Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Regelmatig blokvorming in het beeld. Ook de radio werkt met horten en stoten. Op vraag van helpdesk modem gereset (b-box3), zonder gevolg. Snelheid getest : 75/18. Iemand dezelfde ervaring momenteel ?
Hallo iedereen, Sommige onder jullie hebben het allicht al vastgesteld, ons Home Control product ondervindt momenteel technische problemen met leverancier Intamac, meer bepaald de video streaming. Deze is momenteel onstabiel en veroorzaakt in sommige gevallen storingen. De dienst zelf blijft echter volledig operationeel! Onze diensten zijn reeds op zoek naar een oplossing en we hopen hier zo spoedig mogelijk meer over te communiceren. We hebben spijtig genoeg geen verdere info op dit moment. Wordt dus vervolgd. Groeten, Wim
http://beta.speedtest.net/result/6771141998 Normale ping: +- 30 ms normale download snelheids: +- 8MB normale upload snelheid: +- 0.4MB De normale snelheden die je me nu al zoveel jaar aan te bieden hebt trekken al op niks, nu mag ik het al een week lang met nog slechter internet doen (had echt geen idee dat dit nog mogelijk was, bedankt om me het tegendeel te bewijzen). Moest ik kunnen, ik ging direct naar telenet maar je hebt geluk dat proximus bij mij de enige mogelijkheid is. Ja, ik heb mijn router meerdere keren herstart, heb min. 10 seconden gewacht. Ja, mijn pc is verbonden via kabel en niet via wifi. Nee, er zit niemand anders op mijn netwerk. Zeer bedankt voor uw jarenlange goede hulp en service (sarcasme)
bram vroman, klantnummer 604272560: vanaf 1/10 mijn abonnement (nr: 0471800306) stopgezet, nu is er nog maar 1 telefoonnummer verbonden aan dit klantennummer nl: 0472610371. Op my proximus kan ik niks van facturen bekijken (hier al verschillende malen over gebeld en na maanden nog altijd niet veranderd) en op de myproximus app staat er een aanrekening van 45 + 0.40 Euro. Toch wordt er via domiciliëring een bedrag van 93.84Euro aangerekend! Dit is NIET OK!!!!
Ik kreeg net mijn nieuwe factuur. Verhoging van net geen 9% !!! Echt waar ?! Heb enkel TV en internet (telefonie via 't werk). Packs zonder telefonie zijn er niet. Iemand voorstellen ?
Welke browser is de beste voor mij? ik heb nu Google CHrome En heb daar delaatste tijd veel problemen mee zoals het onbreken van Norton safe searchbalk; wat raad u mij aan mng
Ik ben al lang klant bij proximus. we hebben tuttumus in huis en ook 2 gsm abonnementen, (zonder gsm) nu wil ik het abonnement+iphone8 afsluiten maar uiteraard wel met men bestaand nummer. als ik alles aanduid en verder gaat kan ik als ik mijn nummer wil ingeven de operator proximus niet selecteren. als ik klik dat ik en pay en go kaart zou hebben gaat dit wel.. Wat nu?
Beste, Gisteren heb ik meerdere keren gebeld ivm problemen op proximus tv. Toen hij vroeg of er nog andere problemen waren melde ik dat er regelmatig problemen zijn met het laden pagina's, ook standaard pagina's zoals google en dergelijke. Hij zei dat hij iets ging veranderen aan de modem. De telefoonverbinding is toen echter verbroken, ik heb dus geen info wat deze heeft veranderd heeft. Toen ik een download startte merkte ik dat deze de helft trager is dan anders(5MB/s). http://pxs.speedtestcustom.com/result/2fd8afc0-c0ab-11e7-8de1-1f996f828a6d Hierna meerdere speedtests uitgevoerd en het maximale is plots 63 Mb/s. Normaal zit ik rond de 100 en heb ik een downloadsnelheid van 11/12 MB/s. Ik dacht dat dit te maken had met de piekuren. Deze morgen toen ik thuis kwam van men werk nog eens getest en helaas is dit hetzelfde gebleven. Vandaag 2 keer gebeld naar de technische dienst en deze zeggen dat er niets is veranderd en dat mijn lijnsnelheid hetzelfde is... Heeft iem
Hoe krijg ik na het stopzetten mijn diensten direct geactiveerd. Op welke manier betaal ik best? Creditcard? Kan men dat direct in orde maken?
