Skip to main content
Beantwoord

iPhone 8

  • October 19, 2017
  • 4 reacties
  • 256 Bekeken

sven32
hallo proximus
ik heb op 15 september. een iPhone 8 gereserveerd
wacht er nog altijd op

Beste antwoord door LorentzV

Hey Sven,

Besteld online of via een winkel? Kan je een referentie doorsturen via: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=66237 en/of je klantnummer?

Groetjes,
Lorentz.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • October 19, 2017
Hey Sven,

Besteld online of via een winkel? Kan je een referentie doorsturen via: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=66237 en/of je klantnummer?

Groetjes,
Lorentz.

sven32
  • Auteur
  • Apprentice
  • October 23, 2017
Klanten nr 0....

[Edit Wim: gevoelige privé info verwijderd]

Martin
  • October 23, 2017
Ter info:
het is wel geen goed idee om al je privé gegevens hier voor iedereen te grabbel te gooien!

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • October 23, 2017
Ter info:
het is wel geen goed idee om al je privé gegevens hier voor iedereen te grabbel te gooien!

Inderdaad Martin, ik heb de screenshot dan ook verwijderd.
Via een privébericht aan Het Proximus Team kun je alle nuttige info meedelen, via deze link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679