Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
28/10 gebeld om aan te geven dat ik bestaand proximus abo wil overzetten naar nieuwbouw aangeven dat de effort minimaal zou zijn , oranje kabel ligt en ze zijn het fiets pad aan het opbreken dus het graafwerk is echt beperkt ze zouden mij opbellen op 30/10 - niks gehoord teruggebeld op 02/11 oh ja een probleem met loggen van de aanvraag , ze bellen u op vandaag - nooit niet teruggebeld vandaag op 06/11 om 08:00 terug gebeld , nog eens het verhaal gehoord dat er een probleem was met het ticket en dat ze zouden terugbellen ( 17:33 ) weer niks Wat kan ik nog meer doen ? opzeggen ?
Probeer al weken in te loggen op Myproximus, zowel via pc als via de app is dit gewoon onmogelijk. In het verleden was dit echter nooit een probleem. Bij inloggen op pc word ik doorgestuurd naar de volgende link met daaropvolgend een prachtig wit scherm " https://www.proximus.be/eservices/wps/myportal?clearProfile=true" " Heb meerdere browsers en pc's geprobeerd en cache leeggemaakt maar steeds wit scherm. De app weer eenzelfde verhaal. Probeer al weken mijn verbruik of mijn product te raadplegen maar steeds dezelfde melding "deze dienst momenteel niet beschikbaar, probeer later nog eens ". Ondertussen is deze "probeer later nog eens" al weken aan de gang, sterk. Tegelijkertijd is mijn factuur wel gestegen maar kan ik niet eens nakijken van welk product in gebruik maak, laat staan dat ik mijn verbruik kan nakijken. Graag een snelle reactie dat ik eindelijk kan inloggen en een reden kan zien achter mijn gestegen factuur (wat volgens mij ook weer onmogelijk is), anders z
gisteren heb ik een nieuwe router gekocht om sneller internet te verkrijgen. ik test mijn internet in de hoop dat het verbeterd is. nu kom ik erachter dat er een snelheidslimiet op de modem staat. Mijn internet heeft dus dezelfde snelheid als ervoor. weet iemand hoe ik een hoger limiet kan krijgen? of geen. kan ik ook misschien een andere modem kopen in plaats van de b-box 3 die beter is?
hi, waarom is de film The Usual Suspect met Kevin Spacey door Q2 niet geschrapt van hun programmatie van vrijdag 10/11 / 20u35? mvg
Ben verleden maand overgeschakeld op familus , had voordien internet en telefoon met affinity voordeel. Doordat we verplicht waren om over te schakelen naar familus om van dit voordeel te blijven genieten heb ik dat dan ook gedaan. Toen ik het contact telefonisch afsloot en er daarna een mail van kreeg zag ik dat er een all entertainment bundel bijstond , iets wat ik zeker niet gevraagd heb. Na reeds driemaal telefonisch contact te hebben met de klantendienst ( de laatste persoon heeft er een dossier voor geopend ) zie ik op my proximus dat dit nog altijd niet is veranderd ?? De laatste telefoon is van 14 dagen geleden. Ik zou nu toch graag eens weten hoever dit nu staat.
Er werd mij een vierde decoder beloofd door een operator van een of ander uitbestedingskantoor(bij drukte bij proximus zelf word je automatisch doorverbonden) . Totaal gefantaseerd verhaal werd mij op de mouw gespeld om welke reden mag God weten, maar was allang blij met de vierde decoder, want de limiet is 3 decoders per modem. Zou helemaal goed komen zei ze zelfs gratis want vier decoders kan immers niet. Niet dus , maar het is me wel telefonisch toegezegd, dus lijkt me dit rechtsgeldig en zou dit op de een of andere manier goedgemaakt moeten worden. Maar daar gaat het me allang niet meer om. Altijd goed geholpen geweest door het Proximus team, maar voel me nu wel een beetje aan mijn lot overgelaten . Heb nog mails laten sturen naar de operators die ik al aan de lijn had, om dit recht te zetten, want wss is nu een verkeerde operator berispt omdat ze bij proximus niet kunnen zien wie me belogen heeft. Het gesprek stond niet geregistreerd bij mijn account. Heb nu dus mijn telefoongeg
Beste, hoe is het mogelijk dat operatoren bij klantendienst telefoon neergooien? Wij bellen voor een probleem, men kan niet helpen en dan gooit men de telefoon maar neer. Is dit onbekwaamheid? Ik dacht dat proximus een degelijke deftige firma was die "bekwame" mensen tewerksteld. Als men je al bij klantendienst NIET helpen kan en een klachtenbrief ook NIET helpt. HOE kan men dan constructief aan een oplossing werken zonder over te gaan van operator??? MVG Sven
Beste ik heb vandaag een brief gekregen ivm een openstaand saldo, ondertussen zijn hier al aanmaningskosten bijgerekend. Echter weet ik niet van waar deze kosten komen? Ik ben al enkele maanden weg bij Proximus en ik heb al mijn betalingen via Zoomit afgehandeld. Dit is per direct dat ik deze betaal. Dus vanwaar komen deze kosten? hoydonckx apollonia