Heb in de week na uitleg Proximus dat als ik mijn m mobilus in mijn pack voegde ik ipv de 5GB ik heb dan 10GB zou hebben maar heden begon nieuw factuur en heb ik geen 10GB maar 5GB ! Is het dan een leugen van Proximus geweest om me over te halen ?
Ik had op mijn vorig adres in Sint-Joost-Ten-Node (Brussel ) sinds de zomer een abonnement voor Internet/TV van Proximus. Via een flex bonus plan van mijn werkgever werd het internetgedeelte gefinancierd door mijn werkgever en betaalde ik de TV aansluiting zelf via een split billing system. Tot daar verliep alles vrij normal. Op 1 november ben ik verhuisd naar een nieuw appartement in Laken (eveneens Brussel), dat ik gekocht heb. Ik heb proximus begin oktober op de hoogte gebracht van deze verhuis, maar ben vervolgens al 40 dagen van het kastje naar de muur gestuurd en heb nog steeds geen werkende internet of TV-aansluiting. Nochtans had de vorige eigenaar van dit appartement ook proximus internet & TV, dus wat de aansluiting betreft kon er bij mijn weten niet echt een probleem zijn. Het was echter op geen enkele manier mogelijk om een afspraak te maken met een technicus van proximus om de lijn te activeren (ik bespaar jullie de waslijst van excuses die de revue zijn gepasseerd),
Hoi, Bij het spelen bij een spel (BF:PR), leek het er op dat ik een soort lag had, na nader inzien en na een zoektocht op het programmatje WINmtr gekomen, En inderdaad daar lijkt het op dat ik een flinke packet loss heb, Hieronder de screen van WINmtr, hoop dat hier een oplossing voor is?
Oproepen internationaal (buiten bundel)
Ik begin het een beetje zat te worden ze nemen mij in de maling, ik had op dinsdag gebeld om 10:00 uur want op die dag zou het al 3 dagen zijn zonder weekend er bij om tv zenders terug te krijgen die ze me hebben " gezegt" . Dus gebeld de heer hete angelo die zij me dat er om 09:15 uur bezig waren dat ik geduld moest hebben oké dus gewacht tot 17:00 nog altijd niet terug gebeld was een meneer kon zijn naam niet goed verstaan die zou gaan "kijken" 7min gewacht hij zij vanavond om 20:00 krijg je de tv zenders terug. Gisteten terug gebeld om te vragen waarom ik nog altijd geen tv zender, wat bleek dat ze " op nieuw aanvraag gedaan hebben. Ik snap het niet meer vanaf vrijdag de 3/11/2017 nog altijd geen zenders. als ik morgen nog altijd geen zender krijg stap ik over ik laat me niet zo behandelen al helemaal niet als klant ik betaal altijd op tijd en je krijg dit als dank??
Sinds enkele dagen werkt Netflix enorm traag via Proximus TV. Menu’s doorlopen blijft veel haperen, tijdens kijken veel opnieuw moeten bufferen en ondertitels die blijven hangen ... nog iemand problemen hiermee?
Ik heb al 2 maal mijn proximusTV applicatie laten stopzetten in de winkel. Helaas tot op heden nog steeds aangerekend op mijn factuur. Is er een mogelijkheid om dit zelf stop te zetten via deze applicatie?
Daar ik onlangs een Sonos installatie heb aangeschaft en deze een hele dag aanstaat (Tunein optie) is mij opgevallen dat mijn WiFi verbinding dikwijls wegvalt (zeker 10x per dag) . Er komt dan namelijk geen muziek meer door en ook de laptop van mijn vrouw verliest zijn connectie . Dit is zeer storend want ik moet telkens een aantal handelingen verrichten . Heb ondertussen reeds een Sonos Bridge geïnstalleerd , maar het resultaat blijft hetzelfde . Er staat ook reeds een WiFi Range extender van Proximus in het netwerk . Wat is hier het probleem ?Is dit een modem issue (xbox-3)?Installatie Proximus ? Zou dit graag opgelost zien. Ik betaal tenslotte zo'n 100€ per maand.
