Skip to main content
Beantwoord

MyProximus

  • October 18, 2017
  • 8 reacties
  • 352 Bekeken

Ik krijg mijn gsm nummer niet gelinkt aan MyProximus...
Ik kan dus ook niets zien van mijn verbruik of kan mijn favoriete app niet kiezen!!
Kan iemand mij helpen ?

Beste antwoord door AntonellaD

Dag Marijke_k,

Ik heb de nodige wijzigingen ingeleid om de gsm in het pack te zetten en de favoriete app te wijzigen naar facebook.

Groetjes,

Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • October 19, 2017
Dag Marijke_k,

Jouw gsm nummer staat op een apart klantenrekeningnummer. Het is niet gekoppeld aan je pack. Is dit de bedoeling zo of mag het in het pack gezet worden?

Het nummer staat nog maar actief sinds gisteren (18/10/2017). Het kan inderdaad wel even duren eer dat alle informatie naar al onze systemen is doorgestroomd.

De favoriete app is momenteel Whatsapp.

Groetjes,

Antonella

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 19, 2017
Dag Antonella,

Mijn nummer mag aan het pack gekoppeld worden. Dit is voor mij makkelijker.
Graag had ik als favoriete app Facebook gekozen.

Mvg Kinnart Marijke

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • October 19, 2017
Hallo,

wat is het gsm nr die u graag wil toevoegen aan uw pack?

Mvg,

Aw

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 19, 2017
Hallo,

Ik heb u een privé bericht gestuurd met mijn nummer.

Mvg

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • October 20, 2017
Dag Marijke_k,

Ik heb de nodige wijzigingen ingeleid om de gsm in het pack te zetten en de favoriete app te wijzigen naar facebook.

Groetjes,

Antonella

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 20, 2017
Bedankt!

Mvg

  • Apprentice
  • October 20, 2017
Ik heb een soort gelijk probleem, sinds zondag kan ik mijn verbruik van mijn gsm niet meer zien via de app en ook niet via de site. Jullie diensten namen contact op en blijkbaar stond mijn nummer nog aan een ander e-mail gelinkt en ze zouden deze verwijderen maar tot op vandaag kan ik nog steeds niets zien. 😞

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • October 21, 2017
Hallo Ilse ,

Kan je via het onderstaand link je klantrekeningnummer enof gsmnummer in een privébericht even doorsturen?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.

Groetjes,

Aziz