Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik kan niet meer inloggen om mijn website aan te passen, kan niet verbinden met server. Ik gebruik WS FTP95 of Filezilla. Bekom streeds de melding : Status: Onveilige server, die geen FTP over TLS ondersteunt. Als hostname gebruik ik users.skynet.be Mijn gebruikersname is wat ik bekwam vb bk216549@SKYNET daarna mijn wachtwoord doch het lukt me niet een verbinding te maken. Wie kan me helpen?
Heb me 14 dagen geleden tutimus klant gemaakt via een vertegenwoordiger en pas vandaag hebben ze mijn installatie in orde gebracht. Gisteren was ik feite nog telenet klant. Tot mijn grote verbazing is er nu een promotie voor wie die pack nu aanschaft en daarbij een tv kan aankopen voor 69 euro. Gezien ik vanaf vandaag nieuwe klant ben veronderstel ik daar gebruik van te kunnen maken. Niets van ! Gebeld naar de klantendienst met als antwoord : promotie is voor nieuwe klanten die gisteren ingeschreven hebben. Ze moeten ergens de lijn trekken zeggen ze. Dat noemen ze klant vriendelijk. Besluit: Ik zeg contract op en laat het vernieuwen volgende maand. Promotie loopt tot eind december. Is dat de oplossing ???
Bij vragen .e.d. aan Proximus, loop ik steeds tegen een telefoonnummer op welke ik vanuit Nederland niet kan bellen (0800 ...) Het moet toch mogelijk zijn om bv een klacht over een factuur via de mail of normaal telefoonnummer te gebruiken, en niet dat je eerst naar België moet komen om te kunnen bellen.
Sinds 01 Sep ben ik van een "oud" all-in abonnement overgegaan naar Tuttimus. Hierdoor betaal ik meer dan voordien, maar heb ik gratis netflix en vooral onbeperkt internet. Alhoewel die netflix blijkbaar toch niet gratis in het pack zit? Als ik vandaag via de website een nieuwe Tuttimus aanmaak, komt er GEEN 7.99 euro extra bij. En toch staat netflix nog steeds als levering door derde op mijn factuur, al voor de tweede maand op rij. Hoe zit het nu precies????
Klacht afgehandelt, sorry voor opmaak topic
Waar kan ik mijn mobiel dataverbruik zien in de app? Ik kan enkel zien hoeveel minuten ik verbruikt heb met bellen maar ik kan nergens iets vinden van mobiel dataverbruik? Grtn
Sinds een paar dagen zijn er onderbrekingen van het internet regio Menen, Wevelgem, zelfs in Kortrijk. meerdere mensen hebben dit opgemerkt en het zou al een paar keer gesignaleerd zijn. Op het eerste zicht werd er geen gevolg aan gegeven. Zijn er nog mensen die die hinder ondervinden?
Hallo Zoals de titel al zegt: Ik kan geen serie opnames annuleren. Het zijn er heel wat die ik eigenlijk echt niet meer volg, maanden geleden mss wel en dan deed ik wel serieopname, maar ondertussen blijft het constant opnemen. Al de herhalingen constant opnieuw.. Voorbeeld: eind vorig jaar hielden ze in Blokken een tweetal weken zo van die BV-afleveringen voor De Warmste Week van Stubru. Dat vond ik wel leuk, dus ik koos even voor serieopname. Maar nadien (ik kijk anders nooit naar Blokken) kreeg ik dat niet meer afgezet. En nu moet ik dus elke dag opnieuw iedere aflevering apart annuleren- want de knop 'serie opname annuleren' doet niets. Mijn vriend heeft een tijdje 'The Daily Show' gezien op Comedy Central. Ja, eigen aan CC is hun herhalingen van herhalingen van herhalingen. Elke dag heb ik 30 afleveringen van The Daily Show op mijn digibox, die ik dagelijks gewoon wis, want ik kan de opnames niet annuleren. Box heropstarten al geprobeerd. Helemeel stekker uittrekken ook. Allema
Ik dacht dat de onderhoudswerken aan myproximus maar vanavond waren ik kan mijn verbruik niet meer raadplegen zijn er nog mensen met dit probleem .