Beste, Ik ben reeds jaar en dag een trouwe klant bij Proximus en heb een van de zwaarste business abonnementen lopen bij jullie. 3 jaar geleden heb ik op aanraden van een van de Proximus medewerkers mijn abonnement overgezet naar een abonnement + smartphone. Het betreffende abonnement had ik eigenlijk al lopen maar dan zonder de smartphone. De toen ontvangen iPhone begint nu serieuze mankementen te vertonen en ik had echter graag een nieuw toestel gehad. Volgens de medewerkers van de winkel in Sint truiden moest ik enkele weken geleden de iPhone 8 + Abonnement bestellen op de website. De meegeleverde nummer dan nadien overzetten naar mijn bestaand nummer. Dit heb ik niet gedaan want ik geloofde onmogelijk dat dit zou werken. Op de website staat bij deze aanbiedingen steeds vermeld dat ze niet geldig is voor bestaande smartphone+abonnement contracten. Destijds heb ik ingetekend op een contract voor 24 maanden, deze zijn ruimschoots gepasseerd. Dus ik vind dat ik ook recht heb op
GROOTSTE SCHANDE!!!!!! Waarom domiciliëring gestopt bij Proximus? Omdat zij maar geld van uw rekening afhalen zonder ook maar enige faktuur te sturen!! Indien je dan eindelijk na vele tientallen minuten de helpdesk eindelijk aan de lijn hebt en vraagt om faktuur als pdf te mailen kan dit NIET!!!! Dus toch maar weer per post maar dit komt nooit aan!!! MAAR de grootste schande is dat je wel rappels per post ontvangt maar nooit fakturen!! Grootste Schande dit bedrijf. GA SNEL NAAR TELENET!!!!
Beste Ik ga op de myproximus van mijn dochter omdat zij graag 500 mb data zou willen bestellen. Ik heb dit geprobeerd en alles gaat goed tot ik de laatste bevestiging doe en dan krijg probeer het later nog eens deze dienst is ontoegankelijk. Dit terwijl alles correct is verlopen. Hoe komt dit? Ik zelf heb eveneens ook nog altijd het probleem dat ik mijn vaste lijn en vast internet niet kan checken via myproximus terwijl mijn internet abonnement is aangepast begin dit jaar.
vraagje: zijn er beperkingen in het opstellen en doorsturen van sms-berichten. Hoeveel tekens mag 'n sms-bericht bevatten ? Kan het zijn dat berichten vanaf 'n bepaald aantal tekens automatisch uitgesplitst worden in bv. 2 berichten ? Wie kan me hierover meer info bezorgen ? met dank met vriendelijke groeten Rooboo
Er gaat de laatste tijd krediet van mijn pay & go zonder dat daar transacties tegen overstaan. Uw proximus winkel in Aalst heeft aangeraden op het nummer 6000 te bellen en het nummer te laten monitoren. Gebeld naar 6000, en blijkbaar moet dit via het forum. Het nummer dat moet opgevolgd worden is 0476 33 87 47 Dank bij voorbaat Mvgr,
Beste, Vorige week had ik zender en telefoon stop gezet ik wilde alleen internet kreeg in me mail een bevesteging wat ik stop heb gezet dat zou vrijdag gebeuren. De dag erna heb ik terug gebeld en zij een wijzeging zenders terug en telefoon stop zetten. Die vrijdag die " normaal " zenderd zou stoppen die eigelijk is gewijzigt is toch stop gezet zonder dat ik er om vroeg. Dus vrijdag gebeld alles zou in orde zijn ik zou mijn zenders terug krijgen binnen 48 uur als het lang zou duren 3 dagen maar ik was vergeten te vragen tellen het weekend mee?? Ze zou die met spoed doen of hoe gaat dat Kan iemand mij helpen??
Iemand die ik ken die al heel haar leven klant is bij Proximus , heeft dus al die tijd huurgeld betaald voor een toestel dat binnengebracht ( ééntje met draaischijf )heeft omdat ze een ander aangekocht had. Nu blijkt dat er al die jaren toch huurgeld aangerekend is , al die jaren , al die maanden ... zeker 20 jaar. En volgens ik vandaag verneem op het nieuws is zij helaas niet de enige , k vraag me af " welke compensatie " proxiumus gaat doen voor deze klanten ?
ongelooflijk ze gaan me bellen dan ze gaan bellen om toestel te kunnen via hun bestellen dan was er weer iets niet kunnen bestellen door facturen op die nr dan oke alles in orde maar moet uit pack dan alles is in orde geen probleem dan probeer nog eens maar dat is nu al 8 weken bezig ik heb allesvan proximus hier thuis naast mij hebben ze telenet komt er vandaag geen oplossing ik ga maandag over naar een andere profiter nu ben ik echt kwaad ze sturen je van de hak naar het tak en ben altijd op tijd met alle betalingen en wacht nog steeds dat ik de iPhone 8 264 gold met mijn huidige abonnement l kan bestellen echt ongelooflijk
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.