Skip to main content
Vraag

ProximusTV

  • November 8, 2017
  • 3 reacties
  • 127 Bekeken

Ik heb al 2 maal mijn proximusTV applicatie laten stopzetten in de winkel. Helaas tot op heden nog steeds aangerekend op mijn factuur.
Is er een mogelijkheid om dit zelf stop te zetten via deze applicatie?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • November 8, 2017
Heb je al eens gekeken of je via uw myproximus ( http://proximus.be/login ) dit kan deactiveren

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 8, 2017
Ja Martin ik heb al ver gezocht maar tot op heden niets te vinden.

Martin
  • November 9, 2017
Vraag het dan best aan Proximus omdat zij het doen door een privébericht te sturen met je klant gegevens,
doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst/vraag/probleem invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.