Hallo, ik ken niet zo veel van computers of instellingen, dus gelieve hier rekening mee te houden. Mijn lan verbinding valt soms weg of hij gaat van 100,00 mbps naar 10,00 mbps. Dit is sinds ik alles van proximus heb, daar voor had ik telenet en geen probleem. Ik heb een b-box3, norton security pack van proximus, werk meetstal via firefox omdat internet explorer veel reclame en rare dingen doorlaat. De meeste mensen zeggen dat het aan mijn instellingen liggen, maar dan is mijn probleem hoe en waar kan ik die veranderen (gelieve een stap voor stap uitleg) want sommige zeggen je moet het dat veranderen en dat maar zeggen niet hoe je er komt ofzo. Alvast bedankt
Sinds enige tijd werkt de applicatie Proximus tv op mijn smartphone niet meer . Het is een WIKO darkmoon. Applicatie heeft altijd normaal gewerkt. Bij het opstarten van de applicatie krijgen wij het beginscherm, we tikken het schermpje aan en de puntjes bewegen ( opstarten tv ), dan plots gaat alles weg en krijgen we ons beginscherm van onze smartphone. Wat hebben we al ondernomen om het op te lossen : - smartphone naar fabrieksinstellingen teruggezet. - applicatie Proximus tv gedeleted en terug geïnstalleerd. - enkele programma's en toepassingen gedeleted om capaciteit vrij te krijgen, mocht dat het probleem zijn. Niets hielp, en onze applicatie Proximus tv op smartphone werkt niet meer. Ter info: applicatie Proximus tv op IPAD werkt perfect, alsook op onze PC. Nog ter info: er zijn niet meer dan 5 externe hardware toepassingen ( wat maximum is voor deze applicatie. Wat zou de oorzaak kunnen zijn voor deze toepassing op onze smartphone ? Wat kunnen we doen om dit te
Al jaren zitten we met een trage internetverbinding (het leven in een dorp) en de interface van Proximus TV is nooit de handigste geweest, maar nu dat alle v4 decoders al een tijdje geüpdatet zijn naar de nieuwe interface en de problemen zich vermenigvuldigt hebben, dacht ik eens om het allemaal neer te schrijven. Voor de duidelijkheid, dit is dus op een v4 decoder. Algemene problemen: Zwarte frames in het beeld, meerdere keren per minuut, nogal vervelend om telkens flitsen te zien Macroblocking (="blokjes") + haperend geluid bij het zappen De NTE interface is veel te traag voor de v4 decoder - Vanaf dat het beeld niet meer fullscreen is (melding die erop komt onderaan, in het menu, ...) hapert het beeld enorm - De infobalk zit achter bij het zappen - Afbeeldingen laden in elk menu duurt enkele seconden, het voortgangsbalkje heeft zelfs geen tijd om te komen wanneer je op stop drukt. - Snel scrollen in de tv-gids lukt ook niet meer, terwijl het in
Beste proximusjes, Ik word er telkens een beetje moedeloos van de aanbiedingen van proximus. Ze bieden een tv aan voor nieuwe klanten maar trouwe klanten zoals wij worden in de kou gezet. En waarom ? Telenet is veel duurder- klanten stappen over. Studio 100 gaat in zee met proximus - klanten stappen over... en geloof mij vrij ze doen het heus niet voor een tv .... Ik vraag niet om een tv maar wel om die extra service.. Een 2 tal zaken : proximusfon. We zijn met 5 thuis, willen we op reis gaan naar de kust kunnen we maar één tablet op de fon zetten want 2 of meer gaat niet. Het is niet meer van deze tijd en het zou toch mogelijk moeten zijn om die limiet naar omhoog te trekken Een andere zaak is tv overal. Je kan dat wel gebruiken maar via tv-overal op je tablet of iPad of IPhone kijken zou toch handig moest dit ook naar een tv kunnen gestuurd worden met een kabel. Nu lukt dat totaal niet... Bijgevolg als we aan zee zijn, moet iedereen met een tablet kijken naar tv overal do
De iPhone X heeft bij de instellingen een mogelijkheid om een kantoortelefoonnummer in te stellen en volgens Apple weer te laten geven! Echter dit werkt niet, het werkelijke GSM nummer van ons wordt weergegeven. Aangezien ik ook in Nederland werk, zou het prettig en handig kunnen zijn om de mogelijkheid te hebben een vast Nederlands kantoornummer weer te kunnen geven! Echter Proximus overschrijft nu het ingevoerde Nederlandse telefoonnummer. Via de App Bizz Switz van Proximus hebben wij alleen de mogelijkheid een vast Belgisch telefoonnummer weer te laten geven! Zijn er misschien meerdere collega's die behoefte hebben aan de door mij voorgestelde optie?
