Skip to main content
Vraag

levering nieuwe gsm

  • November 20, 2019
  • 3 reacties
  • 678 Bekeken

Ik heb maandag een gsm met abonnement  afgesloten via de site. Er stond op levering 19 november.  Ja ik weet dat is wat optimistisch maar ja. Ik dacht dat is gemakkelijk moet ik niet naar de winkel. Nu blijft mijn bestelling op voorbereid  staan. Kan iemand zeggen hoe lang dit meestal duurt. Ik heb al verschillende  keren  gebeld en gechat met de klantendienst maar die kunnen of willen niet helpen.  Ik ben jaren telenet klant en dacht dat die klantenservice erg was maar proximus is toch nog erger. Heeft ieland tips

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • November 21, 2019

@bart10504 Ik zie dat de levering inmiddels is voltooid. Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • Newbie
  • November 21, 2019

Hoi ja de gsm is geleverd. Nu nog de overstap naar Proximus. Toch blijft op my Proximus staan dat de bestelling nog wordt voorbereid

 


KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • November 22, 2019

Dag Bart10504
De activatie van het gsm-nummer zal vandaag uitgevoerd worden.
Mvg, Koen