Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Aangezien ik al sinds 1,5 jaar (sinds ik klant ben bij jullie), weinig of geen gehoor krijg i.v.m. mijn klacht, probeer ik het eens op deze manier. Ik heb sinds het begin technische storingen gehad (geregeld uitvallen van internetverbinding). 1,5 jaar later heeft 1 van de zovele technici die ik aan de lijn heb gehad het lumineuze idee gehad om de box (die ik ook nog zelf ben moeten gaan halen) te laten vervangen . Mijn technisch probleem is hierbij eindelijk opgelost. Maar ik ben uitermate teleurgesteld over de manier waarop mijn klacht is behandeld. Hieronder de belangrijkste punten: 1) Er zou iemand langskomen om uit te zoeken wat nu de technische storing veroorzaakte. Ik maak mij die dag van de afspraak dus vrij, maar er komt niemand opdagen. Ik bel naar de klantendienst, maar daar weten ze van niets en kunnen ze de technicus niet bereiken. Ik moet uiteindelijk zelf nog eens bellen om een nieuwe afspraak te maken. 2) Al die keren dat ik gebeld heb om mijn klacht in te dienen (en
Hallo, Is er dit jaar opnieuw een eindejaarsactie op komst zoals verleden jaar waar nieuwe klanten een nieuwe TV, PS4 pro of Sonos One speaker krijgen als welkomgeschenk?
Kan ik op een bbox 3 een vpn server instellen? En zo ja, hoe doe ik dit precies? Ik ben niet echt een computerexpert, dus hoe meer details, hoe beter. Volgen een artikel dat ik vond op het internet zou het mogelijk zijn de bbox 3 zelf als vpn-apparaat te gebruiken.
Vroeger was het mogelijk om online in de film-catalogus te zoeken welke films beschikbaar waren (werkte veel handiger dan in het tv-menu te zoeken). Nu vind ik de catalogus echter nergens meer terug online. Alhoewel het niet mogelijk is om een film online te huren, zou het toch moeten kunnen om in de catalogus te zoeken en deze dan later in het tv-menu van de decoder te huren.
Op woensdag 30 oktober had ik een Happy House-bezoek om mijn oude modem en decoder te vervangen.Ik was van plan om een tweede decoder te huren, en vroeg de technieker of hij mij dat in orde kon maken, maar dat was blijkbaar niet mogelijk.Hij zei wel dat ik de oude decoder nog even kon laten insteken, tot ik een tweede decoder zou huren.Nu zie ik op mijn laatste factuur dat er mij al een tweede decoder word aangerekend?Dus blijkbaar heeft hij dat toch wel doorgegeven, maar dan zonder mijn oude decoder te vervangen.Dus nu zit ik wel nog met mijn oude decoder, wanneer word die dan dan vervangen?Jullie komen speciaal langs om oude decoders te vervangen, en dan doen jullie dit niet?Moet ik dan weer een dag verlof nemen wanneer ze mijn oude decoder komen vervangen?Vind dit toch maar een rare manier van werken. In plaats van mij dan gewoon ineens 2 nieuwe decoders te installeren...
Na 1,5 jaar proberen lukt niet niet om 1 avond zonder technische problemen ( proximus noemt dat blokjes) TV te kijken. Alle technische onderdelen (router-decoder enz…. ) is ondertussen al 2 soms 3 keer vernieuwd Het is ongehoord hoe de telefonische hulpjes elkaar telkens tegenspreken. Het is dan ook nog niet mogelijk om Proximus een officiële klacht over te maken. Alleen via dit forum dat absoluut niet officieel is en bovendien voor iedereen leesbaar. Ik stel voor om niet meer te betalen tot het eindelijk werkt.
