Skip to main content
Beantwoord

Mobiele data in MyProximus app?

  • November 14, 2017
  • 7 reacties
  • 177 Bekeken

Waar kan ik mijn mobiel dataverbruik zien in de app?
Ik kan enkel zien hoeveel minuten ik verbruikt heb met bellen maar ik kan nergens iets vinden van mobiel dataverbruik?

Grtn

Beste antwoord door Wim

De meest recente versie van de MyProximus app is de 4.1.2. Indien je problemen ondervindt, best de app verwijderen en terug installeren.
Zie info in Apple store
en in Google Play store.
Voor Windows is de recentste versie niet beschikbaar.

Zie ook onze FAQ daarover.
Mvg,
Wim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

  • Auteur
  • Practitioner
  • November 15, 2017
Niemand?

  • Auteur
  • Practitioner
  • November 15, 2017
Wel raar, ik open de app vandaag om eens te kijken en plots staat het er wel tussen?!?!?

Martin
  • November 15, 2017
stuur anders een privébericht,
doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst (klantgegevens en betrokken gsmnummer....) invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • November 15, 2017
De meest recente versie van de MyProximus app is de 4.1.2. Indien je problemen ondervindt, best de app verwijderen en terug installeren.
Zie info in Apple store
en in Google Play store.
Voor Windows is de recentste versie niet beschikbaar.

Zie ook onze FAQ daarover.
Mvg,
Wim

  • Auteur
  • Practitioner
  • November 15, 2017
Zoals hierboven reeds staat is er nu wel een weergave van de mobiele data.
Toen ik gisteren inlogde was er enkel belminuten te zien.
Vandaag open ik de app terug, zonder iets te veranderen en nu staat er wel Surf Nationaal en Surf - Proximus TV-app bij.

Raar

Martin
  • November 15, 2017
dat heb ik (en anderen ook) soms voor, ineens werkt dat wel !

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • November 15, 2017
De meest recente versie van de MyProximus app is de 4.1.2. Indien je problemen ondervindt, best de app verwijderen en terug installeren.
Zie info in Apple store
en in Google Play store.
Voor Windows is de recentste versie niet beschikbaar.

Zie ook onze FAQ daarover.
Mvg,
Wim

Heb ook problemen met de app. Op mijn IphoneSE, IOS 11.1.1. werkt deze niet. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Werkt nog steeds niet. Op mijn IPhone 5C en iPad mini met lagere IOS geen probleem. Heb dit al enkele dagen vermeld op dit forum meer geen reactie. Bij het installeren geeft de app aan dat wegens onderhoudswerken aan onze systemen kunnen er problemen zijn met de beschikbaarheid van de app tussen 15 november tot ?. Weet iemand hoe dit op te lossen. Is er maximumsnelheid aan apps op onze toestellen.