Skip to main content
Beantwoord

E-mailcontact automatisch geblokkeerd?

  • November 13, 2017
  • 1 reactie
  • 147 Bekeken

Van een bepaalde persoon kreeg ik plots geen e-mails meer (de dag voordien wel nog...).
Helpdesk vindt niks terug...
Nu kijk ik zelf bij instellingen op webmail, en zie ik het contact in kwestie bij de geblokkeerde contacten staan?? Ik ben wel zeker dat ik deze niet geblokkeerd heb!
Heeft iemand gelijkaardige ervaring? Kan het dat skynet automatisch een afzender blokkeert, zonder mijn weten?

Beste antwoord door SamuelD

Wij gaan niet zonder je weten zenders gaan blokkeren zodat die bij je geblokkeerde contacten te komen staan. Hier moet dus iets een andere oorzaak voor zijn. Ik zou je alvast aanraden het wachtwoordje van je mailbox eens te wijzigen voor alle zekerheid.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • November 14, 2017
Wij gaan niet zonder je weten zenders gaan blokkeren zodat die bij je geblokkeerde contacten te komen staan. Hier moet dus iets een andere oorzaak voor zijn. Ik zou je alvast aanraden het wachtwoordje van je mailbox eens te wijzigen voor alle zekerheid.