Skip to main content
Vraag

login niet gekoppeld aan pickx account.

  • November 18, 2019
  • 6 reacties
  • 162 Bekeken

Ik heb een myproximus account maar als ik me probeer in te loggen met de pickx app krijg ik steeds dezelfde foutmelding.

Samsung galaxy a70 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

  • November 18, 2019

Kan je dit nog eens opnieuw proberen? De koppeling zou nu juist moeten staan :wink:


  • Auteur
  • Newbie
  • November 18, 2019

Werkt perfect nu bedankt. Hoe kont het eigenlijk? Heb het op al men accounts voorgehad. Ouders ook.


  • November 18, 2019

Het is inderdaad een probleem dat jammer genoeg vaker voorkomt, maar de betrokken teams zijn ernstig op zoek naar een oplossing hiervoor.
Nog eventjes geduld, en tot zolang kunnen jullie op ons rekenen om dit gauw in orde te brengen :sunglasses:


  • Newbie
  • November 21, 2019

Hallo ik heb het ook dat mijn login niet gekoppeld is aan my proximus account. Kun je mij helpen aub?


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • November 21, 2019

@moel1204 

je account is gekoppeld.

Kan je de app eens uittesten?

 

Geert


  • Newbie
  • November 21, 2019

Top! Merci tis inorde! Grts!