Nu ondertussen 2 jaar geleden had ik een abonnement afgesloten met een huawei G8 toestel. Dit toestel is ondertussen voor de vuilbak en heb ik maar een andere gekocht. Maar begin dit jaar ben ik overgegaan naar een tuttimus en hebben we beide onze mobiele nummers in het pack opgenomen. Nu mer ik dat dat abonnement met de huawei pas afloopt op 11/2018????? terwijl dit dit jaar (2017) het 2e jaar was in december als ik goed ben. Ze hebben er zomaar weer 1.5 jaar bijgedaan???? kan dit? want ik wou kijken om eventueel een ander abonnement te nemen, ook via proximus (daar ik ervan uiging dat in december het contract was afgelopen), maar dit blijkt dus niet te kloppen.... Klantendienst bellen is onbegonnen werk, dus daarom het forum maar eens proberen. Ik ben hier totaal niet mee gedient, en als ik dan toch nog een extra jaar vasthang wil ik op z'n minst een toestel erbij voor een schappelijke prijs!
Beste , Ik heb een pack Internet Maxi + Digitale TV + Mobile. Hierin zit (gratis) inbegrepen het All Sports boeket. De Eleven sports zenders + proximus 11+ zenders zijn echter niet aanwezig op mijn decoder. Is dit logisch ? Alvast bedankt voor de feedback.
Ik heb me deze ochtend ingeschreven op de actie overstappen naar Tuttimus met 43 inch televisie voor 69 Euro. Ik krijg net per telefoon te horen dat dit niet voor bestaande klanten geld. Ik heb nog geen Tuttimus pack, maar wel een klassiek pack met internet, televisie en mobiel. Dus ik wilde overstappen naar Tuttimus. Het is zonde dat je als klant van Proximus wordt afgestraft. Dus de oplossing die door Proximus wordt voorgesteld is om over te stappen naar een andere leverancier voor bestaande klanten?
Van een bepaalde persoon kreeg ik plots geen e-mails meer (de dag voordien wel nog...). Helpdesk vindt niks terug... Nu kijk ik zelf bij instellingen op webmail, en zie ik het contact in kwestie bij de geblokkeerde contacten staan?? Ik ben wel zeker dat ik deze niet geblokkeerd heb! Heeft iemand gelijkaardige ervaring? Kan het dat skynet automatisch een afzender blokkeert, zonder mijn weten?
Ik probeer al 2 maanden punten in te ruilen voor een pay en go waardebon maar telkens zegt het systeem me dat ze nog geen mailadres van me hebben. Als ik dit dan intik en verzend krijg ik altijd weer opnieuw een foutmelding : er is iets fout gelopen probeer het later opnieuw. Maar het blijft dus fout gaan. Help!
Weet er iemand of dat ik ook deze Fritz modem kan gebruiken. Op glasvezel
Heb een opname gedaan op 27/10 van de match westerlo-lierse omdat de zonen mee moesten oplopen voor de wedstrijd. wil nu graag dit moment bewaren en op cd zetten of op mijn hdd maar hoe doe ik dit? Ik kan online (op de windows pc) dus al niet drukken op bekijken achter deze wedstrijd omdat dit niet gaat met alle zenders staat er in kleine letters te lezen (dus hun eigen sportzenders hebben die functionaliteiten niet?) Hoe kan ik dit moment toch bewaren? Ik kan enkel dit afspelen op mijn TV maar dan kan ik het nog niet bewaren op mijn hdd?
Waarom er geen uurrooster laten inbrengen?
Waarom betaal ik sinds augustus meer voor één Mobilusnummer in mijn pack? Vroeger beide 14, nu een 14 en andere 15,99. 0p overzicht nochtans 0 euro gesprekskosten voor beide.
Ik heb via de helpdesk 2 keer een verschillend antwoord gehad. Ik zou graag een hogere upload snelheid hebben. Op het moment heb ik proximus comfort onbeperkt. De eerste maal vertelde een medewerker dat ik een hogere upload kan krijgen door een maximum abonnement. De tweede maal vertelde een medewerker dat ik geen hogere upload snelheid kan krijgen. Kan iemand mij helpen?
Ok, dus ik heb een gsm abonnement van 16 euro per maand momenteel. Daarin krijg ik 1 gb internet data. Maar nu zie ik, maanden later dat er een nieuw soort abonnement is, zelfde prijs, 1,5 gb data én gratis surfen op je favo app?! Waarom werd ik hierover niet geinformeerd? Ik zie het abonnement dat ik momenteel heb zelfs niet meer op de site staan. Belachelijk toch dit? Waarom niet gewoon het abonnement dan zelf upgraden? Zelfde prijs maar meer voor m'n geld...
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.