Skip to main content
Vraag

NIET ontvangen fakturen!

  • November 8, 2017
  • 4 reacties
  • 112 Bekeken

GROOTSTE SCHANDE!!!!!! Waarom domiciliëring gestopt bij Proximus? Omdat zij maar geld van uw rekening afhalen zonder ook maar enige faktuur te sturen!! Indien je dan eindelijk na vele tientallen minuten de helpdesk eindelijk aan de lijn hebt en vraagt om faktuur als pdf te mailen kan dit NIET!!!! Dus toch maar weer per post maar dit komt nooit aan!!! MAAR de grootste schande is dat je wel rappels per post ontvangt maar nooit fakturen!! Grootste Schande dit bedrijf. GA SNEL NAAR TELENET!!!!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • November 8, 2017
Ter Info: je kan de facturen ( en pdf) ook op myproximus raadplegen > http://proximus.be/login

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 8, 2017
Weet ik maar 9 keer op 10 werkt dat niet!! Echt frustrerend. En een emailadres hebben ze niet maar nog wel de ouderwetse telefoon waar je heel veel geduld moet hebben!!

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • November 8, 2017
Er worden inderdaad regelmatig problemen gemeld met toegang MyProximus, raadplegen verbruik, enz.
Misschien kun je evenwel toch in MyProximus - Mijn facturen nakijken of al dan niet aangeduid is om je facturen per post of e-mail te ontvangen (en desgevallend aanpassen)

Martin
  • November 8, 2017
Philippe,

Nog ter info:
zie naar de screenshots, het voorbeeld gaat hier omtrent vraag ivm Factuur , via onderstaande link:
"Mail Ons"