Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hallo iedereen! In dit topic stellen we graag het (nieuwe) Proximus forum team kort voor! Wie zijn ze? Wat doen ze? Wat drijft hen? Ik zal hier de kickoff geven: Ik ben Thomas, community manager hier op het forum en afkomstig van Antwerpen. Ik houd me bezig met de goede gang van zaken op het forum en zorg voor een vlotte samenwerking tussen onze forum gebruikers, de moderators & de community managers. De technische ondersteuning laat ik over aan de experts, hoewel ik het soms niet kan laten hier en daar te helpen waar ik kan (I confess 😇 )! Binnen Proximus houd ik me verder ook bezig met call deflation en data analyse. Buiten Proximus ben ik een echte 'geek' en 'foodie'. Ik houd van technologie, astronomie, geschiedenis, reizen en uit eten. Hier gaat dan ook al mijn tijd naartoe. ☺️ In de volgende dagen zullen ook de andere Proximus forum leden zich hier voorstellen!
Fantastisch Je hebt de weg naar het Proximus forum gevonden! Hier kan je contacten leggen met de Proximus Community, antwoorden vinden op jouw vragen en ook andere gebruikers met raad en daad bijstaan. Voor je verder gaat, willen we je graag wegwijs maken op het forum en je de regels toelichten. Op die manier zorgen we ervoor dat het forum voor iedereen even leuk blijft. Heb je een vraag of een probleem? Misschien werd jouw vraag al eens gesteld… Kijk eerst na of jouw vraag niet al gesteld werd door een andere gebruiker. Je kan dit doen door de zoekfunctie van het forum te gebruiken of door te surfen naar de categorie die het beste aansluit bij jouw vraag. Wees duidelijk De andere forumleden willen je met plezier helpen. Maar om dat te kunnen, moet je je probleem wel goed omschrijven. Plaats steeds je bericht in de juiste categorie, kies voor een duidelijke titel en geef zoveel mogelijk details mee in je bericht. Je kan ook enkele tags toevoegen, zo wordt je bericht sneller gevonde
Om alles in verband met de MyProximus-app te bespreken: gebruik, afbeeldingen, widgets, problemen,...
Wanneer u via WIFI kunt streamen met de nieuwe Proximus TV app, maar niet via Mobiele Data/4G, dan is dat waarschijnlijk omwille van de Location Permission. Om Mobiele Data te kunnen streamen, moet de applicatie toegang hebben tot uw locatie om er zeker van te zijn dat u zich in Europa bevindt. Als u problemen hebt, kunt u de volgende stappen volgen om het probleem op te lossen: 1. De applicatie verwijderen 2. Installeer de app opnieuw 3. Verbreek de verbinding met WIFI om zo te verbinden met Mobiele Date/4G 4. Open de applicatie en log in 5. Wacht tot de startpagina volledig geladen is, dit zou er zo moeten uitzien: Volledig geladen betekent dat de categorieën ‘Nu op TV’ en ‘Mijn Opnames’ allebei inhoud bevatten. 6. Klik op een item in de ‘Nu op TV’ lijst om te beginnen met streamen op 4G. 7. Als u Locatie Diensten niet op uw iOS-apparaat of of op de applicatie heeft geactiveerd, krijgt het scherm met de vereiste toestemming waarin wordt uitgelegd waarom we uw locat
Goeiemiddag iedereen! Ik wil jullie welkom heten in ons topic ivm de V7 decoder. Graag wil ik even benadrukken dat alles wat hier van feedback zal verschijnen strikt geheim en vertrouwelijk is. Laat jullie gaan zou ik zeggen 😉 @pcrispey 17627 @p @Guy V
Voor alle opmerkingen of vragen ivm TV Replay/TV Replay+ en andere functies kunnen jullie in dit topic terecht.
Voor alle opmerkingen of vragen ivm bestaande applicaties op de decoder (of nog niet) kunnen jullie in dit topic terecht.
Voor alle opmerkingen of vragen over de decoder zelf, de LED's of bepaalde knoppen of opties aan de decoder kunnen jullie in dit topic terecht.
Voor alle opmerkingen of vragen ivm de afstandsbediening kunnen jullie in dit topic terecht.
Voor alle opmerkingen of vragen ivm de spraakassistent kunnen jullie in dit topic terecht.
Hallo, Waarom zetten jullie een limiet voor mobiel de Pickx app te gebruiken(1Gb) ? Dit is veel te rap opgebruikt… Jullie hebben net een schitterende app, ik zou hier meer gebruik van willen maken, en mijn databundel van (binnenkort) 15Gb is hier perfect geschikt voor, maar toch wordt dit afgeblokt door deze rare limiet… Gebruik dit als een tip Proximus!! ;-)
Ik heb een werk-laptop en een desktop thuis. Wanneer ik bestanden in de cloud opsla, krijg ik niet alle bestanden te zien op de andere pc, zelfs na synchronisatie van beide. Geen idee hoe dit zou komen?
