Beantwoord
Oude digicorder inleveren
Ik heb sinds enkele dagen een nieuwe digicorder ter vervanging van eentje die niet meer werkte. Toen ik de nieuwe ging ophalen moest ik de oude normaal inleveren maar de winkelier weigerde die omdat ik geen bon bij had. Waar kan ik deze afleverbon vinden?
Beste antwoord door Wilin
Elma, dat is al meer dan een jaar niet meer mogelijk.
Toffegee,
Stond er in de SMS/e-mail die je kreeg van Proximus dat je de oude decoder opnieuw moest binnen brengen?
Controleer eens of er een retoursticket in de brief/e-mail zit die je hebt gekregen of in de nieuwe doos. Indien niet zou ik eens bellen naar 080022800 om een nieuwe te vragen.
Toffegee,
Stond er in de SMS/e-mail die je kreeg van Proximus dat je de oude decoder opnieuw moest binnen brengen?
Controleer eens of er een retoursticket in de brief/e-mail zit die je hebt gekregen of in de nieuwe doos. Indien niet zou ik eens bellen naar 080022800 om een nieuwe te vragen.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