Hallo, Iemand heeft ergens een auto “Mustang” te koop aangeboden en mogelijks een verkeerd gsm nummer opgegeven. Namelijk dat van mijn echtgenote. Sedert 6 dagen wordt mijn echtgenote nu meerdere malen gebeld , en sms berichten gestuurd, op haar gsm . De eerste oproep hebben we beantwoord dat we niets te koop aan te bieden hebben maar de oproepers blijven verder doen. Het houd niet op. Al deze oproepnummers hebben we geblokkeerd maar ze herbeginnen steeds met nieuwe nummers. kan Proximus hierin tussen komen en de oproepers lokaliseren . De klantendienst geeft ons gewoon de raad om een nieuw nummer te vragen, wat uit den boze is . Dit slaat nergens op maar is enkel een onkundig antwoord . Hoe kan Proximus hierin tussen komen . Met vriendelijke groeten, Jean Paul De Raedt Per. 026764 ( gepensioneerd personeelslid )
Beste, Op 4 september hebben we telefonisch een aanvraag ingediend voor een nieuwe aansluiting bij Proximus (nieuwbouw woning). We hebben eveneens het pakket Familus (internet + tv + vaste telefoon) besteld. Eerst dienen er graafwerken te gebeuren om de kabel binnen te brengen. Hiervoor is Proximus langs geweest op 20/09, 03/10, 17/10, 28/10, 04/11, 06/11. De eerste keer had men de nodige documenten niet om te mogen graven (gevolg: graafwerken uitgesteld met 2 weken). De volgende keren kon men de kabel onder de stoep niet vinden (gevolg: telkens uitstel van de werken). Men komt dan een aantal keren opnieuw graven totdat de laatste ploeg op 06/11 eindelijk de kabel vindt! Hoera! Tijdens heel deze periode liggen het voetpad en het fietspad opgebroken. Men gebruikt dan signalisatielinten e.d. van ons om de put ‘tijdelijk’ af te spannen. Dit zonder duidelijke verlichting en aanduiding voor eventuele voetgangers of fietsers. In eerste instantie vind ik het niet normaal dat wanneer men derge
Hallo, Ik heb onder mijn klantennummer 2 GSM abonnementen.1 voor mezelf en een voor m’n vrouw.Voor dat van mezelf heb ik geen enkel probleem met de public wifi.Voor dat van m’n vrouw werkt het ding niet.Toen het nog smart wifi noemde werkte dit wel.Nu wordt een login en paswoord gevraagd als je de public wifi wenst te gebruiken.Zij heeft een Iphone 10. De Myproximus app werd reeds opnieuw geïnstalleerd.De stappen gevolgd volgens de website https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-op-een-hotspot/hoe-surfen-op-een-hotspot.html Helaas lukt het niet om de toepassing correct te gebruiken terwijl dit wel in haar abonnement zit. Kan iemand tips geven om dit correct te kunnen configureren a.u.b. Met dank
Beste , Mijn zoontje heeft herlaadkaart Proximus , ik heb herladen zodat kaart actief blijft en nummer behouden . Echter nu ik voor men zoontje een abonnement wil afsluiten bij mobile vikings met nummeroverdracht , nu beweren ze dat jullie het tegenhouden en de kaart op non actief zetten . Het nummer is 0479/20.**.78 Dit wil men zoontje behouden maar met mobile vikings en niet meer proximus Zou proximus dit in orde kunnen maken aub . Alvast hartelijk dank Vriendelijke groeten (De mama) Inge bos
Sinds kort kunnen we geen ondertitels meer activeren bij het afspelen van opgenomen Vlaamse programma's . Als slechthorende is dit een enorm probleem . Hoe kan dit opgelost worden ?
Goedemorgen, Ik heb zonet mijn BBOX 3 mogen ontvangen via de post als vervanging van mijn BBOX2. Moet ik in de BBOX 3 mijn paswoord nog aanpassen voor het maken van de internetverbinding, of is dit reeds standaard aangepast geweest door Proximus aan het paswoord dat ik op dit moment nog gebruik in mijn BBOX2, m.a.w. ik hoef niets meer aan te passen voor het opzetten van de internetverbinding Bedankt. Mvgr Geert
Dus, ik neem speciaal een dag vrijaf zodat de installateur langs kan komen tussen 8 en 5. Ik wacht tot 5:30 en bel naar de helpdesk om te vragen waar hij blijft. "Geen zorgen meneer die komt ten allerlaatste tegen 8 uur". Al geïrriteerd zeg ik mijn afspraken van die avond af om te wachten op de installateur. Nu, half 9 en nog steeds niemand. En wat nog het ergste is is dat ik geen enkel seintje krijg gedurende de hele dag. Het minste wat je voor je nieuwe klant kunt doen is deze met een minimum aan respect behandelen. Klantenservice een dikke vette 0, bedankt om mijn tijd te verspillen Proximus.
