Skip to main content
Vraag

geen service

  • November 21, 2019
  • 3 reacties
  • 132 Bekeken

Ik heb gisteren een prepaid kaartje van jullie gekocht .. gedaan wat er op de kaart vermeld staat maar nog staat er geen service met deze simkaart !! Wat moet ik doen?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • November 21, 2019

Heb je ze ook al geregistreerd > klik hier

NB: morgen komen de proximus medewerkers weer op het forum langs.


  • Auteur
  • Newbie
  • November 21, 2019

Ja heb ik al geprobeerd en lukt miet! Ik hebt btw geen Belgiës eID huppelepup en die andere doen het niet

ik kom zelf uit Nederland mischien heeft dat ook nog verschil! Maar lijkt me niet?


Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • November 21, 2019

Zoals reeds aangestipt door @Martin zal u spijtig genoeg naar een lokaal Proximus center/verkooppunt moeten te gaan, indien identificatie via e-id, bancontact of sms vanaf een andere op uw naam geregistreerd GSM-nr (= abo met klantnr) niet mogelijk is 

https://www.proximus.be/nl/id_ar_poslocator/particulieren/producten/webshop/vind-een-proximus-shop.html?lng=5.276350600000001&lat=50.6952257&place=4300,%20Belgium