Hi Stel ik koop een Proximus Pay&Go kaart van 10 euro waar er 100 MB data volume opzit. Moet ik dan maandelijks geld opzetten om die 100 Mb data volume te hebben of wordt deze iedere maand gereset zelfs als ik simkaart niet oplaad met extra geld. Stel in maand 1 gebruik ik 10 MB van de 100, heb ik dan in maand 2 terug 90 MB ter beschikking zonder bij te laden of is deze 100 MB data enkel gelding voor maand 1 en als ik in maand 2 terug data volume wil, moet ik geld bijladen? Bedoeling is om simkaart te gebruiken in een GPS tracker met simkaart voor de wagen. Dit toestel verbruikt niet veel data en zou vb om de 6 maanden geld bijzetten zodat simkaart niet wordt gedeactiveerd. Maar ik heb wel altijd die data volume nodig, ik moet dus iedere maand een 3G/4G verbinding kunnen maken. Mvg Dimitri
Ik heb sinds 23/11/2016 een Apple Iphone 6S met 16 GB. Als ik nu mijn contract verbreek, hoeveel verbrekingsvergoeding zou ik dan nog moeten betalen? Ik kan heel wat afschrijvingstabellen terugvinden, nergens staat die iphone 6s ertussen... De tabel die ik kreeg kan ik niet meer vinden...
Hoe bestel je de Iphone x met abonnement als je al Proximus klant bent ? Al 2 x gebeld met Proximus en daar weten ze het niet... via de website lukt het niet
Een paar weken geleden was mijn geld op mijn herlaadkaart ineens op terwijl ik niet veel belde en niet op het internet ging. Nu krijg ik elke dag een bericht dat mijn krediet ontoerijkend is, maar mijn 3G staat niet op en ik vind nergens waar er automatisch geld af kan gaan. Ik kan ook niet op mijn myproximus om te kijken waar het aan ligt. Kunnen jullie mij helpen?
Het is nu al de 2e keer op korte tijd dat ik mijn 2GB mobiel data verbruik onbewust overschreden heb. Nu zit ik weer al met een extra bedrag van meer dan 30 euro. Ik heb dat bedrag overschreden op 24/11. Mijn eerste sms kreeg ik pas op 30/09 om 09 uur 's morgens met de melding dat ik mijn abonnement met 10 euro was overschreden. De vorige keer heeft het ook meerdere dagen geduurd eer ik de sms had ontvangen. Ik krijg trouwens nooit een sms dat mijn limiet is bereik terwijl het wel staat aangeduid in mijn configuratie. Op jullie website heb ik gezien dat jullie ten laatste na 11 uur de sms verzenden. Kunt u me dan een verklaring geven waarom dat bij mij 6 dagen heeft geduurd? En ondertussen mijn rekening maar aandikken... Via de MyProximus website kan ik 500MB extra data kopen voor 5euro. Al 2 keer geprobeerd, maar dat verandert niets aan mijn verbruik. Ik lees hier vandaag dat die optie blijkbaar niet beschikbaar zou mogen zijn voor mijn type abonnement. Dus het zal w
Mijn verhaal: De situatie: geen synchronisatie meer op de VDSL-lijn dus geen netwerk en TV meer ik sta met een eigen router op de lijn (Fritzbox 7490 met gewiteliste firmware) de BBOX (toen de 2) hangt er naast om indien problemen terug op de lijn te plaatsen. Dus ik plaats de bbox 2 op de lijn die eveneens niet synchroniseert en neem contact op met de helpdesk. Een vriendelijke dame aan de lijn doet al het mogelijke op afstand maar krijgt de verbinding niet terug in orde en meldt dat er een technieker gestuurd wordt om het probleem na te kijken op 28/08/2017. En dan begint de miserie. De technieker vertelt vertelt mijn vrouw dat het probleem in mijn installatie zit en trekt de rj 11 die de telefoon koppelt met de telefooncentrale van de fritzbox uit . Wat volgens mij zeer onwaarschijnlijk is want deze is op de telefoonaansluiting van de ntp2007 aangesloten en is via de dsl splitter gescheiden van het vdsl signaal. Vervolgens wordt mij een rekening opgestuurd met als vermelding
Ik heb al verschillende keren dezelfde melding ontvangen toen ik contact wou opnemen met een bepaald email adres. Zie mail failure die ik terug krijg. hoe kan dit worden opgelost? Dit is voor zover ik weet een legitiem mail adres en spam heb ik hiervan nog nooit ondervonden het rare is dat zij wel kunnen mailen naar mij met dit adres terwijl ik niet terug kan mailen. The following message to was undeliverable. The reason for the problem: 5.1.0 - Unknown address error 554-'5.7.1 : Client host rejected: Netblock known for sending spam. Please use your providers smarthost to send mail' Reporting-MTA: dns; mailsec102.isp.belgacom.be Final-Recipient: rfc822;info@velomobiel.nl Action: failed Status: 5.0.0 (permanent failure) Remote-MTA: dns; [94.142.245.145] Diagnostic-Code: smtp; 5.1.0 - Unknown address error 554-'5.7.1 : Client host rejected: Netblock known for sending spam. Please use your providers smarthost to send mail' (delivery attempts: 0)
heeft er nog iemand het volgende probleem: wanneer ik mijn telefoon niet kan opnemen krijgt de beller het bericht dat mijn telefoonnummer niet in gebruik is; heb al een paar keer geprobeerd de welkomtekst te wijzigen maar zonder resultaat, recent heeft een kennis mij nog gevraagd of ik van telefoonnummer veranderd was...