Ik heb maandag een gsm met abonnement afgesloten via de site. Er stond op levering 19 november. Ja ik weet dat is wat optimistisch maar ja. Ik dacht dat is gemakkelijk moet ik niet naar de winkel. Nu blijft mijn bestelling op voorbereid staan. Kan iemand zeggen hoe lang dit meestal duurt. Ik heb al verschillende keren gebeld en gechat met de klantendienst maar die kunnen of willen niet helpen. Ik ben jaren telenet klant en dacht dat die klantenservice erg was maar proximus is toch nog erger. Heeft ieland tips
Sinds een maand of mss wel langer probeer ik via proximus een doorschakeling op mijn vast te lijn te krijgen naar mijn gsm . Telkens wanneer men de doorschakeling erop zet klinkt er een bezettoon. Haalt men die eraf werkt de vaste lijn weer normaal. Ik heb hiervoor al verschillende techniekers aan de telefoon gekregen maar geen 1 van hen lijkt het serieus te nemen. Er is 1 technieker die is langsgekomen en die verklaarde dat het aan een optie ONE CALL lag. Ik moest dus terug contact opnemen met de commerciele dienst. Zoals jullie allemaal wel ervaren hebben bellen ze jou niet terug binnen de 24h , ook niet binnen de 48 h nooit eigenlijk dus haal die domme reclame van jullie website. Die chat werkt ook blijkbaar niet want de mensen die antwoorden doen toch niets met de informatie , via telefoon lachen ze je uit of ze testen de lijn val je weg en heb je net 30min voor niets aan de lijn geweest want terugbellen doen ze niet. Ik zou dus graag zoals ik jullie al via telefoon , via chat, via
Hallo 1 december verhuizen we van ons huidige huurhuis naar het huis dat we onlangs aangekocht hebben. De opzeg van ons huurhuis loopt echter nog tot 31/12. Graag hadden we dus van 1-31/12 op beide locaties internet gehad. Wat is de beste manier om dit te doen? Als ik kijk bij de optie ‘verhuizen’ zie ik daar geen mogelijkheid toe. Alvast bedankt! Simon
Ik heb gisteren een prepaid kaartje van jullie gekocht .. gedaan wat er op de kaart vermeld staat maar nog staat er geen service met deze simkaart !! Wat moet ik doen?
ik kan mijn afspraak van vandaag met een technieker voor mijn fiber aansluitingniet niet zien in my proximus. ik hoop dat die afspraak nog steets doorgaat?danny
Heb vorige week bij proximus Turnhout een iPhone 11 besteld.Nu een week later is die er nog niet.Wanneer komt die bestelling binnen Het is dringend mijn andere gsm doet het niet meer zo super.
Beste, De Pickx app werkt niet bij mij. Wanneer ik inlog krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan Pickx. Ook via de browser werkt het niet, ik kan inloggen maar er is niets te zien. We hebben een tuttimus account dus dit zit er normaal in inbegrepen. mvg
Beste, net de app geïnstalleerd om mijn mobiele telefoon, om aan te melden heb ik mij opnieuw ingeschreven met de aanvraag van een nieuw wachtwoord omdat het zodanig lang geleden was dat ik mijn login vergeten ben. nu heeft het nieuwe login het oude overschreven en kan ik mijn facturen niet meer bekijken. De aanvraag van beheerder geeft me de melding dat je dit kan instellen door het klantnummer in te geven die op de factuur vermeld staat. Door het nieuwe account kan ik geen factuur meer bekijken en ik ontvang geen facturen per mail (krijg dit enkel een melding via sms). hoe geraak ik aan mijn eigen klantnummer om mezelf beheerder te maken? alvast bedankt!
Ik heb een myproximus account maar als ik me probeer in te loggen met de pickx app krijg ik steeds dezelfde foutmelding.Samsung galaxy a70
Heb sinds kort een Onepluys 7 Pro maar kan Volte niet activeren ...wanneer geeft Proximus obersteuning voor dit toestel?
Beste, De Pickx app werkt niet bij mij. Wanneer ik inlog krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan Pickx. Ook via de browser werkt het niet, ik kan inloggen maar er is niets te zien. Ik heb een nieuw abonnement (epic combo) sinds 21/08, dit heeft nog niet gewerkt. Vriendelijke groeten, Maarten
Hallo, ik heb een brief ontvangen van Proximus waarin gemeld wordt dat mijn oude BBOX2 vervangen gaat worden door een BBOX3 die ik binnenkort door de post ga ontvangen. Nu heb ik een vraag daaromtrent. Werkt deze BBOX3 nog met mijn “ oude “ V4 TV decoders ? Ik heb namelijk nog geen bericht gekregen van Proximus dat mijn 2 TV decoders ook gaan vervangen worden door een recentere versie. Ik hoop dus maar dat ik deze TV decoders nog ga kunnen gebruiken met mijn BBOX3 Bedankt Mvgr. Geert
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.