Skip to main content
Beantwoord

Proximus app

  • October 20, 2017
  • 3 reacties
  • 106 Bekeken

De app op mijn gsm werkt niet zo geeft hij in Engelstalig en verbruik blijft op zelfde bedrag staan ondanks dat deze 8 dagen geleden betaald is

Beste antwoord door LorentzV

Stuur jij mij even jouw klantgegevens door via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=55143? Dan maak ik even een dossier aan voor de MyProximus dienst.

Groetjes,
Lorentz.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • October 21, 2017
Hallo Ermi!

Hebt u de app al eens volledig opnieuw geïnstalleerd?

We hebben ondertussen een nieuwere gebruikersomgeving. :)

Groetjes,

Wouter

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 21, 2017
Dit 2x gedaan ook achter gebleven bestanden verwijderd

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • October 23, 2017
Stuur jij mij even jouw klantgegevens door via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=55143? Dan maak ik even een dossier aan voor de MyProximus dienst.

Groetjes,
Lorentz.