Hallo, weet er soms iemand wat gedaan als een Proximus Smart-Wifi netwerk geen connectie met internet maakt. Ik ken Apache als webserverclient op Debian of Ubuntu dus ik versta uit de error (zie screenshot) dat er correct verbonden is maar dat de portaalsite van fon geen internetverbinding tot stand kan brengen. Ik heb mijn toestel opnieuw geconfigureerd én mijn fon-credentials succesvol gewijzigd maar krijg nog steeds dezelfde melding. Als er iemand tips heeft? Thx.
op 19/10 heb ik 30 belminuten bestelt om te gebruiken vanaf mijn vaste lijn (tijdens de piekuren) Deze werden gebruikt door proximus ! vanaf mijn gsm (welke ik niet nodig heb aangezien ik mijn maandelijks verbruik in mijn pack niet kan opgebruiken) Ik wil die 30 belminuten gebruiken tijdens de piekuren vanaf mijn vaste lijn. Kan dit nog rechtgezet worden? Heb vandaag 31/10 terug 30 belminuten bestelt om te gebruiken vanaf mijn vaste lijn tijdens de piekuren en niet vanaf mijn gsm !!!! Kan dit deze keer wel zo gebeuren??
na de installatie van de nieuwe modem (b-box 3) kan ik geen programma's meer in HD bekijken of opgenomen programma's in HD kunnen evenmin nog afgespeeld worden. Wie weet raad?
In het opstartscherm van proximus TV wordt vermeld dat o.a. Chrome als browser opnieuw kan gebruikt worden. In de praktijk wordt je echter ( nog steeds ) gevraagd om de Microsoft browser te gebruiken. Waarom?
Wil 2de smartphone alleen gebruiken om te surfen.Dus totaal niet bellen.Wil dit doen via prepaid.Dus geen abonnement.Datavolume moet wel 12 maanden geldig blijven zoals bij payandgo.Heb nu payandgo simkaart.Bestaat hier een formule voor?
Ik heb sinds enkele dagen een nieuwe digicorder ter vervanging van eentje die niet meer werkte. Toen ik de nieuwe ging ophalen moest ik de oude normaal inleveren maar de winkelier weigerde die omdat ik geen bon bij had. Waar kan ik deze afleverbon vinden?
beste Ik heb problemen met mijn mails, en kwam eens zien op my Proximus. Vroeger stonden daar 3 e-mailboxen van mij, nu nog maar 2. Eén die begint met P.. en één die begint met V... Ik heb nog een e-mailadres met fa...... en dan cijfers erachter die ik in het begin lang geleden heb gekregen, die staat er niet meer bij. Ook kan ik niet inloggen op Webmail, hij herkent geen enkel adres met mijn ww. Hoe kan ik nu mijn e-mails lezen via de site ?? mvg
Ik woon in Portugal en houd een minimum aan abonnement met Proximus smile 5 Nu ik in Belgie ben voor meerdere maanden blijken er veel extra kosten dus naar de klantendienst gebeld. Waar ik verblijf is het proximus netwerk bar slecht, maar de verbinding leek mij ok tijdens het gesprek. In twee woorden werd mij verteld dat ik dan maar mini moest pakken. Ik vroeg wat meer uitleg en kreeg te horen dat ik ONDERBRAK . Toen ik zei dat het waarschijnlijk aan de verbinding lag werd de verbinding (door haar) verbroken. Ik weet nu niet of ik een ander abonnement heb Schaam u madame, u zou elders moeten gaan werken als u geen uitleg wenst te geven-
Sinds kort geen 4g bereik meer op mijn tablet Galaxy tab A. Als ik terugschakel naar 3G werkt dit wel. Enkele weken terug tablet terug naar fabrieksinstellingen gereset. De instellingen voor 4G lijken mij in orde. Wie weet mee?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.