Skip to main content
Beantwoord

Spammelding bij verzenden van mail

  • November 4, 2017
  • 1 reactie
  • 234 Bekeken

Ik heb al verschillende keren dezelfde melding ontvangen toen ik contact wou opnemen met een bepaald email adres. Zie mail failure die ik terug krijg. hoe kan dit worden opgelost? Dit is voor zover ik weet een legitiem mail adres en spam heb ik hiervan nog nooit ondervonden het rare is dat zij wel kunnen mailen naar mij met dit adres terwijl ik niet terug kan mailen.

The following message to was undeliverable.
The reason for the problem:
5.1.0 - Unknown address error 554-'5.7.1 : Client host rejected: Netblock known for sending spam. Please use your providers smarthost to send mail'
Reporting-MTA: dns; mailsec102.isp.belgacom.be

Final-Recipient: rfc822;info@velomobiel.nl
Action: failed
Status: 5.0.0 (permanent failure)
Remote-MTA: dns; [94.142.245.145]
Diagnostic-Code: smtp; 5.1.0 - Unknown address error 554-'5.7.1 : Client host rejected: Netblock known for sending spam. Please use your providers smarthost to send mail' (delivery attempts: 0)

Beste antwoord door Jean-PaulS

Hey,

Kan je via een privebericht naar Het Proximus Team je E-mail, en klantennummer doorgeven aub. Via deze link

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes,

Jean-Paul
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • November 6, 2017
Hey,

Kan je via een privebericht naar Het Proximus Team je E-mail, en klantennummer doorgeven aub. Via deze link

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes,

Jean-Paul