Ik heb vandaag mijn PIN 3x verkeerd ingegeven, dus moest PUK code opzoeken. Deze gevonden, maar nu heb ik het volgende probleem: de gsm vraagt de PUK code, erna vraagt hij een nieuwe PIN code, dan vraagt hij de nieuwe PIN code te bevestigen…… en dan gaat hij terug naar het scherm om de PUK in te geven! (met waarschuwing dat ik hem nog maar x keer mag ingeven nu..). Nooit meegemaakt, en niets over te vinden online. Hoe komt dit, en hoe kan ik nu mijn telefoon unlocken? Dankjewel! Ann
Hier ook al een tijdje slecht internet. mensen met telenet en orange klagen er ook van. mss problemen met de kabels in de straat?
Probleem: zoals in beschreven in de titel. klant nr: 6********
Hallo, Ik ben recentelijk verhuisd naar een nieuw appartement waar ik een modem deel met andere bewoners. Toen ik Destiny 2 wou spelen kreeg ik vaak de meldingen 'error code cabbage', ik heb meerdere keren informatie hierover opgezocht op het forum en online maar dit zijn vrij oude topics of voor consoles en ik weet niet of deze nog vertrouwhaar en/of up-to-date zijn. Ik bezit een o-box 3V modem van Technicolor met de inlog gegevens maar durf zelf hier niet aan te komen omdat ik hier weinig vanaf weet.
Beste,Ik ben al even aan het trachten onderstaand probleem op te lossen.Ik wens een email vanuit ****@gmail.com) via BCC te versturen naar onze 123 BIN leden, waarvan een 15-tal een skynet of proximus adres hebben. Dit lukt voor al onze leden behalve voor die met een skynet/proximus account en krijg ik een error message:Reporting-MTA: dns; googlemail.comArrival-Date: Fri, 25 Oct 2019 07:14:46 -0700 (PDT)X-Original-Message-ID: <CABnQKTdzGB4XqzTi9sLfayEJ-5irseq52zY7vN=TAWDKe+=2eQ@mail.gmail.com>Final-Recipient: rfc822; ****@skynet.beAction: failedStatus: 4.4.1Diagnostic-Code: smtp; The recipient server did not accept our requests to connect. Learn more at https://support.google.com/mail/answer/7720 [mx101.skynet.be. 195.238.22.25: 421 #4.4.5 Too many connections from your host. ] [mx101.skynet.be. 195.238.20.25: 421 #4.4.5 Too many connections from your host. ] [mx201.skynet.be. 195.238.20.25: 421 #4.4.5 Too many connections from your host. ] [mx201.skynet.be. 195.238.22.25: 421
Pickx app werkt niet, kan niet inloggen
Het beeld valt soms weg, op de smart-phone blijft het cirkeltje draaien en het is niet weer weg te krijgen, alles zit vast. Niks helpt nog. Na verloop van tijd komt het vanzelf terug goed. Wat is dat nu weer?
Hallo, Ik heb enkele waardebonnen bekomen door het inruilen van mijn premium punten. Volgens de bon kun je deze online enkel inwisselen voor "toestellen" niet voor accessoires. Ik had graag een portable dvd speler gekocht ermee. Dit lijkt mij een "toestel", echter wordt dit beschouwd als accessoire. Ik ging al naar een proximus center maar daar kun je dit niet kopen. Is er een manier om dit toch te kunnen kopen met mijn waardebonnen?? Misschien online bestellen en betalen in de winkel??
Ik kreeg net een sms van proximus dat ik nog 148MB over heb van de 1gig mobiele data voor de pickx app. Ik heb nog nooit de pickx app gebruikt via mobiele data, alleen via wifi en in dit toestel zit geen simkaart dus van dit toestel kan het zeker niet zijn. Heb op alle toestellen mijn mobiel data verbruik per app nagezien en nergens is ook maar 1 megabyte verbruikt door de pickx app. Vraag me dus af vanwaar dit verbruik zou komen.
sedert gisteren staan de opnamen en geplande opnamen op mijn pickx (dus op de computer) vergrendeld voor opnamen van -16, ik heb het kinderslot niet ingesteld, en op de tv staan die niet als vergrendeld. Als je er op klikt komt erop kinderslotcode (zelfde code als je een film huurt lukt) invullen en dan wordt die ontgrendeld voor 10 minuten. Ik heb niet geprobeerd als je dan effectief maar tien minuten kan kijken. Raar want het is maar sedert gisteren dat dit gebeurd en niet op de tv.
Beste, Momenteel hebben wij enkel TV + Internet. We zouden graag overschakelen naar het Epic Combo pakket. Maar als bestaande klant (+20 jaar) zou ik ook graag genieten van de cadeau die je hierbij krijgt. Anders kunnen we beter overschakelen naar een Pakket van Telenet. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten,
Ik heb momenteel geen lopende producten meer bij Proximus maar wel nog een myproximus account. Ik zou megraag een nieuw mobiel abonnement aanschaffen met de huidige webkorting. Dit lijkt te lukken, maar dan komt de voorlaatste stap waar staat dat ze de simkaart naar een oud adres willen sturen. Ik kan dit zelf nergens aanpassen. Aangezien ik geen producten meer heb kan ik zelfs het facturatieadres niet meer zien. Heeft iemand hier een oplossing voor? Een nieuwe simkaart op een fout adres laten leveren is niet echt zo handig ;)
We krijgen op de tv app de melding dat we de code voor het kinderslot moeten ingeven om een zender te bekijken. 1234 werkt niet, en we hebben nooit een andere code ingesteld. Iemand een oplossing?
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.