: 1. Welke diameter dient de buis te hebben? 2. Mag de buis ook later, nadat Proximus de aansluiting op straat heeft uitgevoerd, worden ingegraven? Alvast bedank
Sinds een paar weken hebben we problemen met het kijken van TV. Het meest irritante is dat na het exact 4min30 seconden het beeld bevriest op gelijk welk kanaal. Alle bbox 2 en decoder al meerdere malen gereset op aangeven van Proximus helpdesk, maar dit haalt niets uit Als je naar een ander kanaal gaat en dan terugkeert kan je verder kijken, opnieuw voor 4min30 seconden. 2de probleem : Als de decoder een film aan het opnemen is, dan kunnen we niet meer tegelijk live kijken naar deze zender ; er komt dan een zwart beeld
Sinds ik veranderd ben van abonnement, krijg ik geen punten meer.
Hey Toen ik iets wilde betalen via boku kreeg ik de zin 'Uw Proximus account heeft geen aankoopautorisatie' enig idee hoe ik dit weg kan werken?
Ik wil graag mijn mobile nr op een ander bedrijf zetten ,hoe kan ik dat doen ?
Ik krijg mijn gsm nummer niet gelinkt aan MyProximus... Ik kan dus ook niets zien van mijn verbruik of kan mijn favoriete app niet kiezen!! Kan iemand mij helpen ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.